Czego szukasz

Jak reklamować własną firmę? Z Bystrzakiem możesz liczyć na duże wsparcie!

Reklama dźwignią handlu 🙂 Bez niej nikt się o Tobie nie dowie. Ale czy zakładając biznes musisz być specjalistką także w tej szerokiej dziedzinie? Jeśli wybierzesz współpracę z Akademią Bystrzak, dostaniesz eksperckie wsparcie marketingowe. Opowiada o tym Michał Wójcik, który pomaga rozwijać się biznesom z Akademią Bystrzak, oferując im indywidualną opiekę marketingową. To jak w końcu reklamować własną firmę? Przeczytaj!

  • Agnieszka Kumorek - 22/05/2019
Jak reklamować własną firmę - dzieci na zajęciach dodatkowych w Akademia Bystrzak

Mój gość, Michał Wójcik wspiera osoby, które prowadzą własne oddziały Akademii Bystrzak w promocji i sprzedaży, przygotowując wspólnie z nimi indywidualne, szyte na miarę plany marketingowe.

Michał Wójcik - Bystrzak
Michał Wójcik z Akademii Bystrzak

Michale, gdy startuję z własnym biznesem, szczególnie ważne jest, żeby pokazać światu, że firma istnieje i działa. Jak reklamować własną firmę?

Zazwyczaj na współpracę z nami decydują się osoby, które nie mają doświadczenia w biznesie. Jeśli chcemy, aby nowy oddział Akademii Bystrzak szybko stał się rozpoznawalny, zdobywał nowych uczniów i odnosił sukcesy, musimy wiedzieć, jak odpowiednio go rozreklamować.

Promocja firmy – działania niskobudżetowe

Jest wiele możliwości promowania naszej działalności w lokalnym środowisku. Dobrym pomysłem jest, aby na początku zastosować to, co nie obciąży nas finansowo, czyli tzw. działania niskobudżetowe.

Możemy zacząć od Facebooka – zamiast wydawać pieniądze na reklamę, warto zaprosić do polubienia naszej strony wszystkich znajomych. Dobrym pomysłem będzie stworzenie listy naszych znajomych, którzy posiadają dzieci, aby to właśnie do nich trafiały informacje o naszych działaniach.

Poznaj historię Beni, która prowadzi oddział Akademii Bystrzak w Sandomierzu!

Kolejnym sposobem na zainteresowanie rodziców i dzieci naszą ofertą jest organizacja eventów, podczas których będą mogli zapoznać się dokładnie z programami Akademii Bystrzak. Takie imprezy to świetny sposób na promocję i zainteresowanie potencjalnych klientów tym, co mamy do zaoferowania!

Promocja firmy – działania na rynku lokalnym

Każda lokalna społeczność ma swój indywidualny charakter i właśnie to bierzemy pod uwagę, żeby nasza oferta trafiła w potrzeby dzieci z tej konkretnej miejscowości. Dlatego z każdym naszym nowym współpracownikiem planujemy wszystkie działania marketingowe, biorąc pod uwagę lokalne uwarunkowania.

Zajęcia w Akademii Bystrzak

Indywidualna opieka marketingowa to coś czym wyróżnia się Akademia Bystrzak. Czy mógłbyś opowiedzieć jaką pomoc oferujecie osobom zakładającym swój biznes z Bystrzakiem?

W Akademii Bystrzak funkcjonuje wyraźny podział na: dział wsparcia i rozwoju oraz dział metodyczny. Aby się rozwijać placówki muszą dbać o klientów, pozyskiwać nowych i troszczyć się o obecnych. Z każdym nowym właścicielem ustalamy wspólny plan działań prospectingowych, czyli takich które pozwolą nam dotrzeć do klientów.

Akademia Bystrzak – jakie wsparcie dostaniesz od nas?

Wspieramy każdą naszą placówkę, a szczególnie nowych współpracowników, dlatego każdy z nich objęty jest opieką indywidualnego coacha. A takie wsparcie może obejmować następujące aktywności:

  • opracowania strategii rozwoju Twojego biznesu
  • stworzenia planu działań, które pomogą Ci dotrzeć do klientów (np. festyny, pikniki rodzinne, dzień dziecka, dni otwarte w szkołach i placówkach, pokazy w galeriach etc.)
  • wsparcia w realizacji tych działań (np. dotarcie do potencjalnych klientów, umawianie spotkań, spotkania z dyrektorami szkół, lekcje pokazowe, kampanie zaproszeniowe, dni otwarte, radzenie sobie z obiekcjami klientów, finalizacja rozmów z rodzicami etc.)

Forma wsparcia obejmować może: coaching w placówkach, kontakt telefoniczny, wspólne wizyty u klientów etc.

Czy staracie się w pewien sposób dokształcać właścicieli? Czy może zajmujecie się wszystkim od A do Z?

Zależy nam, aby placówki się rozwijały i aby nasze usługi były na najwyższym poziomie. Dlatego poza naszą indywidualną opieką, organizujemy cyklicznie szkolenia dla nowo powstałych placówek, ale także dla tych, które już funkcjonują na rynku.

Uczestnikami szkoleń dotyczących rozwoju biznesu są właściciele placówek. Wszyscy Trenerzy, prowadzący zajęcia dla dzieci w poszczególnych placówkach, przechodzą cyklicznie szkolenia certyfikacyjne, których ukończenie umożliwia im prowadzenie zajęć na coraz wyższym poziomie. Doceniamy rozwój i zdobywanie nowych umiejętności, dlatego szkoleniowcy wraz z osiąganiem coraz wyższych stopni, otrzymują większą gratyfikację finansową.

Taka forma wsparcia gwarantuje wysoki poziom kompetencji wszystkich osób zaangażowanych w rozwój i funkcjonowanie poszczególnych placówek. Dzięki temu zajęcia w Akademii Bystrzak są na najwyższym poziomie – co przekłada się na radość dzieciaków i zadowolenie rodziców.

Na koniec chyba najważniejsze pytanie – co daje taka indywidualna opieka marketingowa? Co zyskam pozwalając zewnętrznej firmie zająć się tą częścią mojego biznesu?

Indywidualna opieka marketingowa to przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy dla naszych Franczyzobiorców. Dajemy możliwości i wiedzę, które są nieocenione przy zakładaniu nowej działalności. Bazujemy na kilkunastu latach praktyki w rozwoju biznesu.

W naszych działaniach wykorzystujemy unikalne instrumenty marketingowe, a osoby pełniące rolę Coacha w Akademii Bystrzak to praktycy, którzy aktywnie pomagają nowym placówkom w realizacji poszczególnych działań. Dzięki nam efekty tych działań są wymierne, a inwestycja dla osób zakładających biznes z Bystrzakiem szybko im się zwraca.

Dziękuję za rozmowę!

Chciałabyś poprowadzić własny oddział Akademii Bystrzak w swoim mieście?

Zapoznaj się ze wsparciem jakie oferujemy i dołącz do nas już dzisiaj!

Kwestie organizacyjne związane z założeniem Akademii Bystrzak:

Michał Wójcik
tel.: 508 343 666
e-mail: [email protected]

Kontakt metodyczno- merytoryczny:

Agnieszka Gorzyńska
tel.: 888 735 594
e-mail: [email protected]

Przekonaj się czy to biznes dla Ciebie!

Wywiad powstał w ramach projektu Franczyza dla Mamy

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kumorek
Jestem osobą, która nie potrafi się nudzić. Lubię różnorodność, dlatego skończyłam studia łączące zajęcia humanistyczne, graficzne i informatyczne. Odpoczywam podczas długich spacerów, a znajomi wiedzą, że dobrej herbaty w miłym towarzystwie nigdy nie odmówię.

Wiem, że moja praca ma sens. I to napędza mnie do działania!

„Myślę, że aby spełniać się zawodowo, trzeba lubić to, co się robi. Staram się zbudować relację i wzajemne zaufanie z każdym ze swoich klientów. Cieszę się, kiedy w trudnych chwilach jestem dla nich wsparciem. To pewnego rodzaju misja.” – Jak robić to, co się lubi, zarabiać i jednocześnie wychowywać małe dziecko? Na te pytania odpowiada nam Natalia Batko, doradca ubezpieczeniowy w firmie MetLife. A może chcesz porozmawiać o pracy? Wyślij zgłoszenie >>>
  • Agnieszka Kaczanowska - 18/03/2020
Natalia Batko, doradca ubezpieczeniowy w firmie MetLife

Natalio, bardzo dziękuję że znalazłaś czas na rozmowę ze mną, tym bardziej, że masz obecnie sporo obowiązków. Jestem przekonana, że Twoja historia będzie bardzo ciekawa dla naszych czytelniczek! Pracujesz na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego od wielu lat, ale teraz o Twoim dniu decyduje jednak ktoś inny. Ile miesięcy ma Twój maluszek?

Ja również dziękuję, cieszę się, że mogę opowiedzieć o sobie Mamo Pracuj. W branży ubezpieczeniowej pracuję od prawie 10-ciu lat, a mój obecny „szef” to moja córeczka. Ma na imię Julia i ma niespełna rok.

Gratuluję! Taka szefowa to skarb! 😉 A co Cię przyciągnęło do pracy w MetLife na początku Twojej kariery?

Kiedy zaczynałam pracę w ubezpieczeniach miałam 20 lat. Już wtedy wiedziałam, że sprzedaż bezpośrednia, to coś dla mnie. Dobrze czułam się w kontakcie z ludźmi, imponowało mi to, że mogę decydować o wysokości swoich zarobków, dodatkowo sama organizowałam swój czas pracy.

W rozmowie powiedziałaś, że dzięki umowie agencyjnej, cały czas zarabiasz, choć chwilowo rodzina jest najważniejsza. Jak to wygląda? Na czym polega umowa agencyjna?

Umowa agencyjna to jeden z najważniejszych atutów, dzięki  któremu zdecydowałam się na współpracę z MetLife. Umowa jest jasno skonstruowana, przejrzysta, a co najważniejsze, stanowi zabezpieczenie dla doradcy. Pracując w MetLife  przez lata budowałam swoją bazę klientów, dzięki czemu wypracowałam stałą prowizję. Otrzymuję ją zarówno wtedy, kiedy pracuję, jak i będąc na zwolnieniu lekarskim, czy jak obecnie, na urlopie macierzyńskim.

Weź udział w naszym webinarze pt. „Obalamy mity na temat pracy doradcy ubezpieczeniowego!”

W wywiadzie z Anitą Majchrzak, Kierownik Zespołu w MetLife (do przeczytania tutaj) pojawia się temat wsparcia i zrozumienia rodziny. Miałaś takie wsparcie?

Kiedy moja rodzina dowiedziała się, że chcę zostać Doradcą Ubezpieczeniowym, komentarze były różne, od tych pozytywnych do takich pełnych obaw i wątpliwości. Jednak znając mój upór, bliscy doskonale wiedzieli, że mimo wszystko postawię na swoim.

A jak jest teraz? Masz wsparcie najbliższych?

Zarówno na początku mojej kariery, jak i teraz, moja rodzina bardzo mi pomaga. Mam wspaniałego męża i córeczkę – to oni są dla mnie największym wsparciem i motywacją. Mąż jest ze mną, w tych dobrych, jak i gorszych momentach. Mocno we mnie wierzy i trzyma kciuki za rozwój mojej kariery zawodowej.

Co jest Twoim zdaniem kluczowe w pracy doradcy?

Myślę, że aby spełniać się zawodowo, trzeba lubić to, co się robi. Staram się zbudować relację i wzajemne zaufanie z każdym ze swoich klientów. Cieszę się, kiedy w trudnych chwilach jestem (lub mogę być) dla nich wsparciem.

Kilka miesięcy temu, skontaktowała się ze mną moja wieloletnia klientka. Jej drżący głos wskazywał, że coś jest nie tak. Jak się później  okazało, zachorowała na złośliwy nowotwór piersi. Klientka otrzymała z polisy zdrowotnej dodatkowe świadczenie, które pozwoliło jej na skorzystanie z najnowszej terapii aby szybko wrócić do zdrowia. 

W takich sytuacjach wiem, że to co robię, ma sens. To pewnego rodzaju misja.

To takie sytuacje życiowe, których nie przewidzimy… Natalio, opowiedziałaś mi także, że po dwóch latach zorientowałaś się, że w Twoim przypadku najlepiej sprawdza się współpraca z klientami firmowymi. I to dodało Ci wiatru w skrzydła. Rozumiem, że to Ty sama decydujesz z kim lepiej Ci się współpracuje?

Portfel moich klientów jest bardzo zróżnicowany. Są to rodziny z dziećmi, seniorzy, ale też lekarze, prawnicy, a nawet pracownicy platform wiertniczych pracujący na morzu. Jednak znaczną część stanowią klienci biznesowi, właściciele mniejszych i większych firm. Praca z nimi wszystkimi daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego.

Co jeszcze daje Ci ta praca, co cenisz najbardziej?

Najwięcej satysfakcji dają mi dobre relacje z moimi klientami, niezależność oraz elastyczne warunki pracy. Dzięki temu, mogę łączyć pracę zawodową z życiem rodzinnym i wychowaniem córeczki Julki.

Dziękuję! I życzę Ci wielu radości i dużo satysfakcji z bycia mamą i dalszego rozwoju kariery!

I już teraz zapraszam na wspólny webinar MetLife i Mamo Pracuj pt. „Obalamy mity na temat pracy doradcy ubezpieczeniowego!”

A jeśli chciałabyś /chciałbyś dowiedzieć się więcej o pracy w firmie MetLife – wypełnij formularz i porozmawiaj o swojej przyszłej pracy!

Zdjęcia: archiwum domowe Natalii Batko.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Wirtualny adres biura – co to jest i kiedy warto się na niego zdecydować?

Co to jest wirtualny adres firmy? To adres, który istnieje faktycznie, podobnie jak siedziba firmy. Różnica polega na tym, że to nie przedsiębiorca musi szukać lokalu pod wynajem lub do kupna, aby móc posiadać oficjalny adres firmowy. To wszystko uzyskuje, korzystając z usług biura wirtualnego.
  • Alicja Zielińska - 17/03/2020
budynek biurowy

Wirtualny adres biura

Najważniejszy punkt oferty wirtualnych biur, to właśnie możliwość posiadania oficjalnego adresu firmowego. Pracując z dowolnego miejsca w kraju, bez konieczności dokonywania dużych inwestycji w lokal – wynajmowany bądź na własność.

Taki oficjalny adres staje się wizytówką przedsiębiorstwa. Dla nowo powstających firm jest zaś okazją do tego, by od początku budować pozytywny wizerunek na rynku, ale nie ponosząc wysokich kosztów związanych z szukaniem lokalu usługowego.

Co to jest wirtualny adres – wirtualne biuro?

Firma decydując się na skorzystanie z usług jednego z listy biur wirtualnych, uzyskuje adres zwykle w centrum dużego miasta lub regionie, charakteryzującym się skupiskiem przedsiębiorstw. Ten adres pojawia się na firmowej korespondencji, można go wykorzystać w materiałach reklamowych oraz na stronie www. W każdym produkcie, który trafia do rąk klientów. Na dokumentach, które przechodzą przez ręce współpracowników i odbiorców.

Jak działa wirtualny adres?

Wirtualny adres działa w taki sam sposób, jak ten, który posiada firma z własnym lub wynajmowanym lokalem. Przedsiębiorca jednak może pracować z dowolnego miejsca w kraju. Może również realizować firmowe zadania zdalnie, ale dla jego klienta oficjalnymi danymi kontaktowymi są te uzyskane dzięki biurze wirtualnemu.

Adres dla firmy zlokalizowany w mieście Warszawa, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji. Prestiżowa lokalizacja staje się często zaczątkiem owocnej współpracy. Wzbudza zaufanie wśród odbiorców. Nie chodzi tylko o wygodę prowadzenia biznesu, lecz o tworzenie wizerunku firmy, który dla klientów ma ogromne znaczenie.

Adres wirtualny dla kogo jest idealnym rozwiązaniem? Kiedy warto?

Wirtualny adres to usługa tak naprawdę dla każdej firmy. Największym zainteresowaniem cieszy się pośród przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność. Zakładanie firmy pod względem formalnym, odbywa się dość szybko i bez większych kłopotów. Jednak miejsce prowadzenia działalności, gromadzenia dokumentacji, ustalania harmonogramu spotkań z klientami, to już kwestia wiążąca się ze sporymi wydatkami.

Wybierając przykładowo polecany przez nas adres wirtualny w Warszawie w Vimar Office, właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej, może się zajmować prowadzeniem firmy z dowolnego miejsca, w tym z domu. Za korespondencję, gromadzenie dokumentów, a nawet realizację spraw sekretarskich i administracyjnych, odpowiada jednak biuro wirtualne. Na korespondencji widnieją dane odpowiadające lokalizacji z centrum Warszawy. Tutaj również można spotykać się z klientami, dla których dogodny dojazd, pobliskie parkingi i inne punkty usługowe, dają poczucie profesjonalnego podejścia.

Na tych samych zaletach skorzystają firmy mające na swoim koncie bagaż doświadczeń i stałe grono odbiorców. Podczas przygotowań do otwarcia kolejnego oddziału w innym mieście, nie muszą martwić się o wynajem lub kupno kolejnego lokalu. Tymczasowo, ale i na stałe mogą korzystać z wirtualnego adresu, aby zajmować się zadaniami, których nie można powierzyć w ręce firm zewnętrznych.

Ile kosztuje wirtualny adres biura?

Wynajem adresu w Warszawie to koszty zaczynające się średnio od kilkudziesięciu złotych miesięcznie. W tym przedziale mieści się przede wszystkim uzyskanie oficjalnego adresu firmowego. Pozostałe usługi zależne są od wybranej oferty, pakietu i indywidualnych ustaleń.

Gdzie warto wybrać wirtualny adres dla firmy?

Pod uwagę należy wziąć potrzeby klientów. Dla nich dogodny dojazd, z każdego zakątka kraju i niezależnie od wybranego środka transportu, ma duże znaczenie. Podobnie jak możliwość znalezienia dodatkowych punktów usługowych w pobliżu firmy, do której się wybierają. Adres wirtualny w Warszawie staje się zatem sposobem na zatrzymanie stałych klientów, ale i pozyskanie nowych. Warto zapoznać się ofertą Vimar Office, która my osobiście polecamy.

Koszty wirtualnego adresu

Już za 70 zł netto miesięcznie można uzyskać adresy korespondencyjny oraz rejestracji firmy. To dopiero część z usług znajdujących się w pakiecie opiewającym na taką kwotę. Szczegółowe ceny zależą od potrzeb przedsiębiorcy, a więcej informacji w tym temacie można znaleźć pod linkiem wcześniej prowadzącym do strony biura wirtualnego w Warszawie Vimar Office.

Oszczędność na wynajmie lub kupnie lokalu. Możliwość prowadzenia działalności z dowolnego miejsca. Świetnie wyposażone, nowoczesne sale konferencyjne i pomieszczenia przeznaczone do spotkań z klientami. Profesjonalna obsługa, płatność tak naprawdę tylko za to, z czego korzysta firma. To najważniejsze zalety, jakie niesie ze sobą wirtualny adres do rejestracji firmy w Warszawie.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Alicja Zielińska
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail