W związku z dynamicznym rozwojem Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Trójmieście poszukuje osoby na stanowisko
ASYSTENT(KA) BIURA
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała:
- Obsługa administracyjna biura, w tym: odbieranie telefonów, zarządzanie korespondencją, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, planowanie zaopatrzenia w materiały biurowe, itp.
- Dbanie o właściwy przepływ informacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- Redagowanie rutynowych pism i notatek służbowych, sporządzanie prostych raportów i dokumentów związanych z praca biura i magazynu, m.in. przy użyciu programu Enova,
- Prowadzenie baz danych i baz adresowych.
- Utrzymywanie regularnych kontaktów ze współpracującymi organizacjami, dostawcami oraz pracownikami Federacji Polskich Banków Żywności,
- Koordynacja zbiórek żywności,
- Pozyskiwanie żywności od lokalnych dostawców,
- Koordynowanie procesów logistycznych – planowanie i organizowanie dostaw żywności i wydań do organizacji współpracujących,
- Uczestniczenie w ustalaniu i pilnowanie przestrzegania procedur biurowych przez wszystkich pracowników,
- Rozwijanie, we współpracy z dyrektorem biura, kontaktów z lokalnymi organizacjami pozarządowymi działającymi w zakresie pomocy społecznej,
- Udział w realizowanych programach, projektach i akcjach społecznych, koordynowanie zleconych projektów,
- Aktywne wsparcie dyrektora biura w poszukiwaniu źródeł finansowania Banku Żywności;
Wymagane kompetencje:
- Wykształcenie min. średnie – mile widziane wyższe,
- Doświadczenie w pracach biurowych i/lub obsłudze klienta
- Wysoko rozwinięte umiejętności społeczne, w szczególności komunikacyjne,
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, Internet, łatwość w uczeniu się obsługi nowych programów,
- Umiejętność pracy indywidualnej, w tym planowania własnej pracy,
- Umiejętność pracy w grupie,
- Nastawienie na realizację celów,
- Własna inicjatywa w działaniu,
- Rzetelność i lojalność.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych,
- prawo jazdy kat. B,
- zainteresowanie, doświadczenie lub umiejętności w zakresie jednej z następujących dziedzin: wolontariat, edukacja/organizacja szkoleń, logistyka,
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w organizacji z misją,
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
- dobrą atmosferę w pracy.
Jeśli chciałbyś dołączyć do naszego zespołu i pomóc nam w rozwijaniu naszej organizacji to wyślij swoje CV na adres [email protected] do dnia 24 lutego 2016 roku. List motywacyjny mile widziany (może być w treści maila).
Prosimy o dopisanie w temacie „Asystent Biura”, a w aplikacji klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)