Fundacja im. Królowej Polski św. Jadwigi poszukuje energicznej, ambitnej osoby pragnącej zaangażować się w działania społeczne na stanowisku pracy:
Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Puszczykowo.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu,
- czynności administracyjne,
- obsługa gości,
- organizacja i planowanie pracy Zarządu,
- przygotowywanie oraz organizacja spotkań, konferencji, podróży służbowych,
- komunikacja oraz utrzymywanie kontaktów zarówno z wewnętrznymi, jak i z zewnętrznymi partnerami,
- przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji oraz pism oficjalnych,
- wsparcie pracowników Biura Fundacji w realizacji zadań merytorycznych.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane na stanowisku sekretarz/sekretarka bądź asystent/ka zarządu),
- biegła znajomość języka polskiego oraz umiejętności tworzenia oficjalnych pism,
- znajomość języków obcych,
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy, systematyczność, dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność szybkiego uczenia się,
- kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
- prawo jazdy kat. B.
Zapewniamy:
- pracę w dynamicznym, kreatywnym, interdyscyplinarnym zespole,
- szansę na rozwój zawodowy i osobisty, atrakcyjną ścieżkę kariery,
- możliwość współuczestniczenia w wielopłaszczyznowych działaniach społecznych o międzynarodowym zasięgu,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
CV zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w wersji elektronicznej na adres: [email protected] do dnia 16 grudnia br. Prosimy także o dołączenie listu motywacyjnego zawierającego preferowaną kwotę wynagrodzenia. Fundacja im. Królowej Polski św. Jadwigi zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi oferentami/kami.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację