Legal Geek jest innowacyjną firmą prawniczą, której usługi dedykowane są dla e-commerce, startupów oraz sektorów FinTech i ICT. Wierzymy, że prawo jest narzędziem rozwoju biznesu, a prawnik partnerem przedsiębiorcy.
W naszej codziennej pracy nie nosimy garniturów, a w naszym biurze nie ma przytłaczających dębowych biurek i regałów. Nie chcemy aby nazywać nas kancelarią – wychodzimy poza utarte schematy, aby dawać Klientom więcej niż dotychczas dostawali od prawników. Naszą przyjazną siedzibę usytuowaliśmy pomiędzy startupami i firmami technologicznymi, w budynku Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Pracujemy i żyjemy blisko morza – dlatego też nasze umysły są szeroko otwarte, a nasze usługi globalne.
Obecnie poszukujemy do współpracy osobę na stanowisko:
Opis stanowiska:
Jeśli nie boisz się wyzwań związanych z bieżącą działalnością firmy, a także umiesz dostrzec niepowtarzalne piękno powtarzalnych czynności – mamy pracę dla Ciebie! Do Twoich zadań będzie należeć m.in. organizacja pracy biura, prowadzenie reaserchu, kontakt z Klientami, opracowywanie prostych dokumentów oraz przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych w pracy zespołu prawnego.
Czego oczekujemy:
Kogo szukamy:
Co oferujemy:
1.Pracę:
2.Możliwość:
3.Sprzęt ułatwiający pracę (laptop, telefon komórkowy);
4.Elastyczne godziny pracy.
Jeśli interesuje Cię nasza oferta – prześlij nam swoje CV oraz List Motywacyjny, w którym w kilku zdaniach napisz czemu chcesz pracować w Legal Geek i dlaczego to właśnie Ty masz dołączyć do naszego zespołu. Swoją aplikację prześlij nam za na adres: [email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Legal Geek Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (ul. Olimpijska 2) wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści Twoich danych oraz ich poprawienia.
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.