" />
Czego szukasz

Dzięki tej pracy mogę połączyć życie rodzinne i zawodowe. I o to chodzi!

„Praca w fajnym zespole, wynagrodzenie na wysokim poziomie i oczywiście elastyczny czas pracy” – to tylko niektóre zalety pracy jakie podkreśla Ewelina Biernacka, prywatnie mama Julki, a zawodowo przedstawicielka ubezpieczeniowo-finansowa w Nationale-Nederlanden. Dlaczego, zdaniem Eweliny to praca idealna dla mamy? Jak wygląda jej dzień pracy? Zapraszamy do lektury wywiadu! A może Ty chciałabyś tak pracować, sprawdź ofertę >

  • Anna Łabno - Kucharska - 24/08/2018
Ewelina Biernacja z Nationale-Nederlanden

Ewelino, z wykształcenia jesteś księgową, pomagasz innym w zakładaniu działalności gospodarczej, prowadzisz też swoją firmę, a przez długi czas pracowałaś ze sportowcami. Skąd pomysł na to, żeby związać się zawodowo z Nationale-Nederlanden?

To będzie długa historia 😉 12 lat temu mój wujek, który był mistrzem Holandii w motocrossie i jest jego wielkim pasjonatem spytał, czy nie chciałabym pomóc mu otworzyć i prowadzić firmy. Miała ona zajmować się sprzedażą części i akcesoriów do pojazdów motocrossowych. W tamtym czasie nie było w Polsce zbyt wielu sklepów i hurtowni zaopatrujących tych sportowców. Pomyślałam czemu nie? I zaczęliśmy tworzyć bazę klientów.

W krótkim czasie dotarłam do wielu klubów i zawodników, których ucieszyło to, że nie będą musieli robić zakupów za granicą. Z sukcesem udało mi się wprowadzić na Polski rynek holenderskie oleje, które dziś kojarzy każdy motocrossowiec. Dużą frajdą i niesamowitą satysfakcją był dla mnie kontakt z klientami, ich zadowolenie. Mieliśmy zespół, który był zgranym teamem. Co roku gościliśmy na targach motocyklowych, organizowaliśmy zakończenia sezonu motocrossowego, które zawsze gromadziły wielu wiernych fanów tego sportu.

Brzmi świetnie. To pewnie był dla Ciebie bardzo intensywny czas.

Tak, dokładnie. Aż w 2014 roku urodziłam córkę – Julkę. Zajęłam się jej wychowaniem, pracowałam w domu. Dwa razy w tygodniu jeździłam do biura. Byłam trochę rozdarta, czułam że chcę skupić się na wychowaniu dziecka i chcę pracować. Moje dotychczasowe zajęcie wymagało jednak większego poświęcenia. Żeby zapewnić klientom jakość sprzedaży jakiej od nas oczekiwali musiałam być w pracy codziennie. Nie chciałam tracić momentów ważnych dla każdej mamy, siedząc cały dzień w pracy.

Znalazłam projekt unijny dedykowany dla osób takich jak ja, który pomagał założyć działalności gospodarcze. Uważałam, że jest to coś dla mnie. Złożyłam wniosek, napisałam biznesplan i zaczęłam działać. Główną myślą przewodnią była pomoc osobom starszym i niepełnosprawnym. Nawiązałam współpracę z kilkoma mamami, które szukały dodatkowego źródła dochodu. W mojej okolicy wiele osób wyjeżdża za granicę czy do innych miast do pracy. Dzięki nam mogli zostawić swoich rodziców wiedząc, że mają dobrą opiekę.

Dodatkowo zajęłam się pisaniem biznesplanów dla osób takich jak ja, które chciały pozyskać środki na własną działalność. Tak pracowałam przez prawie rok. Jednak cały czas szukałam czegoś jeszcze, czegoś co pozwoliłoby mi się realizować, rozwijać. Szukałam pomysłu na siebie.

I właśnie wtedy pojawiła się myśl o Nationale-Nederlanden?

Pewnego dnia przeglądałam nasz koniński portal i zupełnie przypadkiem trafiłam na ogłoszenie o pracy w Nationale-Nederlanden. Postanowiłam wysłać swoje CV i poczekać co będzie dalej. Szybko zaproszono mnie na rozmowę. Rozmowa była z Martyną, jak się później okazało moją managerką funkcyjną. Bardzo mi się podobała atmosfera panująca w biurze. A sama rozmowa jeszcze utwierdziła mnie w tym, że chcę tu pracować. Następnym etapem było spotkanie z Panią Dyrektor, która powiedziała mi jak wyglądają warunki współpracy z Nationale-Nederlanden. Ja jako osoba prowadząca działalność mam umowę współpracy.

Co Cię przekonało do podjęcia tej właśnie współpracy?

To, co mi się spodobało na samym początku, to to, że nie mam sztywnych ram czasowych w pracy. Mam zadania do wykonania i na nich się skupiam. Jeśli mam chore dziecko mogę zostać z nią w domu i nikt nie ma do mnie o to pretensji.

Wiedziałam, że będę musiała wziąć udział w szkoleniu przygotowującym mnie do pracy w Nationale-Nederlanden i jakie było moje zaskoczenie, kiedy dowiedziałam się, że firma wypłaci mi wynagrodzenie za udział w nim. Nie spotkałam się wcześniej z tym, żeby nowy pracownik, który dopiero zdobywa wiedzę otrzymywał jeszcze za to pieniądze. Przyznasz, że to coś nowego. Zazwyczaj to my musimy płacić za szkolenia.

Później wszystko potoczyło się szybko. Zaczęłam już oficjalnie pracę jako PUF (przedstawiciel ubezpieczeniowo-finansowy). Pamiętam swoje pierwsze spotkanie. Na szczęście odbywało się z moją przyjaciółką, która zdecydowała się na zakup polisy. Byłam zestresowana, ale zadowolona wiedząc, że mogę zaproponować jej produkt, który spełnia jej oczekiwania i ją zabezpiecza. Po tym pierwszym spotkaniu było już z górki. Wiesz co w tym wszystkim było najlepsze?

Nie wiem, opowiedz mi 🙂

Najfajniejsze było to, że odbierałam Julkę o godzinie 14:30 z przedszkola i razem spędzałyśmy czas. Oczywiście są dni, kiedy mam spotkania z klientami po południu, ale zawsze wtedy pomocna jest babcia, z którą Julka uwielbia spędzać czas.

W Nationale-Nederlanden działasz od kilku miesięcy jak Przedstawicielka Ubezpieczeniowo-Finansowa. Czym dokładnie się zajmujesz i jak wygląda Twój dzień pracy?

Zajmuję się sprzedażą ubezpieczeń na życie. Są to ubezpieczania indywidualne, jak i grupowe, na przykład dla pracowników. Te drugie cieszą się coraz większą popularnością. To dobrze. Ta popularność pokazuje, że pracodawcy szanują zdrowie i życie swoich pracowników. Zapewniają im dostęp do tego typu ochrony, zależy im na komforcie pracownika.

Natomiast jeśli chodzi o ubezpieczenia indywidualne to one dają nam ochronę w czasie choroby, stanowią zabezpieczenie kredytu. Wypłacone środki bardzo często są niezbędne przy leczeniu, także tym specjalistycznym. Coraz częściej zauważam, że ludzie zaczynają myśleć przyszłościowo. Wiedzą, że nie jest tylko teraz i tu. Nie wiemy co wydarzy się za tydzień, miesiąc czy rok. Ubezpieczenie nie ochroni nas przed zachorowaniem, ale może nam pomóc w procesie leczenia.

A jak wygląda mój dzień pracy? Hmm przyjeżdżam rano i zaczynam od kawy 🙂 Następnie dzwonię do klientów, przygotowuję dla nich odpowiednie oferty, jeżdżę na spotkania. Uwielbiam kontakt z ludźmi, daje mi to niesamowitą frajdę.

Chcesz dowiecieć się jak pracować tyle ile chcesz? Sprawdź ofertę >>>

Pracujesz w większym zespole, w którym jesteście zależni od siebie czy masz pełną samodzielność i niezależność?

Jesteśmy podzieleni na dwa zespoły. Każdy pracuje jednak na swój rachunek. Jesteśmy niezależni. Natomiast to, co jest ważne – zawsze możemy liczyć na pomoc ze swojej strony lub od managerów.

Części osób sprzedaż ubezpieczeń kojarzy się z nachalnym przekonywaniem czy wręcz wciskaniem na siłę jakiegoś produktu. Jak Ty i Twój zespół odczarowujecie ten stereotyp?

W Nationale-Nederlanden szanujemy klienta. Ja zawsze staram się rozwiać wątpliwości czy rzeczowo odpowiadać na pytania. Jednak jeśli mówi nie, nie wsadzam nogi w drzwi, żeby nie zamknął mi ich przed nosem. Każdy ma jakieś pytania, każdy zastanawia się czy warto. Moje 80-90% spotkań kończy się jednak podpisaniem polisy. Tak jak mówiłam Ci wcześniej, coraz bardziej jesteśmy świadomi zagrożeń. Chcemy zabezpieczyć siebie i swoich bliskich. Często wystarczą rzeczowe argumenty i odpowiedni produkt.

Mówiłaś, że uwielbiasz kontakt z ludźmi. Jesteś otwarta na nich. A które jeszcze z Twoich cech charakteru pomagają Ci w codziennych, zawodowych działaniach?

Ja dość szybko zaczęłam pracować, miałam samodzielne stanowisko, bardzo odpowiedzialne. Dodatkowo studiowałam. Dzięki temu nauczyłam się organizacji i samodyscypliny. Pomaga to bardzo w pracy, jak i w życiu prywatnym. I tak jak wspomniałaś jestem osobą komunikatywną, a to pomaga w kontaktach międzyludzkich. To chyba najważniejsza cecha.

Pomimo tego, że niedawno zaczęłaś pracę w Nationale-Nederlanden masz już na koncie sukcesy. Opowiesz o nich?

Bardzo chętnie. Dla przedstawicieli, którzy pracują do 24 miesięcy jest organizowany konkurs. Nagrodą są bardzo ciekawe szkolenia. To jest ranking top 100 przedstawicieli, gdzie ja zajmuję 43 miejsce. Jest mi niezmiernie miło, ponieważ mam szansę wziąć udział w szkoleniu, które pozwoli mi nauczyć się czegoś nowego. Dla mnie to wysoka pozycja, w szczególności biorąc pod uwagę mój staż pracy.

Trzymam kciuki za pierwsze miejsce! Pracujesz na swój sukces i robisz to wszystko, mając w domu energiczną 3,5-latkę :). Dzięki jakim rozwiązaniom zawodowym łączysz pracę i życie prywatne?

Dzięki tej pracy udaje mi się to i nic się z sobą nie ściera 🙂 Po przedszkolu odbieram Julkę i mam czas dla nas. Spędzamy czas aktywnie. Uwielbiamy zabawy kreatywne, wszelkie malowanki, wyklejanki to nasz konik. Ta praca daje mi niesamowitą satysfakcję i poczucie stabilizacji. Dzięki niej mogę realizować się jako pracownik i jako matka. Wysokość wynagrodzenia też działa na mnie bardzo motywująco 🙂

I pytanie na koniec. Czy poleciłabyś swoją pracę innym mamom? I jeśli tak – to dlaczego?

Oczywiście! Każdej mamie. Czas spędzony w domu z dzieckiem jest bezcenny. Dzięki pracy w Nationale-Nederlanden nie muszę z niczego rezygnować. Tu liczy się pracownik i jego komfort. Mamy bogaty pakiet benefitów. Ja naprawdę czuję, że firma mnie docenia. Po 4 miesiącach pracy mogłam pojechać na tygodniowy, rodzinny wypad nad morze. Wróciłam zrelaksowana i gotowa do działania! Mogę to podsumować tak: praca w fajnym zespole, wynagrodzenie na wysokim poziomie i oczywiście elastyczny czas pracy – to powinno zachęcić każdego!

Dziękuję 🙂

Chcesz zacząć swoją przygodę z Nationale-Nederlanden i mieć czas na życie prywatne? Rekrutacja obejmuje całą Polskę 🙂

Zdjęcia: własność Ewelina Biernacka

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Wolontariat pracowniczy – rozwojowy pomysł dla firm!

Coraz częściej biznes zwraca się w stronę organizacji uczącej się. Stawia na rozwój nowych kompetencji własnych pracowników, dzielenie się wiedzą i współdziałanie. Jesteś przedstawicielką takiej firmy? Zobacz co możecie zrobić!
  • Anna Łabno - Kucharska - 17/09/2018
osoby pracujące w biurze, laptopy, notatniki, dłonie

Wolontariat pracowniczy to sposób, w jaki biznes i instytucje mogą wspierać lokalne stowarzyszenia czy fundacje w realizacji ich misji społecznej. Może on przybierać różne formy. Najczęściej firmy angażują swoich pracowników do pomocy organizacjom w czasie swojej pracy. Dzielą się oni swoimi kompetencjami lub włączają się w różne akcje. W ten sposób współpracują trzy strony: firma, wolontariusz – pracownik i organizacja pozarządowa.

Zaprzyjaźniona z nami organizacja – Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych, zaprasza małopolskie firmy do włączenia się w projekt skierowany właśnie do nich. Chce przekazać model kompetencyjny, który został już przetestowany przez ostatnie parę lat.
Fundacja BIS specjalizuje się w uczeniu innych oraz w tym, jak uczyć. Pracownicy firm dysponują między innymi specjalistycznym doświadczeniem. To idealny zestaw do tego, żeby zrobić same dobre i ważne działania!

Fundacja szuka wolontariuszy, czyli pracowników firm, specjalistów w swoich dziedzinach, którzy chcą sprawdzić się w nowej roli osoby uczącej innych. Wolontariusze w ramach tego projektu mogą w przyjaznych warunkach dowiedzieć się, na czym polega praca szkoleniowca, rozwinąć społeczne kompetencje i sprawdzić nabyte umiejętności, szkoląc organizacje.

Dlaczego wolontariat pracowniczy w organizacji pozarządowej?

Wolontariat pracowniczy to jeden ze sposobów długofalowego społecznego zaangażowania pracodawcy i wsparcia pracowników w dobrowolnym oraz świadomym świadczeniu usług dla organizacji społecznych. Współpraca z lokalnymi społecznościami wzmacnia pozytywny wizerunek firmy na rynku.

Wolontariusze otrzymują szansę uczestnictwa w 24-godzinny programie szkoleniowym, mentoring oraz superwizję. Swoje kompetencje mogą potem wykorzystać w firmie, prowadząc szkolenia dla klientów czy innych pracowników. Fundacja pomoże wolontariuszom przygotować się do prowadzenia działań edukacyjnych i zdobyć pierwsze doświadczenie trenerskie. Co więcej, wolontariusz pomaga rozwijać się innym, poznaje lokalne środowisko i otwiera się na perspektywę współpracy biznesu z organizacjami społecznymi.

wolontariat pracowniczy

Jak wygląda zgłoszenie do projektu i na jak długo angażuje się wolontariusz?

Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych poszukuje wolontariuszy z różnorodnych branż np.: finanse, marketing, zarządzanie projektami, HR itd.

Program obejmuje dni szkoleniowe, spotkania indywidualne z mentorem oraz wsparcie w opracowaniu ostatecznego programu szkolenia oraz niezbędnych materiałów.

Udział w części szkoleniowej wiąże się z wniesieniem opłaty uczestnictwa w wysokości 150 zł za osobę. Kwota ta stanowi ok. 15% wartości otrzymanego przez wolontariusza wsparcia.

Rekrutacja do projektu trwa do 20 września 2018.
Fundacja BIS zaprasza do kontaktu:
[email protected], tel. 500 575 009 (promocja, rekrutacja do projektu)
[email protected], tel. 883 776 370 (koordynatorka, mentorka, trenerka w projekcie).

Więcej informacji na stronie projektu.

Zdjęcie tytułowe: pixabay.com
Grafika: własność Fundacja BIS

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Weź udział w Dniu Otwartym dla Mam w Unilever w Katowicach

Czy wiesz jak pracuje się w korporacji, która wspiera łączenie życia rodzinnego i zawodowego? Jaka panuje atmosfera w firmie, jakie rozwiązania są stosowane, aby ułatwić to, co wcale nie jest proste. Jakie benefity zapewnia swoim pracownikom? Po prostu przyjdź! Dzień Otwarty dla Mam to wyjątkowa okazja poznania firmy od środka, porozmawiania z rekruterami, a być może także znalezienia świetnej pracy! Zapisz się, nie czekaj >>>
  • Agnieszka Kaczanowska - 16/09/2018
Grafika zapraszająca na Dzień Otwarty w Unilever Katowice

Weź udział w Dniu Otwartym dla Mam w Europejskim Centrum Operacji Unilever w Katowicach

Już wiesz, że są pracodawcy, którzy wspierają swoich pracowników rodziców, ale jeszcze nie miałaś okazji poznać takiego miejsca osobiście?

To spotkanie jest dla Ciebie!

A może już wiesz, że aby łączyć życie rodzinne i zawodowe, jednym z ważnych elementów jest wsparcie i zrozumienie ze strony pracodawcy?

„Specjalna platforma wspierająca pracujących rodziców, globalne standardy wspierające matki w powrocie do pracy, opieka medyczna czy dofinansowanie do wakacji? To tylko wybrane rozwiązania dla rodziców jakie stosuje Unilever” – przekonaj się osobiście, w jaki sposób Unilever wspiera pracujące mamy i jak pracuje się w Europejskim Centrum Operacji Unilever w Katowicach.

Gdzie i kiedy?

Wszystkie chętne na spotkanie mamy, zapraszamy już 3 października br.  do Europejskiego Centrum Operacji Unilever w Katowicach, przy ul. Chorzowskiej 6 od 10:00 do 13:30.

Spotkanie jest bezpłatne. Obowiązują zapisy.

Jak się zapisać?

Aby wziąć udział w spotkaniu zapisz się, korzystając z tego linku >>>

Mamy tylko 40 miejsc, więc nie zwlekaj za długo 😉

Co się będzie działo?

  • Przywitanie i wprowadzenie (ok. 5 min)
  • Krótka prezentacja o firmie oraz o katowickim oddziale (ok. 15-20 min)
  • Prezentacja merytoryczna – temat podamy wkrótce, ale szykują się rewelacje! (30 min)
  • Panel dyskusyjny z przedstawicielkami i przedstawicielami różnych stanowisk w Unilever, aby poznać ich historie (ok. 50 min)
  • Spacer po przestrzeni biurowej (1o min)
  • Konsultacje dokumentów rekrutacyjnych i przedstawienie aktualnych ofert pracy, networking

Ważna informacja: Całe spotkanie prowadzone będzie w języku polskim, część prezentacji będzie w języku angielskim.

Zastanawiasz się czy na spotkanie możesz przyjść z dzieckiem?

Tak! Na Dzień Otwarty możesz przyjść z dzieckiem. Zapewniamy miejsce do zabawy, materiały plastyczne i smakołyki. Dzieci będą pod Waszą opieką. Do Waszej dyspozycji będzie też osobna sala, gdzie będzie można przewinąć maluszka.

Zapisz się już teraz i zaproś również swoje koleżanki! Wiadomo, że we dwie raźniej!

W trakcie spotkania będzie z nami fotograf, abyśmy mogli podzielić się później relacją ze spotkania.

Zaglądnij także na profil firmy Unilever w naszej Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >>>

Zobacz specjalny film przygotowany z okazji Dnia Matki przez Unilever Poland Services

Dzień Matki w Unilever

Dziś świętujemy szczególny dzień – Dzień Matki. Wszystkim mamom na całym świecie a szczególnie tym pracującym w Unilever chcielibyśmy życzyć dużo zdrowia, uśmiechu, siły oraz pozytywnej energii każdego dnia. W Unilever wierzymy, że każdy dzień powinien być tym szczególnym, by pokazać naszym mamom jak bardzo je kochamy i jak bardzo doceniamy, że z nami są – na dobre i złe. W naszym katowickim oddziale pracuje około 200 mam. Chcielibyśmy życzyć im WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!Posłuchajcie czym podzieliły się z nami dzieci naszych koleżanek z Europejskiego Centrum Operacji Biznesowych w Katowicach 🙂

Opublikowany przez Unilever Kariera Sobota, 26 maja 2018

Zapraszamy także na:

www.facebook.com/UnileverCareersPoland

www.linkedin.com/company/unilever

Zdjęcia i grafiki: własność Unilever Poland Services Sp. z o.o

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów.  
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail