Czego szukasz
Oferty pracy
To ogłoszenie jest już nieaktualne.
Przejdź do ofert pracy aby zobaczyć inne ogłoszenia.

Asystentka/Asystent w dziale Powierzchni Biurowych

  • Wymiar czasu: pełny
  • lokalizacja: Poznań
  • Data ważności oferty: 14.12.2021
Colliers

Asystentka/Asystent w dziale Powierzchni Biurowych

Roosevelta 22, 60-829 Poznań, Polska
Pełny etat

Opis firmy

Colliers Poland Sp. z o.o. jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 69 krajach, w których zatrudnia 12 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w całym kraju. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu. Colliers Poland Sp. z o.o. jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 roku spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej Aon Hewitt). W 2020 roku Colliers otrzymał również tytuł „Inwestor w Kapitał Ludzki”, przyznawany przez Fundację Digital Knowledge Observatory.

Opis stanowiska

  • Wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: bindowanie dokumentów, kserowanie, drukowanie, przygotowywanie prezentacji działu, przygotowywanie case study, proposali, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, tłumaczenia; dbanie o wysoką jakość przygotowywanych dokumentów (literówki, zgodność z firmowymi wzorcami, poprawność danych, etc.)
  • Organizowanie podróży służbowych dla pracowników działu
  • Zarządzanie korespondencją działu i polityką przesyłek kurierskich
  • Koordynowanie obsługi mailingów do klientów oraz newsletterów itp.
  • Aktualizacja baz danych i systemów działu
  • Kontakt z developerami w celu uzyskania niezbędnych danych rynkowych, w tym pozyskiwanie informacji o wolnych powierzchniach
  • Kontakt i współpraca z biurami regionalnymi
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz imprez działowych
  • Pomoc w przygotowaniu raportów miesięcznych/kwartalnych
  • Pomoc w realizacji projektów marketingowych i PR organizowane przez dział
  • Wspieranie pracowników w codziennych działaniach, szczególnie szefa / szefów działu
  • Sporządzanie minutek ze spotkań wewnętrznych

Nasze wymagania:

  • Posiadasz doświadczenie w pracy administracyjnej / obsłudze klienta (mile widziane)
  • Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (w mowie i w piśmie)
  • Bardzo dobrze poruszasz się w Pakiecie MS Office (PP, Word, Excel)
  • Lubisz i umiesz pracować w zespole
  • Jesteś samodzielna/y i kreatywna/y w skutecznym rozwiązywaniu problemów
  • Jesteś dobrze zorganizowana/y, rzetelna/y i nie straszna Ci praca pod presją czasu
  • Chcesz rozwijać się w branży nieruchomości

Oferujemy:

  • Pracę w jednym z najlepszych zespołów zarządzających nieruchomościami
  • Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, Pakiet MyBenefit, dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej
  • Elastyczne godziny i zasady pracy (praca z biura / praca zdalna)
  • Jasno określone ścieżki kariery, program szkoleń dopasowanych do realnych potrzeb
  • Pracę w firmie z tytułem „Najlepszego Pracodawcy” 2017 oraz 2019 oraz „Inwestor w Kapitał Ludzki” 2020

APLIKUJ >>

Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację
Sektor nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, wydaje się bardzo męską branżą. To pozory. W Colliers w Polsce około 60% pracowników stanowią kobiety. Stawiamy na profesjonalizm, kreatywność i swobodę działania, dzięki czemu nasi klienci otrzymują usługi doradcze na najwyższym poziomie.

Inne oferty w tym regionie

Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.

baza
pracodawców
Pracodawca przyjazny rodzicom

Rekrutują u nas

Reklama