Czego szukasz

Akademia Bystrzak – kreatywne zajęcia dla dzieci i biznes dla mamy

Akademia Bystrzak to sieć 30 placówek edukacyjnych na terenie Polski. Lubisz pracować z dziećmi? Patrzeć jak rozwijają się i odkrywają własne pasje? Połącz przyjemność z biznesem, otwórz swoją własną akademię pod franczyzową marką Bystrzak.

  • Franczyzadlamamy.pl - 23/03/2016
Kilkuletni chłopiec robi eksperymenty chemiczne

Droga Mamo, szukasz pomysłu na własny biznes? Lubisz pracę z dziećmi i organizację aktywności dla nich? Dołącz do sieci akademii twórczego rozwoju dla dzieci i młodzieży: Bystrzak. To jedyna firma edukacyjna w Polsce, która oferuje tak pełny model franczyzowy: podróżnicze kursy rozwoju intelektu dla dzieci, organizację twórczych urodzin, kolonie wyjazdowe dla dzieci, akcje twórcze: wakacje i ferie w mieście.

Możliwości Twojego zarobku:

  • Prowadzenie Akademii Twórczego Rozwoju,
  • Wdrażanie zajęć do przedszkoli i szkół
  • Prowadzenie twórczych urodzin w ośrodku jak i poza nim,
  • Organizacja akcji ferie i wakacje w mieście,
  • Realizacja cyklicznych zajęć twórczych dla dzieci,
  • Organizacja kolonii wyjazdowych

Curious little girl posing with microscope, close-up

Kim jesteśmy?

Akademia Bystrzak oferuje naukę w formie zabawy dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.

Poprzez kursy podróżnicze wprowadzamy: techniki pamięciowe, rysujemy mapy myślowe, wykonujemy eksperymenty i doświadczenia naukowe, ćwiczymy koncentrację, kreatywność, autoprezentację, asertywność. Dzieci w naszym ośrodku bawią się twórczo, zwiększając wiedzę na temat otaczającego świata.

Jako jedyni w Polsce wprowadzamy autorskie pomoce dydaktyczne (patyczaki do technik pamięciowych, kontrakty grup, mapy pamięciowe z obrazkami). Wprowadzamy także naukę wielozmysłowego czytania dla najmłodszych z wykorzystaniem tablic z wyrazami, wyrażeniami wraz z piktogramami oraz książeczek.

Akademia organizuje także twórcze urodziny dla dzieci według fabuł tematycznych, półkolonie letnie, zimowe w mieście oraz kolonie wyjazdowe. Więcej informacji o naszych programach oraz galerię zdjęć z zajęć znajdziecie Państwo na naszej stronie www.bystrzak.org

f6c988fd-cf21-49b8-8e7c-5a630d46f88d

Ile można zarobić prowadząc Akademię Bystrzak?

Przykładowy miesięczny przychód przy grupie 120 uczestników – 120x 120 złotych= 14.400 zł, przy grupie 100 uczestników – 100x 120 zł = 12.000 zł, przy grupie 80 uczestników – 80x 120 zł = 9600 zł

Odpłatność miesięczna za zajęcia przy 4 spotkaniach to 120 złotych od dziecka, przy 3 spotkaniach- 90 złotych, przy 5- 150 złotych. Koszt jednorazowych zajęć to 30 złotych. Kurs dla każdej grupy wiekowej liczy 32 spotkania. Nie narzucamy Franchisingobiorcy cennika kursów – można dobrać go do lokalnych warunków.

Do kwoty przychodu należy doliczyć organizację urodzin w ilości od 5 do 8 sztuk miesięcznie. Przychód z organizacji 1 przyjęcia urodzinowego to 320 złotych.

Teacher And Pupil In Pre School Art Class

Koszty to:

  • wynajem lokalu
  • zakup materiałów plastycznych – 300 złotych
  • rachunki (prąd, woda) – 400 złotych
  • druki materiałów – 200 złotych
  • pensje dla trenerów prowadzących zajęcia

Co oferujemy w ramach współpracy?

  • autorskie programy edukacyjne dla poszczególnych grup wiekowych (Kolorowy świat – 3 lata, Tajemnicza planeta- 4-5 lat, Kraina przygód – 6 lat, Wehikuł czasu – 7-8 lat, Drużyna wynalazców – 9-10 lat, Odkrywcy wiedzy -11-12 lat),
  • scenariusze prowadzenia zajęć dla trenerów,
  • scenariusze kursu kulinarnego i artystycznego,
  • podręcznik operacyjny,
  • logo, stworzenie strony www tożsamej z szatą graficzną Franchisingodawcy, wraz miejscem na serwerze i pocztą e-mail,
  • dostęp do ftp z plikami (zaproszenia, dyplomy urodzinowe, pliki reklamowe, metodyki i karty pracy) ,
  • początkowe szkolenie dla właścicieli (kampanie reklamowe, zasady prowadzenia akademii, coaching biznesowy, marketing – zawsze w lipcu – 2 dni),
  • szkolenie dla trenerów (teoretyczne i praktyczne z zakresu wdrażanych metodyk – w lipcu – 4 dni),
  • wsparcie metodyczne dla właścicieli przez cały czas trwania umowy,
  • dostęp do webinarium ze szkoleniami
  • wyłączność na danym terenie,
  • szkolenie on-line dla trenerów,
  • scenariusze wyjazdów letnich, twórczych urodzin dla dzieci, zajęć twórczych na Halloween, warsztaty wielkanocne,
  • sprawdzony pomysł na rozwinięcie działalności własnej firmy.

Three little chefs enjoying in the kitchen making big mess. Little girls making bread in the kitchen

Ile muszę zainwestować w otwarcie mojej Akademii?

Sprzęt dydaktyczny (zestaw) niezbędny do prowadzenia kursów, opłata jednorazowa na wszystkie lata współpracy. W skład zestawu wchodzą:

  • metodyki dla trenerów,
  • podręcznik z założeniami teoretycznymi,
  • podręcznik operacyjny
  • pakiet startowy dla wszystkich grup wiekowych. Wykonanie zestawu umożliwia wykorzystywanie przez wiele lat.

Łączny koszt 6500 złotych netto. Opłatę za zestaw uiszcza się w czerwcu.

Opłata licencyjna jednorazowa za przyznanie licencji 0 złotych!
Opłata za szkolenia – właściciele 500 zł brutto, trenerzy- 500 złotych brutto – za cały cykl szkoleniowy od osoby.
Koszt miesięczny licencji 590 złotych netto (okres wakacyjny 50% zniżki) równowartość zapisu tylko 5 dzieci.
Zwrot całej inwestycji następuje po 2 miesiącach edukacji grupy 40 osób.
Umowy franchisingowe podpisujemy na minimum 3 lata.

UWAGA: Okres od dnia podpisania umowy do września 2016 jest okresem zwolnionym z opłaty licencyjnej miesięcznej. Po podpisaniu umowy udostępniamy Państwu pliki – rozpoczynamy pracę nad tworzeniem akademii.

Little girl wearing pirate costume holding a gun, over white background

Najczęściej zadawane pytania:

1.  Jakiej wielkości lokal powinien posiadać Franczyzobiorca?

Proponujemy model franczyzowy miękki – nie narzucamy wielkości lokali ani ich wyglądu. Nie trzeba posiadać własnego lokalu, można prowadzić działalność w obiekcie wynajmowanym. Prowadzimy zajęcia zarówno w lokalach 1 jak i 2 salowych. Musi to być odpowiednio minimum 40 i 58 m2. Ważne, aby w lokalu znalazła się toaleta, sekretariat i miejsce na małą szatnię. Oferujemy także wprowadzanie naszych zajęć do przedszkoli i szkół. Franczyzobiorcy decydujący się na taką formę nie muszą wynajmować lokalu.

2.  Jaka kwota jest potrzebna, żeby zaadaptować lokal?

Kwota jest zależna od stanu technicznego lokalu. Jeśli lokal będzie wyremontowany – wystarczy pomalować sale, zakupić do nich wykładzinę, stoliki, krzesła oraz półkę na materiały plastyczne. Do sekretariatu niezbędne będzie biurko oraz kilka krzeseł dla rodziców. Przydatna jest także półka na archiwizację dokumentacji sekretariatu. W zależności od wybranych mebli koszt waha się od 2 do 4,5 tysięcy zł przy użyciu rozwiązań standardowych.

3.   Ile osób bierze udział w zajęciach w ośrodku?

Placówki, które powstały we wrześniu 2014 w październiku edukowały od 50 do 90 osób. Po kilku miesiącach działalności ilość w wielu ośrodkach wzrosła. Dużą popularnością cieszą się także urodziny. Jest wiele ośrodków, które realizują je w cyklu 3 imprez tygodniowo (piątki, soboty, niedziele).

bystrzak_lotnicy_odkrywcy_640

4.  Czy Franczyzobiorca otrzymuje pomoc przy staraniu się o dotację z Urzędu Pracy?

Duża ilość ośrodków powstaje dzięki pomocy jaką oferuje PUP. Udostępniamy wtedy partnerom listę doposażenia, którą wpisuje się do biznesplanu. Dysponujemy także przykładowym wnioskiem i wypełnionym biznesplanem.

5.  Jaki miesiąc jest najbardziej optymalny do podpisania umowy jeżeli chcę otworzyć ośrodek od września?

Najwięcej umów zawieramy w marcu i kwietniu. Po podpisaniu umowy przesyłamy już Franczyzobiorcy materiały, udostępniamy scenariusze. Możemy także już rozpocząć działania nad tworzeniem strony, poszukiwaniem lokalu. Na szkolenie w lipcu Franczyzobiorca przyjeżdża już z dużym zasobem wiedzy. Ośrodki otwieramy od 1 września, więc po szkoleniu nie zostaje już dużo czasu na działania. Dodatkowym atutem jest fakt, że podpisanie umowy nie wiąże się z kosztami. Pierwszą opłatę uiszczamy w czerwcu – za zestaw startowy. Opłaty miesięczne uiszczamy od września 2016 roku.

Do dzieła!

W Twoim mieście nie ma ciekawej oferty zajęć dla dzieci i młodzieży, a Ty chciałabyś takie miejsce stworzyć? Otwórz własną Akademię Bystrzak i zarabiaj na sprawdzonym pomyśle.

Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania!

Agnieszka Gorzyńska – tel. 888-735-594, email: [email protected]

Mama dwójki dzieci, pani Ania z Bochni już od dwóch lat prowadzi swoją Akademię Bystrzak – zobacz jak wygląda jej dzień pracy i co robi!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj

Jak zajęcia dodatkowe mogą rozwijać nasze dzieci?

Szukasz zajęć dodatkowych dla swojego dziecka i trudno odnaleźć Ci się w gąszczu ofert. Zastanawiasz się co będzie lepsze judo, piłka nożna, czy może taniec. A co byś powiedziała na zajęcia, które pomogą Twojemu dziecku stać się bardziej świadomym i pewnym siebie? Gdyby mogło nauczyć się rozpoznawać i nazywać emocje, a w konsekwencji świetnie sobie z nimi radzić? Brzmi ciekawie? To zajrzyj do Akademia JA, możesz być pozytywnie zaskoczona!
  • Joanna Gotfryd - 09/09/2019

Zajęcia dodatkowe dla dzieci – jak rozwijają nasze dzieci?

Rozmawiam z Iwoną Żbikowską i Agnieszką Zielonką – twórczyniami Akademii JA, która wspiera dzieci i młodzież w rozwoju kompetencji miękkich.

Iwono, Agnieszko, we wrześniu rusza machina zajęć dodatkowych dla dzieci i młodzieży – zapisywać dzieci czy nie zapisywać na takie zajęcia? I jak je mądrze wybrać (razem z dzieckiem)? Czym kierować się wybierając zajęcia dodatkowe dla naszych dzieci, i tak już przeładowanych nauką w szkole?

Zajęcia dla przedszkolaków

Podczas wybierania zajęć dodatkowych dla przedszkolaków warto uwzględnić to, że podstawowym narzędziem rozwoju dzieci w tym wieku jest zabawa. Dzięki niej maluch ma możliwość samodzielnego dopasowania bodźców i zadań rozwojowych do własnych potrzeb.

Zajęcia dla młodszych uczniów i dla młodzieży

W przypadku dzieci w wieku szkolnym, dobrze jest wziąć pod uwagę fakt, że dla ich rozwoju ważne jest to na ile znają siebie. Na ile wiedzą jak funkcjonować w relacji z samym sobą oraz ze swoją grupą rówieśniczą.

Jak wybrać zajęcia dodatkowe dla dzieci i młodzieży?

  • nie obarczaj dzieci zbyt dużą ilością zajęć dodatkowych
  • znajdźcie równowagę pomiędzy czasem spędzonym na zajęciach dodatkowych, a tym spędzonym w gronie rodzinnym
  • pamiętaj, aby czas poświęcany przez rodziców był przepełniony miłością, uwagą, zrozumieniem, akceptacją oraz jednomyślnością
  • zadbaj, dodatkowe zajęcia stały się przyjemnością i zabawą dla dzieci, a nie dla rodziców
  • pozwól dzieciom na chwilę nudy – to ona pobudza kreatywność
  • „przeładowanym” nauką w szkole dzieciom zapewnij odpoczynek i ruch, ważny dla prawidłowego rozwoju
  • zadbaj o kontakt z rówieśnikami, który wspomaga rozwój społeczny dzieci

I ważne jest to o czym wspomniałaś – zajęcia mają służyć dzieciom, a więc to do nich powinna należeć decyzja o rodzaju i ich formie. Bądźmy dla nich mądrymi przewodnikami, proponujmy, pokazujmy możliwości. Podsuwajmy pomysły, ale nie narzucajmy swojej woli, bo efekt może być odwrotny od oczekiwanego.

Wspieraj rozwój kompetencji miękkich u dzieci i młodzieży i załóż własny biznes z Akademią JA – przeczytaj pierwszy wywiad z Iwoną i Agnieszką

Zajęcia dodatkowe mogą też uczyć radzenia sobie z emocjami, mogą rozwijać kompetencje miękkie (takie właśnie zajęcia oferujecie w ramach Akademii JA w całej Polsce). To bardzo ważny kierunek w życiu i rozwoju młodego człowieka… dlaczego?

Jakie kompetencje będą najważniejsze?

Na początku odniesiemy się do raportu „Future Work Skills 2020” przygotowanego przez Institute for the Future dla Instytutu Badawczego Uniwersytetu w Phoenix. Przedstawia on między innymi analizę kluczowych czynników, kształtujących rzeczywistość pracy i określających istotne umiejętności, które będą szczególnie pożądane na rynku pracy w najbliższych latach.

Najważniejsze kompetencje, na które badacze stawiają w raporcie to między innym wysoka inteligencja społeczna. To dzięki niej pracownicy są w stanie szybko oceniać emocje otaczających ich osób i adekwatnie dostosowywać swoje reakcje, słowa, ton głosu oraz gesty.

To zawsze była najważniejsza umiejętność w przypadku pracowników, którzy współpracują z innymi i tworzą relacje zaufania. Szczególnie jeśli działają z większymi grupami ludzi w różnych warunkach. Dlatego nasza emocjonalność i inteligencja społeczna, rozwijane od pokoleń, zapewnią nam i będą zapewniać przewagę nad maszynami.

Iwona Żbikowska  i Agnieszka Zielonka z Akademii JA
Nasza emocjonalność i inteligencja społeczna zapewniają nam i będą zapewniać przewagę nad maszynami.

Co ciekawe, profesor David Autor z Massachusetts Institute of Technology, podczas swoich badań prześledził polaryzację zawodów w USA na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat. Stwierdził, że współczesnego pracownika powinna charakteryzować „umiejętność przystosowania się do sytuacji. Czyli zdolność reagowania w odpowiedni, adekwatny do sytuacji sposób, w obliczu nieprzewidzianego zbiegu okoliczności w danej chwili”.

Jakie kompetencje będą przydatne w przyszłości?

Umiejętności te będą niezwykle pożądane w najbliższym dziesięcioleciu, szczególnie biorąc pod uwagę postępującą automatyzację i outsourcing. Pracownik będzie potrzebował zatem odnaleźć się w każdym środowisku do którego trafi.

Wymaga to określonych kompetencji twardych, takich jak umiejętności językowe, ale również zdolności przystosowania się do innych warunków, elastyczności oraz umiejętności wyczuwania i reagowania na nowe okoliczności.

Liczą się różnorodność i kompetencje międzykulturowe

Kolejnym ważnym aspektem stają się kompetencje międzykulturowe. Organizacje coraz częściej postrzegają różnorodność jako siłę napędową postępu i innowacji. Badania wykazują, że to, co jest największą wartością grupy, to połączenie osób w różnym wieku, o różnych kompetencjach, z różnych dyscyplin, o różnych stylach pracy i myślenia.

Scott E. Page profesor Uniwersytetu Michigan stwierdził, że”postęp zależy w równej mierze od tego, jak bardzo się od siebie różnimy, co od ilorazu inteligencji każdego z nas”. Wykazał, że grupy, w których występują różne perspektywy i poziomy umiejętności, radzą sobie lepiej niż grupy jednorodne, złożone wyłącznie z podobnie myślących osób.

Nieuchronne zmiany w edukacji

Zmieniająca się rzeczywistość, wymaga nie tylko przekształcenia naszych postaw i spojrzenia na świat z innej perspektywy, ale wymusza też zmiany systemu edukacji.

W Polsce wciąż przywiązuje się zbyt małą wagę do rozwoju kompetencji miękkich i społecznych u dzieci. A praca z emocjami najczęściej sprowadza się do pojedynczych lekcji na godzinach wychowawczych lub włączania dzieci do programów profilaktyczno – terapeutycznych.

Niestety o emocjach zaczynamy mówić dopiero wtedy, gdy dochodzi do sytuacji trudnych, a nawet skrajnych – agresji werbalnej bądź fizycznej na innych osobach czy autoagresji.

Jak pomóc dzieciom lepiej funkcjonować we współczesnym świecie?

My wierzymy, że aby dobrze funkcjonować, dzieci potrzebują jak najszybciej rozwinąć samoświadomość. Tylko dzięki niej mogą podjąć się samoregulacji, a dopiero to pozwoli im sprawnie skupiać uwagę na innych, rozwinąć empatię i w dalszej kolejności, umiejętności społeczne, bez których efektywne funkcjonowanie w grupie jest po prostu niemożliwe.

Naszym marzeniem jest, aby dzieci od najmłodszych lat potrafiły rozmawiać o emocjach. Aby dobrze sobie z nimi radziły, a w konsekwencji wyrosły na osoby pewne siebie. Aby posiadały stabilne poczucie swojej wartości i potrafiły współdziałać w różnorodnym zespole. Zapewni to im lepszy start nie tylko w życie zawodowe, ale przede wszystkim wpłynie na lepsze relacje osobiste.

Jakie konkretne, namacalne korzyści, kompetencje – nabędą uczestnicy Waszych zajęć? Jakie narzędzia, wiedzę zdobędą, które przydadzą się im na co dzień w szkole, w domu lub przedszkolu, czy po prostu w przyszłości?

Nasze programy koncentrują się na rozwoju inteligencji emocjonalno-społecznej; rozwijają umiejętność skupienia uwagi oraz aktywne słuchanie. Dzięki zajęciom dzieci uczą się działania na rzecz ważnych wartości i dobra wspólnego, ale przede wszystkim dbania o siebie, oczywiście z uwzględnieniem potrzeb innych.

Podczas zajęć rozwijamy umiejętności budowania zdrowych relacji z innymi ludźmi, tworzenia wspólnoty, efektywnego radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Są to elementy naszego codziennego życia, baza wielu decyzji, motor działania. Uczymy tym samym dzieci kompetencji miękkich – jak pokazują badania – niezwykle przydatnych zarówno już teraz, jak i w przyszłości.

Wasze programy są dostosowane do różnych grup wiekowych. Macie zajęcia i dla przedszkolaków i dla nastolatków, czy zupełnie nowy program dla licealistów. Czy mogłybyście krótko opowiedzieć czym zajmują się poszczególne grupy wiekowe na zajęciach?

Zajęcia dla przedszkolaków

Program „Oto JA” przeznaczony jest dla dzieci w wieku przedszkolnym. Założeniem programu jest pomoc dzieciom w odnalezieniu się ze sobą samym, swoim ciałem, ze swoimi emocjami w świecie, który je otacza. Program zaczyna uczyć interakcji i czytania zachowań społecznych, by finalnie rozwijać stabilne poczucie własnej wartości i umiejętność kooperacji.

Najmłodszych w tej drodze wspiera bohater naszych bajek, na których osnuty jest program Stworek JA. Maskotka wraz z pacynkami towarzyszy dzieciom w rozwoju i prowadzi przez zawiłe meandry emocji.

Nasz nowy program „Oto JA – liczy i eksperymentuje” powstał w odpowiedzi na potrzeby przedszkolaków wynikające z charakterystyki procesów rozwojowych, dając dzieciom możliwość swobodnego działania i doświadczania, co przekłada się na skuteczny rozwój w zakresie kompetencji matematycznych.

Tu Nasz Stworek JA zaprasza w kosmiczną podróż. Podczas zajęć w atmosferze przygody dziecko ma możliwość nabycia i rozwoju kompetencji matematycznych, kształtowania kompetencji społecznych oraz odporności emocjonalnej, przy jednoczesnym dostarczaniu takich przeżyć jak satysfakcja i radość.

Zajęcia dla dzieci szkolnych

Program „JA czyli KTO“ dedykowany jest dzieciom w wieku szkolnym. Założeniem programu jest pomoc w przejściu przez burzliwy okres dorastania – pomaga zrozumieć swoje uczucia, zbudować własną tożsamość, zaakceptować siebie.

Program przede wszystkim buduje silne i stabilne poczucie własnej wartości, ale też zrozumienie i akceptację dla siebie, swoich i cudzych emocji. Pomaga dzieciom rozwinąć umiejętność asertywnego komunikowania własnych potrzeb i odczuć.

Zajęcia dodatkowe dla nastolatków

Wspomniany przez Ciebie, nasz kolejny nowy program „KTO jak nie JA“ przeznaczony jest dla młodzieży. Poprzez metaforyczną podróż w głąb siebie w nastolatku zwiększa się samoświadomość, dzięki której ma możliwość jeszcze skuteczniejszego działania. Program pozwala jeszcze lepiej poznać siebie, odkryć swoje wartości, cele i nieuświadomione dotąd cechy.

Uczestnik ma okazję dostrzeżenia tego jak funkcjonuje w relacji z samym sobą oraz z innymi ludźmi. Założeniem programu jest całkowite odejście od szkolnego schematu. Nie ma oceniania ani nacisku ze strony prowadzącego. Podczas zajęć młody człowiek nie jest uczniem tylko uczestnikiem, osoba prowadząca nie jest nauczycielem tylko coachem. Materiał, wykorzystywany podczas zajęć nie jest podręcznikiem tylko notatnikiem z MOJEJ podróży.

A kto prowadzi zajęcia w Akademii JA?

Zajęcia dla wszystkich grup wiekowych są prowadzone przez naszych certyfikowanych trenerów i coachów, którzy przeszli specjalne szkolenie doświadczając metod na sobie.

Czy oferujecie też zajęcia dla rodziców, którzy chcą lepiej rozumieć swoje dzieci?

O rozwoju myślimy systemowo – uważamy, że w pełni wzrastamy, jeśli rozwijamy się całościowo. Z tego powodu, poza zajęciami dla młodzieży, oferujemy zajęcia dla rodziców dla wsparcia procesu rozwoju. Na razie w ramach zajęć dla rodziców oferujemy 2 warsztaty:

  • Jak się dogadywać na co dzień?
  • Jak z emocji czerpać siłę?

Przygotowujemy też zajęcia dla rodziców w formule online, ale to niespodzianka na przyszły rok 🙂

W końcu mam czas dla dzieci – historia Ani, która rozwija własny biznes z Akademią JA.

W ciągu ostatnich 2 lat powstało wiele nowych ośrodków Akademii JA. Wiele z nich założyły mamy, które rozumieją potrzebę rozwoju osobistego dzieci i młodzieży.

Tak, z oferty zajęć Akademii JA można skorzystać w

  • Bydgoszczy (2 ośrodki)
  • Białymstoku
  • Gliwicach
  • Gdyni (3 ośrodki)
  • Grudziądzu
  • Jeleniej Górze (która obejmuje również Wałbrzych)
  • Krakowie (2 ośrodki) i powiecie krakowskim
  • Lęborku
  • Lubinie
  • Olkuszu
  • Pruszczu Gdańskim
  • Poznaniu
  • Toruniu
  • Tczewie
  • Włocławku
  • Włoszczowej
  • Wąbrzeźnie
  • Warszawie (3 ośrodki).

13 września mamy spotkanie dla kolejnych chętnych osób, które myślą o otwarciu ośrodków w innych lokalizacjach. Niezmiennie zapraszamy do współpracy 🙂

Kwestie organizacyjne związane z założeniem Ośrodka Akademii JA:
Iwona Żbikowska
tel.: 502 313 636
e-mail: [email protected]

Kontakt merytoryczny:
Agnieszka Zielonka
tel.: 603 447 284
e-mail: [email protected]

Wszelkie informacje na temat ośrodków realizujących programy Akademii JA można znaleźć na naszej stronie w zakładce Ośrodki Akademii JA – wystarczy kliknąć na mapkę.

Zachęcamy również do odwiedzenia profilu Akademii JA i profili naszych Ośrodków na Facebooku. Tam na bieżąco relacjonujemy naszą działalność i dzielimy się dobrą praktyką.

właścicielki ośrodków Akademii JA
Właścicielki ośrodków Akademii JA z całej Polski – dołącz do nas!

Dziękuję Wam za rozmowę.

Zdjęcie tytułowe 123rf. Zdjęcia w tekście własność Akademia JA

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.

Humanisto zarób na czysto. Albo na waciki ;-)

Jeśli ma człowiek na głowie potomstwo w wieku zróżnicowanym i jedno, dajmy na to, dzieciątko jest w upiornym wieku kilkunastu miesięcy i właśnie odkryło uroki nieskrępowanej samobieżności, w tym samobieżności z przemieszczeniem w pionie, drugie zaś wkracza nieśmiało w upiorny wiek pokwitania, praca zarobkowa wydaje się czynnością niemożliwą. Łatwiej prestidigitatorem być, tygrysa w naturze karmić gołą ręką, tudzież gruszki na wierzbie uprawiać.
  • Agnieszka Nietresta-Zatoń - 04/09/2019

Jest jednakowoż działalność zarobkowa, której najbardziej nawet zagoniona mama podoła – copywriting. Co zacz?

Ot, pisanie tekstów reklamowych

Na strony internetowe lub tekstów określanych mianem SEO (Search Engine Optimization), czyli takich, które nasycone są określonymi słowami, zwrotami, sformułowaniami – frazami jak mówią fachowcy. Te krótkie teksty – 1200-1500 znaków ze spacjami – możecie z powodzeniem wstukać w klawiaturę waszego komputera między wódką a zakąską, o, przepraszam – między praniem, gotowaniem i dziecięcia przewijaniem. A najlepiej – kiedy dziecię śpi.

A jakby tak podreperować budżet domowy?

Kiedy dojdziecie do wprawy, a szybko się do niej dochodzi, można pisać po kilkanaście lub więcej takich tekstów na dobę. A jeśli uświadomicie sobie, że czas, w którym trzeba mieć oczy wokół głowy, bo dziecię pikuje z parapetu bez uprzedzenia i gna na oślep pod nadjeżdżającego tira – w końcu mija i że pewnego dnia uda wam się usiąść do komputera na godzinę, dwie, trzy i bez konieczności logistycznej ekwilibrystyki – pisać i pisać, to copywriting okazuje się naprawdę doskonałym sposobem podreperowania domowego budżetu.

Pisać każdy może?

Pisanie tekstów nie wymaga szczególnego rodzaju wiedzy – każdy autor z powodzeniem znajdzie niszę (branżę), w której się specjalizuje i może teksty z nią związane rodzić na kamieniu. A jeśli o czymś nie wie, a zapotrzebowanie na tekst z określonymi sformułowaniami jest spore – może się natychmiast dokształcić u doktora Google’a. Oczywiście plagiat nie wchodzi w grę, tak samo jak pisanie w kółko tego samego, ale twórczy copywriter potrafi tak żonglować słowami, że ze starcia z każdą frazą wyjdzie cało.

Jeśli więc macie ochotę dorobić sobie kilka groszy w momencie, w którym wydaje się to właściwie niemożliwe i mocno wierzycie, że w s z y s t k i e  dzieci jednak pewnego dnia schodzą z parapetów – szukajcie ogłoszeń o pracy dla copywriterów.

Warto.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Nietresta-Zatoń
Nałogowa czytelniczka, która kocha pisać i pisarka, która nie umie żyć bez czytania. Autorka powieści "Oaza spokoju" i "Pustostan". Copywriterka, webwriterka, blogerka. Matka, żona i kociara z tytułem naukowym.
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail