Opis stanowiska:
• praca dodatkowa w niepełnym wymiarze godzin
• odpowiedź na zapytania ofertowe potencjalnych klientów szkoły telefonicznie i mailowo
• obsługa telefonów przychodzących
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• bieżące prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych
• koordynacja przepływu dokumentów
• wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów
• przygotowanie, kompletowanie dokumentów dla księgowości
Oferujemy:
• możliwość elastycznego dopasowywania godzin pracy
• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
• praca w młodym, dynamicznym zespole
• praca w biurze w centrum miasta, bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres mailowy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Wymagania
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
• umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych
• dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office, szczególnie programów Outlook, Excel, Word
• dobra organizacja pracy, obowiązkowość, samodzielność w działaniu
• dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązków, systematyczność
• umiejętności efektywnej organizacji czasu pracy
• otwarty umysł, pomysłowość, kreatywność, nastawienie na rozwiązywanie problemów
• rzetelność i zaangażowanie
• wysoka kultura osobista
• uprzejmość i życzliwość w stosunku do klientów
Cv prosimy przesyłać na adres email: [email protected]
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.