Zadania na stanowisku:
• bieżąca obsługa brokerska klientów spółki w obszarze ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych
• kontakt z klientami i ubezpieczycielami
• podnoszenie kwalifikacji zawodowych m.in. poprzez uczestnictwo w szkoleniach z dziedziny ubezpieczeń
Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: prawo, ekonomia)
• mile widziane doświadczenie zdobyte w firmie brokerskiej lub ubezpieczeniowej
• bardzo dobre umiejętności komunikacyjne połączone z wysoką kultura osobistą
• samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność oraz umiejętność pracy w zespole
• prawo jazdy kat. B
• bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
• znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• pracę w stabilnej firmie brokerskiej o ugruntowanej pozycji rynkowej
• stałą pomoc i współpracę
• udział w ciekawych projektach i możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji
• ubezpieczenie życiowe i pakiet socjalny na preferencyjnych warunkach
• szkolenia branżowe
Odpowiemy tylko na wybrane oferty, przesłane ana adres email: [email protected]
Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów klauzuli o ochronie danych osobowych: „Oświadczam, że wyrażam zgodę, aby RKB sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przetwarzała moje dane osobowe, podane w złożonych przeze mnie dokumentach, w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu i poprawiania moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne”
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.