Fundacja Aktywizacja poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent/Asystentka ds. kadr i płac
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- sporządzanie dokumentacji kadrowej dot. m.in. zatrudnienia pracowników (umowy cywilnoprawne/umowy o pracę/aneksy do umów, zaświadczenia itp.),
- sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych,
- rozliczanie czasu pracy pracowników,
- ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich,
- sporządzanie raportów i statystyk dot. zatrudnienia.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- niezbędna dobra znajomość programu „Symfonia Kadry i Płace” „Płatnik”, oraz Pakietu MS Office m.in. Excel,
- dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i PDOF – szczególnie dotyczące umów cywilnoprawnych,
- wykształcenie min. średnie.
Oferujemy:
- pracę w dużej rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenia i wyrobioną markę,
- współpracę w zgranym, profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów w ramach działania organizacji,
- pracę w pełnym wymiarze godzin, zatrudnienie w formie umowy o pracę.
Informacje dot. rekrutacji:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 20 stycznia 2014 r. na adres email: [email protected]. Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w temacie e-maila. W treści maila prosimy o umieszczenie kwoty brutto oczekiwanego wynagrodzenia (za 1 miesiąc pracy w wymiarze 1 etatu).
Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację