W związku z realizacją projektu Akademia Liderów Integracji Cyfrowej i Edukacji – ALICE, współfinansowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Fundacja Aktywizacja poszukuje:
Asystent/-ki koordynatora merytorycznego ALICE (Warszawa)
Zakres obowiązków:
- nadzór nad produkcją publikacji w ramach projektu:
- współpraca z autorami,
- koordynacja składu,
- nadzór nad procesem produkcji;
- wsparcie koordynatora w realizacji promocji/komunikacji Akademii;
- nadzór nad aktualizacją platformy e-learningowej;
- publikacja materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej;
Wymagania:
- doświadczenie w realizacji podobnych zadań;
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
- umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Office w stopniu bardzo dobrym;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
- doświadczenie we wdrażaniu aplikacji internetowych będzie dużym atutem.
Oferujemy:
- pracę w dużej dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenie i wyrobioną markę;
- możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów w ramach działania organizacji;
- pracę od 7.10.2013 do 15.12.2013 (umowa zlecenie).
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do godziny 12:00 dnia 04.10.2013 na adres [email protected]
Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się 05.10.2013.
Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w temacie e-maila.
Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.