Współtworzenie strategii marketingowej Firmy
Budowanie wizerunku oraz jej promocja
Poszukiwanie nowych rynków zbytu oraz tworzenie nowych kanałów dystrybucji
Analiza rynku i konkurencji
Planowanie, koordynacja, realizacja i monitorowanie działań marketingowych
Kontakty z firmami zewnętrznymi w ramach aktualnie prowadzonych projektów
Wsparcie dla działań handlowych
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych
Pomoc w sporządzaniu ofert i oraz kontakt z klientami
Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe
Doświadczenie w zakresie marketingu i sprzedaży
Znajomość języków obcych
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
Umiejętność pracy w zespole
Kreatywność i umiejętność organizacji pracy własnej
Dążenie do realizacji wyznaczonych celów oraz orientacja na Klienta
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.