Czego szukasz
Oferty pracy
To ogłoszenie jest już nieaktualne.
Przejdź do ofert pracy aby zobaczyć inne ogłoszenia.

Animator/ka ds. edukacji i doradztwa

  • Wymiar czasu: niepełny, pełny
  • lokalizacja: Kraków / praca zdalna
  • Data ważności oferty: 09.06.2024
Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych

W Fundacji BIS wspieramy ludzi, którzy działają społecznie. Uczymy, jak zmieniać marzenia w działania. Ważne jest dla nas poczucie sensu tego, co robimy i wzajemny szacunek.

Szukamy Ciebie, jeśli masz doświadczenie w pracy doradczej dla organizacji pozarządowych i grup nieformalnych, które działają społecznie, lubisz pracować z ludźmi, dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i masz wysokie kompetencje interpersonalne.

Twój wymiar czasu pracy to równowartość 75-100% etatu. Będziesz mieć możliwość elastycznego ustalenia harmonogramu godzin pracy. Będziesz wykonywać pracę w biurze Fundacji BIS w Krakowie, w terenie (małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie) oraz w razie zainteresowania – zdalnie (maksymalnie średnio 2-3 dni w tygodniu).

Proponowany zakres Twoich obowiązków to m.in.:

  • Udział w opracowywaniu koncepcji wsparcia NGO i grup inicjatywnych w ramach dostępnych w Fundacji form wsparcia, w tym diagnoza potrzeb oraz udział w planowaniu pracy zespołu
  • Udział w planowaniu działań promocyjnych i prowadzenie rekrutacji przedstawicieli grup inicjatywnych i organizacji pozarządowych
  • Planowanie i organizacja szkoleń i cykli szkoleniowych, w tym m.in. analiza potrzeb odbiorców, planowanie programów i harmonogramów szkoleń i cykli, współpraca z trenerami i wsparcie w prowadzeniu spotkań, bezpośredni kontakt z uczestnikami działań edukacyjnych, prowadzenie ewaluacji i pomiar rezultatów
  • Opieka nad procesami doradczymi uczestników projektów, w tym m.in. analiza potrzeb odbiorców, opracowanie ścieżki wsparcia, koordynacja form wsparcia, ewaluacja wsparcia i jego rezultatów
  • Przygotowanie i prowadzenie działań edukacyjnych m.in. dyżurów doradczych, seminariów, webinarów, szkoleń, warsztatów
  • Wsparcie grup nieformalnych i organizacji pozarządowych w formie spotkań doradczych w zakresie indywidualnej specjalizacji np. w zakresie tworzenia NGO, pozyskiwania środków, opracowywania projektów, aspektach formalno – prawnych, planowania i organizacji działań NGO
  • Animacja współpracy między organizacjami oraz międzysektorowej, w szczególności diagnoza potrzeb społeczności i środowisk, pozyskiwanie partnerów, organizacja i prowadzenie działań sieciujących.
  • Udział w spotkaniach zespołu projektowego, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami,
  • Działania organizacyjne związane z realizowanymi wydarzeniami (np. organizacja sal szkoleniowych, noclegów, wyżywienia, kontakt z wykonawcami)
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji merytorycznej i sprawozdawczości oraz ewaluacji działań
  • Współpraca z innymi pracownikami Fundacji
  • Realizacja zadań związanych z działalnością Fundacji uzgodnionych z przełożonymi

Wykształcenie i doświadczenie, które będą Ci potrzebne w tej pracy:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy rozwojowej z NGO i grupami nieformalnymi

Niezbędne umiejętności, wiedza, kompetencje i znajomość programów:

  • umiejętność współpracy w zespole – zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie, chcemy mieć pewność, że my na Twoje również,
  • umiejętność z wieloma projektami i zadaniami jednocześnie,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne,
  • samodzielność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań – osobom, które u nas pracują, dajemy dużo swobody w działaniu, w zamian oczekując ich zaangażowania i własnej inicjatywy,
  • rzetelność i umiejętność efektywnej organizacji własnej pracy
  • obsługa środowiska MS365,

Mile widziane:

  • znajomość zasad realizacji projektów
  • znajomość zasad prowadzenia organizacji pozarządowej
  • prawo jazdy i własny samochód
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

Chcemy uczciwie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co Cię napędza w życiu do działania i dlaczego chcesz z nami pracować.

Jesteśmy fundacją, intensywnie działającą 15 lat. Będziemy Cię pytać, co wiesz o naszych działaniach i czy są Ci bliskie.

Na co dzień pracujemy w ponad 20 – osobowym zespole, w którym każdy ma swój zakres obowiązków, ale ściśle ze sobą współpracujemy. Na pewno zainteresuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też, jak Ci się pracuje w zespole.

Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.

Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań w naszej fundacji.

Jaką proponujemy formę zatrudnienia i wynagrodzenie?

Proponujemy umowę o pracę 75%-100% etatu – w zależności od Twoich możliwości. Przedział wynagrodzenia na 100 % etatu wynosi w Fundacji BIS na tym stanowisku od 6000 zł do 6700,00 zł brutto (ostateczna wysokość Twojego wynagrodzenia zależna będzie od wymiaru etatu, a także Twojego doświadczenia i kompetencji). Będziesz mieć możliwość elastycznego ustalenia harmonogramu godzin pracy. Będziesz wykonywać pracę w biurze Fundacji BIS w Krakowie, w terenie (małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie) oraz w razie zainteresowania – zdalnie (maksymalnie średnio 2-3 dni w tygodniu).

Na początek zaproponujemy Ci umowę na okres próbny, a potem na czas określony do listopada 2025 – oczywiście z możliwością przedłużenia

Zależy nam na współpracy długookresowej – konsekwentnie budujemy stabilny i zgrany zespół. Dlatego po okresie wstępnym usiądziemy do rozmowy na temat roli, jaką widzisz dla siebie w fundacji oraz wysokości wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.

W jaki sposób będzie wyglądał proces rekrutacji?

I etap:

Przygotuj swoje CV i list motywacyjny – przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie na takim stanowisku siebie widzisz. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Nie zapomnij umieścić klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (znajdziesz ją na samym końcu tego ogłoszenia).

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.

Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres [email protected]

Zatytułuj wiadomość: Animator/ka ds. edukacji i doradztwa

II etap:

Dokładnie zapoznamy się z Twoim CV i listem motywacyjnym. Jeśli znajdziemy w nich kompetencje, których szukamy, zadzwonimy do Ciebie i zadamy Ci kilka wstępnych pytań.

III etap:

Jeśli w trakcie rozmowy rozmowie telefonicznej utwierdzimy się w przekonaniu, że możesz być właśnie tą osobą, której szukamy, zaprosimy Cię na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z udziałem zarządu fundacji. Spotkamy się stacjonarnie.

Terminy rekrutacji:

  • do 9.06.2024r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
  • na bieżąco, do 14.06.2024r. – II etap (rozmowa telefoniczna)
  • 17- 25.06.2024r. – III etap (2 rozmowy osobiste/online)
  • 1.07.2024r. – planowane rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a uznamy, że jesteś osobą, której szukamy, uzgodnimy termin tak, aby Ci odpowiadał)

W treści CV umieść następujące oświadczenie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) .

W przypadku zainteresowania kolejnymi procesami rekrutacyjnymi prosimy zamieścić również następujące oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych również na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Klauzula informacyjna RODO:

Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych z siedzibą w Krakowie (30-503) przy ul. Krasickiego 18 (KRS 0000301501, NIP 9452102152, REGON 120665488), a moje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 przez WE oraz dostosowanymi do nich procedurami obowiązującymi Fundacji.

Osobie uczestniczącej w procesie rekrutacji przysługuje prawie dostępu do treści podanych danych, możliwości ich poprawiania, aktualizowania, jak również prawie wniesienia sprzeciwu do organu nadzoru. Wyrażona zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem danych osobowych ze zbiorów Administratora.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji procesu rekrutacji.
Oświadczenia związane z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych, modyfikacje oraz żądanie usunięcia należy kierować na adres poczty elektronicznej Fundacji: [email protected].

Prosimy powołaj się na portal Mamo Pracuj składając aplikację

Inne oferty w tym regionie

Zamieszczona oferta pracy jest efektem współpracy Fundacji Mamo Pracuj z pracodawcą. Przed aplikacją do firmy samodzielnie sprawdź warunki zatrudnienia.

Senior Market Risk Analyst, hybrid, Senior Associate

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad tydzień temu
10.06.2024

Corporate Audit, Officer

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad tydzień temu
10.06.2024

Senior Developer- Backend, Charles River Development , Assistant Vice President

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad tydzień temu
10.06.2024

QA Analyst Charles River Development, AVP

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad tydzień temu
10.06.2024

Treasury Controller - Accounting, AVP

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad tydzień temu
10.06.2024

Financial Risk Reporting Analyst

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad tydzień temu
10.06.2024

ERM Stress Testing Manager, Assistant Vice President, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad tydzień temu
10.06.2024

Corporate Audit, Officer

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad tydzień temu
10.06.2024

QA Automation Engineer, Charles River Development, Officer

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
04.06.2024

Corporate Audit, Vice President, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
31.05.2024

Data Integration Developer/Sr Developer Charles River Development , Officer

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
31.05.2024

Enterprise Technology Risk Analyst, Officer, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
31.05.2024

Senior Software Engineer I Charles River Development , AVP

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
31.05.2024

Data Integration Developer/Sr Developer Charles River Development , AVP

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
31.05.2024

Principal Software Engineer 1

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 2 tygodnie temu
31.05.2024

Sr. Software Engineer, Charles River Development , Assistant Vice President

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
3 tygodnie temu, 2024-05-29
29.05.2024

Auditor, focused on Issue and Regulatory Action Validation, Officer, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
3 tygodnie temu, 2024-05-29
29.05.2024

Information Technology Risk Coordinator, Assistant Vice President, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
25.05.2024

Principal SWE- Charles River Development, Assistant Vice President

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
25.05.2024

Technology Risk, Officer

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
25.05.2024

Compliance Monitoring and Testing Team Lead, Assistant Vice President, Hybrid

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
25.05.2024

Business Controls, Analytics and Reporting, Global Markets, Officer

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
25.05.2024

Principal SWE- Charles River

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
25.05.2024

Senior Developer- Backend Charles River Development

State Street Bank
Małopolskie, Kraków
Ponad 3 tygodnie temu
25.05.2024
baza
pracodawców
Pracodawca przyjazny rodzicom

Rekrutują u nas

Reklama