ZAINSPIRUJ SIĘ
Jak napisać świetne CV? – bezpłatne eksperckie doradztwo dla mam vol. 2
- Anna Łabno - Kucharska
- 13 lutego 2018
- 5 MIN. CZYTANIA
Zastanawiasz się Jak napisać świetne CV?
Pokaż nam swoje CV, a my podpowiemy jak skutecznie zaprezentować się w nim
Akcje społeczne miały pojawiać się raz na kwartał, ale czemu nie działać miesiąc po miesiącu? 😉 Tym bardziej, że mamy sporą grupę ekspertów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem!
W styczniu zapraszałyśmy na bezpłatne konsultacje z coachką, w lutym zbieramy zgłoszenia na darmowe konsultacje CV on-line, które odbędą się w marcu.
Jeśli:
- myślisz o szukaniu pracy,
- zastanawiasz się, czy Twoje CV pokazuje odpowiednie kompetencje,
- aktywnie szukasz zatrudnienia, ale bez efektów.
Potrzebujesz kogoś kto:
- mógłby fachowym okiem ocenić Twoje CV,
- pomógł sformułować profil zawodowy,
- podpowie jakie informacje należy zawrzeć w dokumentach aplikacyjnych,
- pokaże, jak podkreślić Twoje doświadczenie i zasoby.
To bardzo dobrze się składa.
Zapraszamy Cię do naszej nowej akcji!
Pokaż swoje CV naszym ekspertom i skonsultuj je przez Skype.
W ciągu godzinnej konsultacji on-line (via Skype) wspólnie:
- określicie cel i profil zawodowy,
- dostosujecie CV do danego ogłoszenia,
- podkreślicie najważniejsze osiągnięcia i doświadczenie zawodowe.
Akcję w pierwszej kolejności kierujemy do Mam, które właśnie rozpoczynają szukanie zatrudnienia lub od jakiegoś czasu podejmują działania w tym kierunku, ale nie mają satysfakcjonujących wyników.
Przewidziane jest ok. 50 miejsc na konsultacje.
Aż 10 konsultacji będzie dotyczyło CV w języku angielskim (jeśli chcesz skonsultować swój dokument napisany w tym języku, wybierz odpowiednią opcję w formularzu).
1 konsultacja to ok. 1 godzina zegarowa on-line (via skype) dla 1 mamy.
Zgłoszenia zbieramy za pomocą formularza do 01.03.2018!
Nie liczy się kolejność zgłoszeń 🙂
Co zatem zdecyduje o tym, kto będzie mógł skorzystać?
Najważniejsza będzie Twoja motywacja i rzeczywista gotowość poszukiwania pracy, dlatego odpowiedzi na pytania w ankiecie będą miały ogromne znaczenie.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, pisz: [email protected]
Gotowa do wspólnej pracy?
Zgłoś się już dziś 🙂
Eksperci:
Alina Gamza – z rekrutacją związana od ponad 6 lat, ostatnio jako kierowniczka zespołów ds. rekrutacji. Filolożka i amerykanistka, ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi (WSE), Retoryki (UJ) oraz Employer Brandingu (AGH). Prywatnie szczęśliwa żona i mama. Obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim podczas którego odkryła swoją kolejną pasję – fotografię.
Teresa Foszcz – HRBP, pomysłodawca i założycielka Pracowni Teresy Foszcz. Od 10 lat związana m.in. z obszarami rekrutacji i coachingu ukierunkowanego na rozwój pracowników. Na co dzień pasjonatka taniego podróżowania i bachaty.
Dominika Różycka – socjolożka i specjalistka od rekrutacji w branży IT czego najlepszym dowodem jest jej mąż – informatyk. Mama rocznego Aleksandra, dzięki któremu stała się skarbnicą wiedzy na temat laktacji (a zwłaszcza problemów z nią związanych).
Kinga Przeździecka – nieustannie ucząca się istota ludzka, z doświadczeniem w międzynarodowej rekrutacji specjalistów IT, zarzadzania zespołem, standaryzacji procesów HR oraz edukacji studentów w obszarze umiejętności miękkich (AGH, Soft Skills Academy). Wiedzę oraz umiejętności oraz inspiracje do działania czerpie z doświadczeń zdobytych w podróżach oraz podczas organizacji cotygodniowych spotkań podróżników (couch surfing). Była AIESEC-erka, duchem i ciałem wspiera inicjatywy, zmierzające do szerzenia pomocy osobom, które chcą (ponownie) zaistnieć na rynku pracy.
Anastasiya Samarets – HR Business Partner, specjalista ds. Employer Brandingu oraz komunikacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji pracy HR oraz budowaniu skutecznych procesów rekrutacyjnych. W firmie działającej na rynku IT odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz PR firmy. Specjalizuje się również w kreowaniu personalnego wizerunku zawodowego.
Marta Szyszkowska – posiada wieloletnie doświadczeniem w działach HR, które kształtowała na bazie doświadczeń w kraju, ale również pracując w USA oraz współpracując z krajami Europy Centralnej i Wschodniej. Rekrutując pracowników na różne szczeble organizacyjne pozyskała sporo doświadczenia jak robić to skutecznie. Jest mamą 8 letniej Mai oraz opiekunem kotki Emi (długowłosego Brytyjczyka). Uwielbia czytać książki z obszaru rozwoju osobistego oraz powieści obyczajowe o ludzkich doświadczeniach, które kształtują charakter i determinację.
Alicja Świerz-Jędrosek – specjalistka ds. HR. Pasjonatka employer brandingu i rozwoju osobistego. W pracy odpowiedzialna za rekrutację, onboarding oraz szkolenia. Miłośniczka kotów, literatury zwłaszcza czeskiej oraz nordic walking.
Izabela Woźniak – specjalistka ds. rekrutacji związana głownie z branżą produkcyjną. Zainteresowana tematyką HR, Employer Brandingu oraz Personal Brandingu. Uważa, iż najlepsza inwestycja to inwestycja w siebie i własny rozwój. W wolnych chwilach motywuje i doradza, chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Mama 3-miesięcznego Tymoteusza.
Zdjęcie główne: Storyblocks.com
Zdjęcia w środku: archiwa ekspertek.