Spółka z branży usług finansowo – księgowych poszukuje:
Asystentki do Działu Kadr i Płac
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
- Rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia)
- Sporządzanie list płac
- Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS
- Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
- Obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia, skierowania na badania)
- Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenie w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej
- Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel)
- Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość programu GRATYFIKANT będzie dodatkowym atutem
Oferujemy pracę na niepełen etat, umowa o pracę na czas nieokreślony.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV, LM) na adres mailowy: [email protected]
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację