– obsługa bieżących zadań administracyjno-biurowych
– przygotowanie listów ofertowych
– sporządzanie ofert
– utrzymywanie dobrych relacji z klientami
– telefoniczna obsługa klienta
– prowadzenie wewnętrznych rejestrów firmy
– koordynacja prac wdrożeniowo-serwisowych
– tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego
– wsparcie prowadzonych projektów marketingowych
– wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
– bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (outlook, word, excel, power point)
– samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
– zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
– pracowitość i zaangażowanie
CV prosimy przesyłać na adres email: [email protected] z dopiskiem Praca na stanowisku: Asystentka ds administracji i wsparcia sprzedaży
Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.