W związku z realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystenta/ki ds. administracyjno-finansowych
Szukamy zaangażowanej, odpowiedzialnej i samodzielnej osoby,
Do zadań której należeć będzie:
- Bieżąca obsługa Biura Stowarzyszenia (obieg dokumentów, przechowywanie oraz archiwizacja dokumentacji, prowadzenie ewidencji korespondencji, prowadzenie ewidencji dokumentów finansowo-księgowych, obsługa poczty elektronicznej, załatwianie spraw związanych z realizacją Projektów poza siedzibą Biura (bank, poczta, instytucje partnerskie, urzędy) oraz dbanie o estetykę Biura
- Kierowaniem obiegiem dokumentów finansowych (weryfikacja dokumentów pod względem formalnym księgowym, współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, koordynacja spraw kadrowych, opisywanie dokumentów finansowych, pomoc przy przygotowywaniu okresowych sprawozdań finansowych, pomoc przy przygotowywaniu umów)
- Organizacja spotkań w ramach Projektów (przygotowywanie materiałów, logistyka spotkań, protokołowanie spotkań utrzymanie komunikacji z uczestnikami spotkań)
- Wsparcie Zarządu Stowarzyszenia – pomoc w opracowywaniu dokumentacji projektowej, sprawozdań, korespondencji,
Oferujemy:
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę na 2/3 etatu
- Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji działającej w obszarze Work Life Balance
- Zatrudnienie od 03.2016r.
- Miejsce pracy Kraków
Prosimy o przysłanie CV wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na adres [email protected] do dnia 1.02.2016r.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację