Czego szukasz

Odważ się mamo i wróć z nami do pracy! – bezpłatny kurs w Krakowie

Myślisz o powrocie do pracy, ale masz dużo wątpliwości? Dawno temu pisałaś CV oraz uczestniczyłaś w rozmowie rekrutacyjnej? A może szukasz pracy od pewnego czasu, ale nie przynosi to satysfakcjonujących Cię efektów? Potrzebujesz, żeby ktoś pokazał i nauczył Cię jak szukać zatrudnienia na nowym rynku pracy? Żeby ktoś przygotował Cię do spotkania z rekruterem? A także wskazał, gdzie można szukać dobrej pracy? Zapraszamy! ten projekt jest dla Ciebie!

Super mama z super córeczką pokazują jak rosną - Grafika projektu

Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!

Jeśli jesteś już z nami od jakiegoś czasu to wiesz, że wspieramy kobiety, w szczególności mamy, w powrocie na rynek pracy.

Teraz, dzięki wsparciu State Street Foundation realizujemy projekt, który jest bliski naszym sercom a co najważniejsze, wiemy, że działa!

Dlatego… „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”

Dokładnie 1 sierpnia 2019 roku startujemy z rekrutacją do projektu “Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”.  Udział w projekcie jest bezpłatny.

Już teraz zapraszamy Cię do uczestnictwa w:

  • kursie,
  • mentoringu
  • oraz wsparciu, które kompleksowo przygotuje Cię do powrotu na rynek pracy lub też pozwoli Ci efektywnie zmienić pracę 🙂

Doskonale wiemy, że powrót do pracy po urlopie macierzyńskim lub wychowawczym nie jest łatwą decyzją dla świeżo upieczonej mamy. Często nie jest to też prosta sprawa, w szczególności, kiedy powrót do dawnego miejsca pracy jest już niemożliwy.

Zatem, jeśli:

  • ostatnio szukałaś pracy kilka lat temu
  • wysyłasz CV, ale nie masz odpowiedzi
  • uczestniczysz w rekrutacjach, ale nie masz efektów
  • chcesz wrócić do pracy, ale boisz się, że ucierpi na tym Twoje życie prywatne
  • potrzebujesz zmiany!

Wypełnij formularz i zgłoś się już dziś! >>

Co zyskasz dzięki udziale w projekcie?

  • stworzysz dokumenty rekrutacyjne zgodnie z najnowszymi trendami (CV i LM)
  • przygotujesz się do rozmów rekrutacyjnych i poznasz pytania, które pojawiają się w czasie spotkań rekrutacyjnych
  • zrobisz Test Talentów Gallupa 🙂 (Fundacja zapewnia nieodpłatne uczestnictwo w badaniu Clifton StrengthsFinder® Instytutu Gallupa)
  • dowiesz się czym charakteryzuje się nowy rynek pracy
  • otrzymasz pomoc przy tworzeniu profilu na LinkedIn
  • skorzystasz z naszego wsparcia – mamy dla Ciebie pulę indywidualnych konsultacji 🙂
  • kontakt z rekruterem 🙂 Rozmawiałaś kiedyś z rekruterem w innej sytuacji niż podczas rozmowy o pracę? Nie? To będziesz miała okazję 🙂 Przy kawie i w przyjemnej atmosferze, będziesz mogła zapytac rekrutera o wszystko, co tylko chcesz!
  • motywację do działania!
  • pewność, że jesteś przygotowana do szukania pracy 🙂
  • dostęp do Kursu online Mamo Pracuj
  • A na koniec najważniejsze – będziesz uczestniczyć w rekrutacjach! A my na każdym etapie będziemy wspierać Twoje starania i mocno trzymać za Ciebie w kciuki!

W projekcie będziesz:

  1. uczestniczyć w spotkaniach stacjonarnych z rekruterami, trenerami – ekspertami, którzy pomogą Ci przygotować się do poszukiwania pracy (1 raz w tygodniu)
  2. uczestniczyć w spotkaniach online – gdzie będziemy pogłębiać najważniejsze tematy (1 raz w tygodniu)
    realizować zadania domowe (1-2 razy w tygodniu)

Podsumowując – otrzymasz wszystko, co pomoże CI efektywnie znaleźć pracę! Zainteresowana? 😀

Nie czekaj, wypełnij formularz zgłoszeniowy i weź zmianę w swoje ręce >>

WAŻNE: Pamiętaj o przeczytaniu regulaminu 🙂 >>

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania:

1. Czy w projekcie mogę wziąć udział jeśli nie jestem mamą? 

Tak. Oczywiście. Jeśli chcesz wrócić do pracy – zapraszamy!

2. Czy pracując mogę wziąć udział w projekcie?

Tak. Pamiętaj jednak, że spotkania stacjonarne będą odbywały się pomiędzy 10 a 13:00 a udział w nich jest obowiązkowy. Jeśli na ten czasu uda Ci się uzyskać urlop – to nie ma przeszkód.

3. Czy udział w projekcie jest płatny?

Nie. Udział w projekcie jest bezpłatny.

4. Czy zapewniacie opiekę do dzieci? 

Tak. Mamy możliwość zapewniania opieki na czas Twojego udziału w spotkaniu stacjonarnym w ramach kursu. Ważny jest jednak wiek dziecka (zapewniamy opiekę od 3 do 6 lat) oraz wcześniejsze zgłoszenie takiej potrzeby.

****

Jeżeli masz pytania, pisz śmiało do Ani: [email protected] lub Stasi: stasia.serwiń[email protected]

To co, do zobaczenia?

Załączniki

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w programie „Mamy plan!”

Program „Mamy plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem Programu jest firma Franklin Templeton Investments Sp. z o.o.
grafika programu Mam Plan!

Słowniczek

Dla potrzeb Regulaminu przyjmuje się, że określone poniżej pojęcia oznaczają:

Organizator – Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą przy ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000585984, NIP 6793118767, REGON 363001768;

Partner – firma Franklin Templeton, z siedzibą przy ul. Przemysłowa 3, 61-579 Poznań;

Program – „Mamy plan!” program wsparcia konsultacyjnego realizowanego online dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, szukających nowej pracy;”Mamy Plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę, poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem programu jest firma Franklin Templeton.

Uczestniczka – osoba zakwalifikowana do programu;
Specjalista ds. rekrutacji – osoba udzielająca konsultacji online Uczestniczce programu, zatrudniona u Partnera;

Czas trwania Programu – realizacja Programu przez Organizatora rozpoczyna się z dniem rozpoczęcia rekrutacji, jednakże celem uniknięcia wszelkich wątpliwości przyjmuje się, że czas trwania Programu dla Uczestniczek, to czas od dnia poinformowania Uczestniczki przez Organizatora o zakwalifikowaniu się do Programu do dnia spotkania konsultacyjnego.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady przeprowadzania procesu rekrutacji oraz uczestnictwa w programie Uczestniczek, które zamierzają powrócić na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, zmienić lub znaleźć nową pracę.
  2. Nabór kandydatek do udziału w programie prowadzi Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków.
  3. Program zakłada realizację online około 50 konsultacji eksperckich ze specjalistami ds. rekrutacji, które odbędą się 12 – 28.04.2021 roku
  4. Jedna Uczestniczka programu może wziąć udział w jednej konsultacji online.
  5. Każda z konsultacji będzie trwała około 45 minut i będzie dotyczyła minimum jednego z poniższych obszarów:
  • skonsultowanie CV omówienie i lub pomocy w zakładaniu profilu na LinkedIn poradnictwa gdzie i jak aktywnie poszukiwać pracy
  • przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej trendów na rynku pracy oraz poszukiwanych przez pracodawców kompetencji
  • weryfikacji znajomości języka angielskiego

§ 2 Uczestniczki programu

  1. Program skierowany jest do kobiet z całej Polski pozostających bez zatrudnienia, które planują powrót po urodzeniu dziecka, a także do kobiet poszukujących pracy lub pracujących, chcących zmienić ścieżkę zawodową.
  2. W projekcie mogą uczestniczyć kobiety, które:
  • chcą powrócić na rynek pracy lub zmienić pracę
  • są otwarte na zmiany
  • posiadają silną motywację i samodyscyplinę

§ 3 Proces rekrutacji

  1. Nabór uczestniczek programu odbywa się przed planowanym etapem realizacji konsultacji.
  2. Zgłoszenia do programu należy dokonać drogą elektroniczną, wypełniając formularz rekrutacyjny: załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Rekrutacja prowadzona będzie w terminie 24.03.2021 roku do 26.03.2021 roku lub do wyczerpania limitu miejsc.
  4. Powyższe daty w uzasadnionych przypadkach mogą ulec zmianie.
  5. Formularze rekrutacyjne złożone po okresie rekrutacji nie są brane pod uwagę.
  6. Informację o terminie realizacji konsultacji Uczestniczka otrzyma drogą mailową i/lub telefoniczną w terminie od 29.03 – 30.03.2021 roku.
  7. Miejsce w projekcie przepada, jeśli Uczestniczka nie odpowie na żadną z 2 prób kontaktu.

§ 4 Zobowiązania Uczestniczek

  1. Uczestniczki zobowiązują się do aktywnego uczestnictwa w konsultacjach oraz w krótkim badaniu ewaluacyjnym.
  2. W przypadku nieobecności na konsultacjach Uczestniczka traci prawo do wyboru kolejnego terminu konsultacji.

§ 5 Zobowiązania Organizatora

  1. Organizator zapewnia Uczestniczkom bezpłatny udział w konsultacjach.
  2. Organizator oraz Partner zapewniają dodatkowe, bezpłatne materiały edukacyjne w formie elektronicznej dotyczące powrotu na rynek pracy.
  3. Organizator zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań do organizacji programu na jak najwyższym poziomie merytorycznym i logistycznym.
  4. Organizator programu zobowiązany jest informować uczestniczki programu o wszelkich zmianach organizacyjnych wpływających na przebieg programu.

§ 6 Miejsce i termin odbywania się konsultacji

  1. Konsultacje będą odbywać się online, za pomocą narzędzia wybranego przez Partnera programu.
  2. Konsultacje będą realizowane od 12.04 – 28.04.2021 r., w dni powszednie w godzinach pracy ekspertów ds. rekrutacji Partnera.

§7 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Złożenie formularza rekrutacyjnego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby aplikującej do programu. Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do uczestniczenia w Projekcie.
  2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych zostały zawarte w klauzuli informacyjnej RODO. Klauzula informacyjna RODO jest częścią formularza rekrutacyjnego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i jest jego integralną częścią.
  3. Uczestniczki przyjmują do wiadomości i godzą się z faktem, iż trakcie trwania Programu zostanie wykonana dokumentacja fotograficzna Uczestniczek biorących udział w spotkaniach online. Osoba przystępująca do Programu zgadza się na upublicznienie swojego wizerunku.
  4. Wyrażenie zgody jest jednoznaczne z tym, że fotografie, filmy lub nagrania wykonywane podczas spotkań mogą zostać umieszczone na stronach internetowych, materiałach prasowych, promocyjnych i w mediach społecznościowych Organizatora i współpracujących z nim podmiotów w kontekście wydarzenia (Programu). Niniejsza zgoda udzielana jest nieodwołalnie i nieodpłatnie.
  5. Wyrażenie zgody jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do udziału w Programie.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Złożenie formularza rekrutacyjnego oznacza potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem oraz akceptację jego zapisów.
  2. Fundacja Mamo Pracuj zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
  3. O ewentualnych zmianach Uczestniczki zostaną powiadomione drogą mailową. Zmiany będą obowiązywać od dnia wysłania wiadomości e-mail na wskazany przez Uczestniczkę adres poczty elektronicznej.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 22 marca 2021 roku.
  5. Regulamin obowiązuje przez cały okres realizacji Programu.
  6. Załączniki stanowią integralną część regulaminu.
  7. W przypadku pojawienia się kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.

Załączniki do Regulaminu:

Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszeniowy wraz z klauzulą informacyjna RODO oraz oświadczeniem osoby aplikującej o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na opisanych w klauzuli informacyjnej zasadach.

Zdjęcie: własność Franklin Templeton

Kraków, 17.03.2021 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Video: Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem

Za nami pierwszy z serii trzech webinarów przygotowanych wspólnie z Santander Bank Polska! To było wyjątkowe spotkanie, podczas którego ekspertki Santander Bank Polska opowiedziały, jak w praktyce wygląda praca w bankowości. Bardzo dziękujemy, że byliście z nami i serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie! Już 16 marca, punktualnie o godzinie 20.00 będziemy rozmawiali o tym "Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?" Kliknij i zapisz się!

Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem – zobacz webinar i zapisz się na kolejne spotkania!

Podczas serii trzech webinarów zorganizowanych wspólnie z Santander Bank Polska, omawiamy wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące rozpoczęcia i rozwoju kariery w branży bankowej. Pierwszy webinar już za nami i dzisiaj publikujemy go dla Ciebie! Dzięki uczestnictwu w naszym cyklu, będziesz mogła krok po kroku przygotować się do wejścia w nową branżę.

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkania poświęcone pracy w banku:

  • Webinar „Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?” – 16.03.2021, godzina 20.00.

Oraz

  • Webinar „Rekrutacja w bankowości oddziałowej, czyli zapytaj o to, co dla Ciebie ważne!” – 30.03.2021, godzina 20.00.

Kliknij i zapisz się już dziś!

Pamiętaj – uczestnicząc w webinarze na żywo masz niepowtarzalną okazję zadać naszym ekspertkom nurtujące Cię pytania i poznać odpowiedzi!

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Jak może wyglądać ścieżka kariery w Santander Bank Polska?
  • Na czym polega praca w oddziale?
  • Jakie kompetencje są niezbędne do pracy z klientem?
  • Jak połączyć bycie mamą z pracą w banku?
  • Oraz wiele innych praktycznych wskazówek dotyczących branży bankowej

Kim są nasze ekspertki?

Justyna Pietraszewska
Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Magister Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego o specjalizacji Rynki Finansowe. Od 2013 doradca klienta w Santander Bank Polska. Od 6 lat dyrektor 1 Oddziału w Strzelinie. Pasjonatka rolnictwa. Prywatnie mama 12-letniego Miłosza i rocznego Ignasia. W wolnych chwilach pasjonatka podróży, jazdy na nartach i nurkowania.

Małgorzata Szelwicka
p.o. Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Uzyskała stopień magistra na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. Od 15 lat pracuje w finansach. Od 11 lat Pracownik Santander Bank Polska. Od 8 lat menadżer zespołu sprzedażowego. W chwili obecnej p.o. dyrektor 12 oddziału we Wrocławiu. W 2020 Bohaterka Ryzyka Santander Bank Polska. W życiu prywatnym mama 4 letniej Łucji. W wolnych chwilach wolontariuszka Fundacji Santander i skrzypaczka.

Moderacja: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska (Fundacja Mamo Pracuj)

Kliknij i zapisz się już dziś na kolejne webinary!

Serdecznie zapraszamy Cię do zapoznania się z aktualnymi ofertami Santander Bank Polska!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×