Pelion S.A. wraz ze Spółkami zależnymi tworzy jedną z największych grup kapitałowych działających na rynku ochrony zdrowia w Polsce i na Litwie. Usługi świadczone przez Spółki Pelion obejmują wszystkie segmenty rynku (hurtowy, detaliczny i szpitalny) i są skierowane do: pacjentów, aptek, szpitali oraz producentów. Pelion S.A. to spółka holdingowa, pełniąca nadzór właścicielski nad wszystkimi wspomnianymi obszarami działalności.
Asystent/ka biura
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej recepcji oraz biura
- Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- Obsługa połączeń telefonicznych
- Organizacja spotkań i podróży służbowych pracowników
- Obsługa spotkań wewnętrznych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej
- Wsparcie administracyjne pozostałych działów w firmie
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz estetykę biura
Nasze wymagania
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności: MS Excel, MS Power Point)
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
- Znakomita organizacja pracy własnej, wielozadaniowość oraz umiejętnoścć ustalania priorytetów
- Samodzielność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz inicjatywa
- Wysoka kultura osobista
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Swobodną, przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy
- Dostęp do pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację