Czego szukasz

EMOI – pasja do mody, która stała się rodzinną tradycją

Duża popularność sieciówek i powtarzalność wzorów sprawia, że kobiety coraz częściej poszukują niebanalnych projektów i stylizacji, które będą się wyróżniać ciekawym designem. I właśnie do takich kobiet – Mam, Córek i Babć – ceniących sobie tradycję, aktywnych zawodowo i przykładających wagę do dobrego wyglądu, a jednocześnie ceniących wygodę i komfort, chce trafić ze swoją ofertą marka EMOI – tworzona przez matkę i córkę, łącząca dwa pokolenia kobiet.

  • Ewa Moskalik - Pieper - 23/05/2018
Teresa i Ewa Suwińskie

Z okazji Dnia Matki marka EMOI przygotowała dla Was niespodziankę>>>

Kiedy pojawił się pomysł na Wasz własny biznes i dlaczego właśnie taki? Jak wyglądały początki?

Teresa Suwińska (Mama): Początki naszej firmy sięgają 1991 roku, kiedy to założyłam z mężem Andrzejem firmę odzieżową KAREN – pierwsze nasze projekty to były damskie płaszcze. Firma powstała z mojej pasji, chęci tworzenia ładnych produktów.

Moje pierwsze zetknięcie z modą miało miejsce w wieku 15 lat. Razem z moją mamą tworzyłam sukienki, bluzki, spódniczki. Mama ręcznie odszywała mi te wspólnie przemyślane projekty. Była niesamowicie zdolna, a co ważne, w pełni nauczyła się wszystkiego sama.

Mam teraz przed oczami momenty, kiedy szyła mi do szkoły fartuszki, sukienki i ręcznie haftowała kołnierzyki – wtedy trudno było kupić cokolwiek ładnego. Na rynku dostępne były same materiały. To właśnie moje pierwsze zetknięcie z projektowaniem, dokonywaniem wyboru i podejmowaniem decyzji.

Przywiązywałam dużą uwagę do ładnych ubrań, chciałam atrakcyjnie wyglądać. Dla kobiety w każdym wieku jest to ważne. Istotne były detale – wykończeń i projektu. Ta pasja we mnie tkwiła i zachęcała do dalszego rozwoju.

W czasach, gdy z mężem założyliśmy firmę Karen – moda, a co za tym idzie eleganckie ubrania, nie były tak dostępne, jak teraz. Nie było galerii handlowych, sklepów internetowych. Wszystko rządziło się innymi prawami. Ten okres był niesamowicie pouczający, sprzyjał rozwojowi firmy.

To były początki lat 90. – od tego czasu nieprzerwanie z taką samą werwą i motywacją działamy. Nie było przestojów produkcyjnych, większych zmian, były okresy trudne, jak w każdym biznesie, ale cały czas się rozwijamy.

Biorąc pod uwagę zamiłowanie do mody, firma odzieżowa okazała się być czymś naturalnym. Klienci przyjeżdżali bezpośrednio do firmy, gdzie kupowali towar do hurtowni lub sklepów własnych. Wszystko kupowali za gotówkę, nie było kart płatniczych czy umów partnerskich. Nasze produkty cieszyły się uznaniem klientów, a rynek się poszerzał. Ten okres wspominam z sentymentem.

Jak tylko zobaczyliśmy z mężem, że nasza córka Ewa zaczyna poważnie myśleć o pracy z nami, to staraliśmy się nie przegapić tego momentu. Nawet trudno mi stwierdzić, czy był taki dzień, o którym można by było powiedzieć, że był pierwszym dniem pracy Ewy.

Kiedy obroniła pracę magisterską, mogła realnie uczestniczyć w pracy w firmie w Ciechanowie. Ewa od razu weszła w rolę projektanta, lecz takiego kompletnego. Jeśli miała wizję jakiegoś produktu, który był oparty na nowej formie – konstruowała ją. Przez bardzo długi okres czasu wszystkie konstrukcje w firmie wychodziły spod jej ręki – wiedziała, jak powinna wyglądać nowoczesna sylwetka i do tego dążyła. Dopracowywała wszystkie konstrukcje.

Wprowadzony system komputerowy pozwolił na zarządzanie wypracowanymi już formami. Ewa inicjowała również powstanie salonów firmowych EMOI, do których projektowała przestrzeń, meble, oświetlenie. Dziś ma zdecydowaną wizję rozwoju.

Obecnie firma KAREN produkuje tylko na potrzeby naszej marki EMOI. Firma od początku związana jest z naszym rodzinnym miastem – Ciechanowem.

Jak wygląda proces projektowania, wymyślania nowych produktów, projektów?

Tworząc nasze produkty, inspirujemy się na różnych płaszczyznach. Jedną z nich są realne potrzeby naszych klientek. Mamy możliwość spotkania się z klientkami w naszych salonach sprzedaży, między innymi w salonie w siedzibie firmy. Lubimy rozmawiać z klientkami, patrzymy, jak mierzą produkty, jakie mają oczekiwania i jakie podejmują decyzje zakupowe. To daje nam ogromną satysfakcję, i dodatkowo takie sytuacje napędzają nas do dalszych działań.

Często nasz produkt powstaje z potrzeby rynku – dostajemy sygnał od klientek, że w naszej kolekcji brakuje im na przykład prostych spodni. Wtedy my szukamy tkaniny, formy. Mamy stałe klientki, które pilnie nas obserwują i zawsze czekają na nowe produkty.

Słuchanie klientów to ważny element, by nie zatracić się i nie być „oderwanym” od rzeczywistości. Cały proces projektowy – od pomysłu do uszycia pierwszego produktu, jego testy, udoskonalenia – odbywa się w naszym zespole. Staramy się, aby w każdym sezonie pojawiły się zarówno klasyczne – ponadczasowe projekty, jak i elementy światowych trendów. Wszystko z zachowaniem elegancji, umiaru i kobiecości.

Jak wygląda Wasze planowanie pracy?

Ewa: Pełnię funkcję dyrektora kreatywnego w obszarze produkcji – kreowania produktu i kolekcji oraz nadawania kierunku komunikacji i strategii marki EMOI. Zarządzam sprzedażą w kanałach własnych EMOI.

Natomiast moja mama odpowiada za kwestie finansowo-kadrowe, sprawy kupieckie – zakupu tkanin, dodatków, współpracy z butikami i salonami współpracującymi. Wspólnie tworzymy zespół projektowy, w którym decydujemy o finalnym kształcie kolekcji i produktu, łącząc doświadczenia nasze i zespołu. Muszę też wspomnieć, że ogromnie ważną rolę pełni mój tata. Jest odpowiedzialny za wszelkie sprawy techniczne i inwestycyjne.

Jak godzicie pracę i życie rodzinne, wychowanie dzieci? Czy jest to w ogóle możliwe?

Teresa: Ewa dorastała w firmie rodzinnej, była obecna w niej od początku. Oczywiście bycie mamą i wychowywanie dziecka to były dla mnie ciągłe dylematy i kompromisy, chcąc być wszędzie na 100%. Ale odpowiednie podejście do spraw firmowych i wsparcie męża, pokazało, że jest to możliwe.

Ewa: Rodzice często rozmawiali o pracy w domu, więc normalne było dla mnie, że firma to część naszego życia, w którym także chciałam uczestniczyć. Jak byłam większa w wolnej chwili metkowałam produkty i obserwowałam pracę konstruktora. Byłam bardzo aktywnie zaangażowana – na tyle, na ile pozwalał mi wiek.

Każde wakacje w czasie studiów spędzałam na pomaganiu w bieżącym funkcjonowaniu firmy, która, jakby nie patrzeć, jest moim drugim domem – dosłownie i w przenośni, ponieważ mieszkaliśmy w tym samym budynku.

Teraz sama jestem mamą (mam 5-letnią córkę). Bycie mamą i jednoczesna aktywna praca zawodowa to duże wyzwanie. Nie ukrywam, że czasami jest ciężko, zwłaszcza jak dziecko choruje i nie chodzi do przedszkola – wówczas trzeba bardzo dobrze planować czas, aby pogodzić i podołać wszystkim obowiązkom.

Oczywiście bardzo doceniam wsparcie rodziny w takich sytuacjach oraz całego zespołu. Czasami córka towarzyszy mi w pracy, interesuje ją moda i projektowanie, więc te chwile to też doskonała okazja, aby pokazać dziecku na czym polega moja praca. Dzieci lubią uczestniczyć w życiu dorosłych – dla nich to jest bardzo atrakcyjne.

Co w prowadzeniu własnego biznesu jako mama najbardziej Ci przeszkadza, a co wyjątkowo cenisz?

Prowadzenie własnego biznesu to pewna wolność, wyboru i kierunku. I tę wolność cenię. Ale często jest to wolność pozorna, gdyż wiele spraw jako właściciel trzeba rozwiązać i nie można wyjechać na pół roku. Mając zespół pracowników i własną szwalnię – to także duży obowiązek wobec ludzi, kontrahentów, a co za tym idzie duże obciążenie.

Własny biznes wypełnia niemal w całości życie – trzeba mocno pilnować, aby pewne obszary – zwłaszcza rodzina – nie ucierpiały, aby mieć czas dla dziecka, ale i dla siebie.

Często pilnujemy się, aby „po godzinach” nie rozmawiać już o pracy, taka higiena umysłu. Łączenie tych ról to ciągła gonitwa z czasem, bardzo wysoki poziom planowania czasu, a także delegowania obowiązków np. na tatę.

Gdybyście miały wskazać kroki milowe Waszego biznesu, jakie by to były momenty?

  • 1991 rok – początek działalności,
  • 1998 rok – otwarcie salonu firmowego w Ciechanowie,
  • 2008 rok – powołanie do życia naszej marki EMOI,
  • 2008 – otwarcie salonu firmowego w Grudziądzu,
  • 2015 – otwarcie salonu firmowego w Radomiu,
  • 2017 rok – rozpoczęcie aktywnych działań w social mediach i otwarcie sklepu internetowego emoi.pl

Jaką radę dałybyście mamom, które planują założenie własnej firmy?

Na pewno trzeba mieć dużo cierpliwości, gdyż nie zawsze jest wszystko po naszej myśli. Dobrze mieć wsparcie bliskich np. dziadków lub zaufanej niani – w sytuacjach awaryjnych zawsze rodzina jest najważniejsza, ale prowadząc firmę często nie możemy zostać z dzieckiem na cały dzień w trakcie choroby.

Ważne jest, żeby umieć planować czas. Na pracy skupić się w 100% i efektywnie wykorzystywać czas na nią poświęcony – unikać przeszkadzaczy. Warto też nauczyć się delegować obowiązki – nie wszystko musimy robić same.

A w czasie wolnym – potrafić przestawić myślenie i dać sobie odpocząć od własnej firmy – wtedy robi się miejsce na nowe pomysły i unikamy zmęczenia oraz wypalenia zawodowego, które przy prowadzeniu własnej firmy także ma miejsce.

Dziękuję bardzo za rozmowę.

Rozmawiała: Ewa Moskalik Pieper

Wywiad powstał we współpracy z platformą DaWanda.

Zdjęcia: Albert Pabijanek, Kuba Kaczorowski

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Ewa Moskalik - Pieper
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.
Podyskutuj

Video: Sprawdzony pomysł na biznes dla mamy – RoboCAMP

Szukasz pomysłu na biznes, który pogodzisz z życiem rodzinnym? Robo CAMP to zajęcia dla dzieci i młodzieży z robotyki i programowania. Na czym polega ten biznes? Jak wygląda praca na co dzień? Jak prowadzić taki biznes? Na te pytania odpowie Wojciech Syrocki.
  • Agnieszka Wadecka - 08/01/2020
dwoje dzieci z komputerami leżących na podłodze

Sprawdzony pomysł na biznes dla mamy

W maju 2019 na naszym Facebooku prowadziłyśmy serię LIVE’ów o franczyzach idealnych dla mam.

Podczas siódmej rozmowy naszym gościem był Wojciech Syrocki, który założył i rozwija RoboCAMP, współpracując z wieloma przedsiębiorczymi mamami. Rozmowę prowadziła Joanna Gotfryd.

W końcu mam czas dla dzieci – historia Ani, która rozwija własny biznes z Akademią JA

O czym rozmawiałyśmy?

Joanna z Wojciechem odpowiedzieli na pytania takie jak:

  • Na czym polega biznes franczyzowy z RoboCAMP?
  • Jak założyć własną firmę z RoboCAMP?
  • Jak organizować zajęcia z robotyki i programowania?
  • Oraz na pytania oglądających

Zobacz nagranie z rozmowy:

Prowadzę biznes, który do mnie pasuje – historia Kamili

Zainspiruj się innymi pomysłami na biznes dla mam:

Akcja Franczyza dla Mamy – dowiedz się więcej

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Wadecka
Szczęśliwa żona i mama czwórki dzieci. Macierzyństwo to jej największa pasja, motywująca do rozwoju i działania. Z przyjemnością oddaje się pisaniu. Kocha muzykę, kino i dobre jedzenie. Lubi śledzić trendy i wprowadzać je w życie. Zawodowo początkująca, ale z apetytem na sukces.

Jaki biznes warto założyć w 2020? 10 pomysłów

W Nowy Rok robimy nowe plany, również te, dotyczące kariery i własnego biznesu. Jeśli czujesz, że to jest TEN moment, by założyć własną firmę i chcesz dowiedzieć się jaki biznes warto założyć w 2020, to skorzystaj z naszych podpowiedzi. Zobacz lubiane przez mamy i sprawdzone pomysły na biznes i wybierz wymarzony biznes dla siebie!
  • Franczyzadlamamy.pl - 01/01/2020
młoda uśmiechnięta kobieta przy laptopie i przy biurku

Jaki biznes warto założyć w 2020? 10 sprawdzonych pomysłów

Nasze biznesy w dużej mierze związane są z dziećmi. Będzie naukowo i rozwojowo – mamy chętnie otwierają i prowadzą takie firmy, które mogą służyć także ich dzieciom. Tak zaczęło się wiele historii, o których piszemy – mama szukała wymarzonych zajęć pozalekcyjnych dla swoich dzieci i nie znajdując dobrej oferty w swoim mieście, decydowała się na założenie firmy.

Sprawdzony biznes – wybierz franczyzę

Pomysły, które prezentujemy to biznesy franczyzowe, czyli takie, które łączą niezależność przedsiębiorcy z doświadczeniem partnera biznesowego obecnego na rynku od wielu lat.

Nigdy wcześniej nie prowadziłaś firmy? Nie masz doświadczenia w biznesie? Pomyśl o współpracy z kimś, kto biznes prowadzi od wielu lat.

Sprawdzony pomysł i know-how, pomoc w opracowaniu biznes planu, wsparcie marketingowe i sprzedażowe, a także często – pomoc i wsparcie w wyborze lokalu pod działalność – to tylko niektóre powody, dla których warto rozważyć współpracę z rozpoznawalną marką.

Gotowa by poznać nasze pomysły? Dowiedz się jaki biznes warto założyć w 2020 roku.

Prezentujemy 10 pomysłów na biznes w kolejności alfabetycznej

1. Akademia Bystrzak

Twórcze i kreatywne zajęcia dla dzieci

Akademia Bystrzak logo

Benia z Sandomierza po wielu latach pracy na etacie, zdecydowała się na założenie oddziału Akademii Bystrzak, między innymi dlatego, żeby jej syn mógł uczęszczać na ciekawe zajęcia, jakich w ich mieście jeszcze nie było.

Zakładając oddział Akademii Twórczego Rozwoju Bystrzak będziesz mogła organizować kolonie, wakacje i ferie w mieście, podróżnicze kursy rozwoju albo twórcze urodziny. Wystartuj z Akademią Bystrzak i spełniaj marzenia o własnej firmie, która wspiera dzieci w rozwoju.

Techniki, które stosujemy na zajęciach ułatwiają dzieciom zapamiętywanie, pozwalają szybciej czytać, łatwiej się uczyć, działać w twórczy i kreatywny sposób, dostosowywać się do zmieniających warunków na rynku pracy, szybko przekwalifikowywać się. To przecież cel sam w sobie. – mówi Benia, przedsiębiorcza mama.

Dowiedz się jak założyć Akademię Bystrzak w Twoim mieście.

2. Akademia JA

Zajęcia, które wspierają rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży

Akademia JA - logo

Kamila z Krakowa zawsze chciała wspierać młodych ludzi w rozwoju i pomagać odkrywać potencjał jaki w nich drzemie. Dlatego zdecydowała się założyć taki biznes, który odpowiada jej potrzebom i charakterowi – od kilku miesięcy prowadzi własny Ośrodek Akademii JA.

Wiesz, że rozwój emocjonalny dzieci to ważny temat. Interesujesz się psychologią i chciałabyś swoją pasję połączyć z własnym biznesem? Dołącz do Akademii JA, która oferuje zajęcia rozwijające kompetencje miękkie u dzieci i młodzieży i odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku.

Otwórz Ośrodek Akademii JA, rozwijaj siebie i wspieraj rozwój dzieci oferując im zajęcia oraz warsztaty dla rodziców. Sprawdź szczegóły!

3. Early Stage

Szkoła języka angielskiego dla dzieci

Early Stage logo

Magda, będąc w ciąży wróciła z Warszawy w rodzinne strony i zamieniła pracę lektorki na własny biznes – oddział Early Stage w Ełku. Joanna z Pomorza też zdecydowała się na wielkie zmiany w życiu, kiedy była w ciąży. Macierzyństwo dodało jej odwagi do działania – przeprowadziła się i założyła własną szkołę Early Stage.

Early Stage to szkoła języka angielskiego specjalizująca się w nauczaniu dzieci i młodzieży. Ma długą historię i sprecyzowany plan na przyszłość. W Warszawie i okolicach to właśnie w Early Stage uczy się najwięcej dzieci. Early Stage wie jak powtórzyć ten sukces w Twoim mieście!

Early Stage to szkoła języka angielskiego założona przez Mamę, dzisiaj zarządzana przez Córkę, w której panuje rodzinna atmosfera. Dołącz do pasjonatów nauczania języka angielskiego!

Jeśli lubisz pracę z dziećmi, a język angielski to Twoja pasja, to sprawdź jak możesz założyć oddział Early Stage w Twoim mieście!

4. Edukido

Zajęcia z klockami Lego dla dzieci

Edukido logo

A co powiesz na firmę, ma widok której Twoje dzieci będą piszczały z radości? Wyobraź sobie tysiące klocków LEGO w domu, scenariusze zajęć, eventy i synów uwielbiających pracę mamy – to historia Karoliny, która prowadzi własny oddział Edukido w Trójmieście i bardzo docenia równowagę między życiem rodzinnym i zawodowym.

Poznaj pomysł na biznes, dzięki któremu będziesz kształtować badawczą postawę i ciekawość świata u najmłodszych poprzez twórczą zabawę klockami LEGO. Zajęcia z Edukido pobudzają dziecięcą kreatywność i pozwalają dzieciom lepiej poznać otaczający nas świat.

To prawdziwa nauka przez zabawę. Nie jest najważniejsze, co zostanie zbudowane. Liczy się budowanie, rozmowa, edukacja, zainteresowanie dziecka tematem zajęć. Zaangażowane dzieci lepiej koncentrują się na temacie, dużo więcej zapamiętują i dzięki temu dużo się uczą. A na końcu opowiadają o tym, co zbudowały. Angażują się na 100% i to jest fantastyczne. – tak z pasją Karolina opowiada o zajęciach w Edukido.

Dowiedz się więcej jak założyć własny oddział Edukido.

5. Komputrilo Akademia Komputerowa

Kursy programowania dla dzieci, młodzieży i dorosłych

Komputrilo Akademia Komputerowa logo

Jeśli nie robotyka to może kursy programowania… dla dzieci! Założenie Akademii Komputerowej to świetny pomysł na biznes. Komputrilo to firma założona przez mamę, która ze swoją ofertą wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynkowym – oferując zajęcia dla dzieci, młodzieży, a także dla dorosłych i dzieci ze szczególnymi wyzwaniami.

Zostań menadżerem swojej własnej Akademii Komputerowej, tak jak Małgorzata – mama 2 dzieci i właścicielka Komputrilo w Mielcu.

Współpraca z Komputrilo umożliwia łączenie z innymi franczyzami bądź współpracy partnerskiej/licencyjnej. Dowiedz się jak założyć własny biznes z Komputrilo.

6. Leonardo School i Leader School

Nauka języków obcych i technik pamięciowych

Leader School logo

Nie musisz być anglistką ani pedagogiem by założyć szkołę języków obcych we współpracy z Leonardo School i Leader School. Jeśli czujesz się dobrym menadżerem i chcesz się w pełni zaangażować w prowadzenie rodzinnego biznesu powinnaś dobrze rozważyć tę propozycję!

Szkoły językowe Leonardo School i Leader School to nauka języków obcych i szkolenia z efektywnych metod nauczania dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Dlaczego to dobry pomysł na biznes dla mamy? Bo nikt inny tak dobrze nie zrozumie potrzeb rodziców odnośnie edukacji dzieci jak inna mama – mówi Katarzyna Rojkowska, mama 3 dzieci i właścicielka sieci szkół Leonardo School i Leader School.

Dowiedz się więcej na temat biznesu z Leader School i Leonardo School.

7. MathRiders

Zajęcia z matematyki dla dzieci i młodzieży

Logo MathRiders

Czy zajęcia matematyczne mogą być pasjonujące? Tak, bo zajęcia z MathRiders to nie jest zwykły wykład teorii – MathRiders pokazuje „matematykę od kuchni”.

„Siedzimy z dziećmi na podłodze, a do każdych zajęć tak dobieramy pomoce naukowe, aby w sposób obrazowy pokazać zawiłości matematyki, a na sam koniec przełożyć je na papier.” – mówi Anna, która po urodzeniu pierwszego dziecka zamieniła dalekie dojazdy do pracy na własny biznes blisko domu i dzisiaj prowadzi Centrum MathRiders w Józefowie.

Pokaż dzieciom i młodzieży, że matematyka to wspaniała przygoda i stwórz swój własny biznes. MathRiders to międzynarodowy program edukacji matematycznej przeznaczony dla dzieci i młodzieży w wieku od 2 do 18 lat.

Współpracując z MathRiders możesz zostać niezależnym nauczycielem (nie musisz mieć lokalu) lub prowadzić własną placówkę. Zajęcia rozwijają u dzieci zdolność do logicznego myślenia i wzmacniają ich pewność siebie.

Dowiedz się jak otworzyć własną firmę z MathRiders.

8. Nutty Scientists

Warsztaty naukowe dla dzieci

Nutty Scientists logo

Nutty Scientists to nauka poprzez eksperymentowanie, a przede wszystkim – zabawę. Dzięki temu najmłodsi uczą się pojęć naukowych w sposób, który rozumieją i pamiętają.

Zabawne, praktyczne, interaktywne zajęcia prowadzone są w formie pokazów lub warsztatów przez profesjonalny zespół naukowców, a dzieci biorą aktywny udział w ekscytujących doświadczeniach.

Biznes z Nutty Scientists możesz rozwijać we własnym tempie i na własnych zasadach. Przydadzą Ci się umiejętności sprzedażowe i marketingowe, dzięki którym będziesz mogła rozwijać swoją firmę.

Nie musisz mieć własnego lokalu. Większość franczyzobiorców zatrudnia instruktorów, którzy podróżują do różnych miejsc – do szkoły, na przyjęcia urodzinowe, obozy letnie itd. i w tych miejscach realizują program Nutty Scientists. Możesz także założyć własne Laboratorium Nutty Scientists.

Na całym świecie działa już 160 oddziałów Nutty Scientists. Dowiedz się więcej jak założyć Twój własny oddział Nutty Scientists.

9. RoboCAMP

Nauka robotyki z Lego

RoboCAMP logo

Dzieci kochają zabawę klockami Lego, są też zafascynowane smartfonami, tabletami i komputerami. A jak to zgrabnie połączyć? Oferując im naukę robotyki klockami Lego.

Nie musisz mieć lokalu, bo zajęcia robotyki można organizować w szkołach, przedszkolach lub wynajętych salach, a nawet na urodzinach w domu jubilata! Żeby zacząć wystarczy wkład własny i chęci.

RoboCAMP to pomysł na biznes także w niepełnym wymiarze godzin! Oprócz ciekawego pomysłu na zajęcia z robotami LEGO dla dzieci, RoboCAMP oferuje elastyczną formę współpracy z franczyzodawcą. Duży wybór zajęć, niski wkład własny, stała opłata franczyzowa, a do tego dużo wsparcia i merytorycznej wiedzy.

Zobacz rozmowę z Wojciechem Syrockim, założycielem RoboCAMP – dowiesz się jak zacząć i na czym dokładnie polegają zajęcia w RoboCAMP.

Dołącz do sieci RoboCAMP – dowiedz się więcej!

10. Socatots

Szkółka piłkarska dla najmłodszych

Socatots logo

Iwona jest mamą 3 dzieci i od kilku lat prowadzi oddział SOCATOTS w Suwałkach. Zdrowy tryb życia, elastyczna praca i mnóstwo satysfakcji – może to właśnie biznes dla Ciebie?

Jeśli chcesz założyć biznes, pracować z dziećmi i dbać o ich zdrowy rozwój, to już pomyśl o otwarciu własnej szkółki piłkarskiej SOCATOTS.

SOCATOTS to wartości bliskie Mamom: czas aktywnie spędzany z dzieckiem, bezpieczne zajęcia sportowe dla najmłodszych, dobra zabawa i budowanie zaangażowanej społeczności rodziców. Nie musisz mieć kwalifikacji trenera, bo SOCATOTS uważa, że Mamy to i tak najlepsze trenerki na świecie!

Dowiedz się jak założyć oddział SOCATOTS w Twoim mieście!

Jaki biznes warto założyć w 2020 roku?

Niezależnie od tego jaką firmę założysz – działaj, realizuj swoje plany i spełniaj marzenia! Własny biznes to spora frajda i mnóstwo satysfakcji! Powodzenia!

Artykuł powstał w ramach akcji Franczyza dla Mamy, realizowanej od 2014 roku.

Zdjęcie: 123rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail