Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych szukamy kandydatów do pracy na stanowisku Asystenta Działu HR.
Główne zadania osób zatrudnionych na tym stanowisku:
- Komunikacja z międzynarodowymi centrami/oddziałami Firmy oraz Kontrahentami w celu wymiany informacji ( odpowiedzi za zadawane pytania ze strony kontrahentów )
- Przetwarzanie danych, tworzenie dokumentów, kontrola przesyłanych informacji pod kątem poprawności i kompletności, w tym:
- Obsługa kadrowa nowych oraz obecnych pracowników ( umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa pracy i inne )
- Rozliczanie czasu pracy i nieobecności ( urlopy, zwolnienia, itp. )
- Udział w przygotowywaniu listy płac
- Prowadzenie akt osobowych
Wymagania:
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, warunek konieczny ( grupa I, II, lub III )
- Wykształcenie wyższe kierunkowe ( HR lub pokrewne )
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( poziom min. B1, komunikacja w Firmie odbywa się głównie w języku angielskim )
- Min. dwa lata doświadczenia w pracy na takim samym, lub podobnym stanowisku
- Bardzo dobra obsługa komputera ( MS Office; Word, Excel, Outlook )
- Rzetelność i dokładność podczas wykonywania powierzonych zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność i zorientowanie na realizację wyznaczonych celów
Dodatkowy atut:
- Znajomość dodatkowego języka obcego ( niemiecki, francuski, hiszpański )
Oferujemy:
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Stabilne zatrudnienie ( umowa o pracę )
- Atrakcyjne warunki finansowe
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: [email protected] . W temacie wiadomości prosimy o podanie nr ref.: ADHR/03/16