Czego szukasz

Akademia Bystrzak – kreatywne zajęcia dla dzieci i biznes dla mamy

Akademia Bystrzak to sieć 30 placówek edukacyjnych na terenie Polski. Lubisz pracować z dziećmi? Patrzeć jak rozwijają się i odkrywają własne pasje? Połącz przyjemność z biznesem, otwórz swoją własną akademię pod franczyzową marką Bystrzak.

  • Franczyzadlamamy.pl - 23/03/2016
Kilkuletni chłopiec robi eksperymenty chemiczne

Droga Mamo, szukasz pomysłu na własny biznes? Lubisz pracę z dziećmi i organizację aktywności dla nich? Dołącz do sieci akademii twórczego rozwoju dla dzieci i młodzieży: Bystrzak. To jedyna firma edukacyjna w Polsce, która oferuje tak pełny model franczyzowy: podróżnicze kursy rozwoju intelektu dla dzieci, organizację twórczych urodzin, kolonie wyjazdowe dla dzieci, akcje twórcze: wakacje i ferie w mieście.

Możliwości Twojego zarobku:

  • Prowadzenie Akademii Twórczego Rozwoju,
  • Wdrażanie zajęć do przedszkoli i szkół
  • Prowadzenie twórczych urodzin w ośrodku jak i poza nim,
  • Organizacja akcji ferie i wakacje w mieście,
  • Realizacja cyklicznych zajęć twórczych dla dzieci,
  • Organizacja kolonii wyjazdowych

Curious little girl posing with microscope, close-up

Kim jesteśmy?

Akademia Bystrzak oferuje naukę w formie zabawy dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.

Poprzez kursy podróżnicze wprowadzamy: techniki pamięciowe, rysujemy mapy myślowe, wykonujemy eksperymenty i doświadczenia naukowe, ćwiczymy koncentrację, kreatywność, autoprezentację, asertywność. Dzieci w naszym ośrodku bawią się twórczo, zwiększając wiedzę na temat otaczającego świata.

Jako jedyni w Polsce wprowadzamy autorskie pomoce dydaktyczne (patyczaki do technik pamięciowych, kontrakty grup, mapy pamięciowe z obrazkami). Wprowadzamy także naukę wielozmysłowego czytania dla najmłodszych z wykorzystaniem tablic z wyrazami, wyrażeniami wraz z piktogramami oraz książeczek.

Akademia organizuje także twórcze urodziny dla dzieci według fabuł tematycznych, półkolonie letnie, zimowe w mieście oraz kolonie wyjazdowe. Więcej informacji o naszych programach oraz galerię zdjęć z zajęć znajdziecie Państwo na naszej stronie www.bystrzak.org

f6c988fd-cf21-49b8-8e7c-5a630d46f88d

Ile można zarobić prowadząc Akademię Bystrzak?

Przykładowy miesięczny przychód przy grupie 120 uczestników – 120x 120 złotych= 14.400 zł, przy grupie 100 uczestników – 100x 120 zł = 12.000 zł, przy grupie 80 uczestników – 80x 120 zł = 9600 zł

Odpłatność miesięczna za zajęcia przy 4 spotkaniach to 120 złotych od dziecka, przy 3 spotkaniach- 90 złotych, przy 5- 150 złotych. Koszt jednorazowych zajęć to 30 złotych. Kurs dla każdej grupy wiekowej liczy 32 spotkania. Nie narzucamy Franchisingobiorcy cennika kursów – można dobrać go do lokalnych warunków.

Do kwoty przychodu należy doliczyć organizację urodzin w ilości od 5 do 8 sztuk miesięcznie. Przychód z organizacji 1 przyjęcia urodzinowego to 320 złotych.

Teacher And Pupil In Pre School Art Class

Koszty to:

  • wynajem lokalu
  • zakup materiałów plastycznych – 300 złotych
  • rachunki (prąd, woda) – 400 złotych
  • druki materiałów – 200 złotych
  • pensje dla trenerów prowadzących zajęcia

Co oferujemy w ramach współpracy?

  • autorskie programy edukacyjne dla poszczególnych grup wiekowych (Kolorowy świat – 3 lata, Tajemnicza planeta- 4-5 lat, Kraina przygód – 6 lat, Wehikuł czasu – 7-8 lat, Drużyna wynalazców – 9-10 lat, Odkrywcy wiedzy -11-12 lat),
  • scenariusze prowadzenia zajęć dla trenerów,
  • scenariusze kursu kulinarnego i artystycznego,
  • podręcznik operacyjny,
  • logo, stworzenie strony www tożsamej z szatą graficzną Franchisingodawcy, wraz miejscem na serwerze i pocztą e-mail,
  • dostęp do ftp z plikami (zaproszenia, dyplomy urodzinowe, pliki reklamowe, metodyki i karty pracy) ,
  • początkowe szkolenie dla właścicieli (kampanie reklamowe, zasady prowadzenia akademii, coaching biznesowy, marketing – zawsze w lipcu – 2 dni),
  • szkolenie dla trenerów (teoretyczne i praktyczne z zakresu wdrażanych metodyk – w lipcu – 4 dni),
  • wsparcie metodyczne dla właścicieli przez cały czas trwania umowy,
  • dostęp do webinarium ze szkoleniami
  • wyłączność na danym terenie,
  • szkolenie on-line dla trenerów,
  • scenariusze wyjazdów letnich, twórczych urodzin dla dzieci, zajęć twórczych na Halloween, warsztaty wielkanocne,
  • sprawdzony pomysł na rozwinięcie działalności własnej firmy.

Three little chefs enjoying in the kitchen making big mess. Little girls making bread in the kitchen

Ile muszę zainwestować w otwarcie mojej Akademii?

Sprzęt dydaktyczny (zestaw) niezbędny do prowadzenia kursów, opłata jednorazowa na wszystkie lata współpracy. W skład zestawu wchodzą:

  • metodyki dla trenerów,
  • podręcznik z założeniami teoretycznymi,
  • podręcznik operacyjny
  • pakiet startowy dla wszystkich grup wiekowych. Wykonanie zestawu umożliwia wykorzystywanie przez wiele lat.

Łączny koszt 6500 złotych netto. Opłatę za zestaw uiszcza się w czerwcu.

Opłata licencyjna jednorazowa za przyznanie licencji 0 złotych!
Opłata za szkolenia – właściciele 500 zł brutto, trenerzy- 500 złotych brutto – za cały cykl szkoleniowy od osoby.
Koszt miesięczny licencji 590 złotych netto (okres wakacyjny 50% zniżki) równowartość zapisu tylko 5 dzieci.
Zwrot całej inwestycji następuje po 2 miesiącach edukacji grupy 40 osób.
Umowy franchisingowe podpisujemy na minimum 3 lata.

UWAGA: Okres od dnia podpisania umowy do września 2016 jest okresem zwolnionym z opłaty licencyjnej miesięcznej. Po podpisaniu umowy udostępniamy Państwu pliki – rozpoczynamy pracę nad tworzeniem akademii.

Little girl wearing pirate costume holding a gun, over white background

Najczęściej zadawane pytania:

1.  Jakiej wielkości lokal powinien posiadać Franczyzobiorca?

Proponujemy model franczyzowy miękki – nie narzucamy wielkości lokali ani ich wyglądu. Nie trzeba posiadać własnego lokalu, można prowadzić działalność w obiekcie wynajmowanym. Prowadzimy zajęcia zarówno w lokalach 1 jak i 2 salowych. Musi to być odpowiednio minimum 40 i 58 m2. Ważne, aby w lokalu znalazła się toaleta, sekretariat i miejsce na małą szatnię. Oferujemy także wprowadzanie naszych zajęć do przedszkoli i szkół. Franczyzobiorcy decydujący się na taką formę nie muszą wynajmować lokalu.

2.  Jaka kwota jest potrzebna, żeby zaadaptować lokal?

Kwota jest zależna od stanu technicznego lokalu. Jeśli lokal będzie wyremontowany – wystarczy pomalować sale, zakupić do nich wykładzinę, stoliki, krzesła oraz półkę na materiały plastyczne. Do sekretariatu niezbędne będzie biurko oraz kilka krzeseł dla rodziców. Przydatna jest także półka na archiwizację dokumentacji sekretariatu. W zależności od wybranych mebli koszt waha się od 2 do 4,5 tysięcy zł przy użyciu rozwiązań standardowych.

3.   Ile osób bierze udział w zajęciach w ośrodku?

Placówki, które powstały we wrześniu 2014 w październiku edukowały od 50 do 90 osób. Po kilku miesiącach działalności ilość w wielu ośrodkach wzrosła. Dużą popularnością cieszą się także urodziny. Jest wiele ośrodków, które realizują je w cyklu 3 imprez tygodniowo (piątki, soboty, niedziele).

bystrzak_lotnicy_odkrywcy_640

4.  Czy Franczyzobiorca otrzymuje pomoc przy staraniu się o dotację z Urzędu Pracy?

Duża ilość ośrodków powstaje dzięki pomocy jaką oferuje PUP. Udostępniamy wtedy partnerom listę doposażenia, którą wpisuje się do biznesplanu. Dysponujemy także przykładowym wnioskiem i wypełnionym biznesplanem.

5.  Jaki miesiąc jest najbardziej optymalny do podpisania umowy jeżeli chcę otworzyć ośrodek od września?

Najwięcej umów zawieramy w marcu i kwietniu. Po podpisaniu umowy przesyłamy już Franczyzobiorcy materiały, udostępniamy scenariusze. Możemy także już rozpocząć działania nad tworzeniem strony, poszukiwaniem lokalu. Na szkolenie w lipcu Franczyzobiorca przyjeżdża już z dużym zasobem wiedzy. Ośrodki otwieramy od 1 września, więc po szkoleniu nie zostaje już dużo czasu na działania. Dodatkowym atutem jest fakt, że podpisanie umowy nie wiąże się z kosztami. Pierwszą opłatę uiszczamy w czerwcu – za zestaw startowy. Opłaty miesięczne uiszczamy od września 2016 roku.

Do dzieła!

W Twoim mieście nie ma ciekawej oferty zajęć dla dzieci i młodzieży, a Ty chciałabyś takie miejsce stworzyć? Otwórz własną Akademię Bystrzak i zarabiaj na sprawdzonym pomyśle.

Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania!

Agnieszka Gorzyńska – tel. 888-735-594, email: [email protected]

Mama dwójki dzieci, pani Ania z Bochni już od dwóch lat prowadzi swoją Akademię Bystrzak – zobacz jak wygląda jej dzień pracy i co robi!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj

Wirtualna asystentka bez tajemnic – jak pracuje, co robi i czy chodzi na urlop?

Ela Wolińska od 7 lat pracuje jako wirtualna asystentka, wspierając przedsiębiorców w ich pracy. Czym zajmuje się na co dzień i jak łączy swój zawód z wychowywaniem 2 dzieci? Jeśli Ty też chciałabyś pracować z domu, to sprawdź, jak kurs on-line Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja pomoże Ci to osiągnąć!
  • Joanna Gotfryd - 18/01/2019
Ela Wolińska, wirtualna asystentka

Chciałabyś pracować zdalnie, żeby mieć więcej czasu dla rodziny?

Poznaj szczegóły kursu on-line! Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja 

Możesz sfinansować go w 100% z nieoprocentowanej pożyczki z Funduszu OPEN!

Tak, chcę poznać szczegóły!

Elu, od 7 lat pracujesz zdalnie, jako wirtualna asystentka. Co Ty konkretnie robisz, czym się zajmujesz?

Wspieram przedsiębiorców w ich codziennej pracy.

Zwięźle i na temat 😉 W czym dokładnie pomagasz firmom? Jakie są Twoje obowiązki na co dzień?

W moim konkretnym przypadku zajmuję się stronami internetowymi: od administrowania, redakcji tekstów, ustawiania SEO, po tworzenie tych stron (pełny content, grafiki, treści itp.).

Obsługuję również profile w social mediach, prowadzę grupy na Facebooku w imieniu klientów. Piszę teksty, robię transkrypcje, tworzę analizy w Excelu, prezentacje, materiały reklamowe, wysyłam oferty i wiele innych. Pomagam tworzyć blogi, vlogi i podcasty, kursy internetowe, artykuły branżowe – są dziesiątki różnych zadań.

Pracujesz dla kilku klientów jednocześnie – czy to są podobne zakresy czynności, czy każdy klient ma inne zlecenia i wymagania?

Początkowo zlecenia były bardzo różne. Zresztą to jest dość charakterystyczne dla tej profesji, że trzeba wypracować swoją specjalizację lub znaleźć niszę.

Kiedy zaczynałam pracę jako VA, nie wiedziałam, że właśnie tak nazywa się mój zawód! Szukałam więc pracy na etacie, byłam nawet dość długo asystentką osobistą trenera biznesu. Dla niego organizowałam głównie szkolenia i konferencje. Jednocześnie szukałam zleceń zdalnych. Było to przeważnie pisanie tekstów, tworzenie prezentacji, pisanie CV, ofert i podań, research w sieci na zadany temat. Potem doszło administrowanie stroną internetową dużej instytucji.

Obecnie, zadania nadal są zróżnicowane, ale gro moich klientów nawiązuje ze mną współpracę przy administrowaniu stron opartych o WordPress oraz przy prowadzeniu profili na Facebooku.

Jakie umiejętności powinna posiadać wirtualna asystentka?

Przez lata pracy obserwowałam zarówno mój własny rozwój zawodowy, jak również moich koleżanek – na Facebooku, na spotkaniach networkingowych czy konferencjach i doszłam do wniosku, że aby być dobrą wirtualną asystentką powinno się reprezentować umiejętności i cechy charakteru takie jak:

  • umiejętność budowania komunikacji,
  • opanowanie,
  • nastawienie na efekty (bycie konkretnym).

Obligatoryjnie trzeba być bardzo dyskretnym, obowiązkowym i świetnie zorganizowanym.

Specyfiką tego zawodu jest również freelancing i praca z technologiami oraz trendami. Trzeba więc za nimi podążać, nieustannie się dokształcać, czytać, uczyć nowych programów, być otwartym i kreatywnym.

W zależności od zadań jakie zostaną powierzone wirtualnej asystentce, umiejętności twarde mogą się różnić. Podstawowymi jednak, moim zdaniem są: znajomość WordPressa, umiejętność pisania tekstów oraz znajomość na wysokim poziomie programów takich jak Word, Excel i PowerPoint.

A czy wirtualna asystentka musi znać języki obce?

Teoretycznie nie, ale im więcej zna, tym ma więcej możliwości pracy. Jak w każdej branży – znając języki możesz pracować dla klientów z całego świata.

Uważam również, że niezbędna jest minimum podstawowa znajomość języka angielskiego. Im wyższy poziom tym lepiej. Wiele programów ma angielskie menu, np. częściowo WordPress, Photoshop itp. Co więcej, dobra znajomość tego języka pozwala na swobodny research w sieci, a to zadanie należy do podstawowych umiejętności wirtualnej asystentki.

ela wolińska, wirtualna asystentka

Jesteś mamą dwójki dzieci – jak zorganizowałaś sobie pracę? Czy jesteś dostępna on-line 24/7? Czy pracujesz w konkretnych godzinach?

Staram się reagować ad hoc, dlatego moi klienci mają ze mną kontakt niemal całą dobę. Prowadzę również, jak wspominałam, profile w social media, co również wymaga ode mnie bycia online. To nie znaczy jednak, że 24/7 siedzę ze wzrokiem utkwionym w monitor. Większość obowiązków mam stałych, abonamentowych, dlatego wypełniam je kiedy dzieci są w przedszkolu. Inne, o ile nie mam wyznaczonego deadline’u, wykonuję w pierwszej wolnej chwili. Zawsze informuję klienta kiedy będę mogła się zająć tymi najpilniejszymi zadaniami.

Kiedy jednak dzieci wracają po południu do domu, staram się być tylko dla nich. Weekendy również pracuję o wiele mniej. Robię tylko to, co pilne.

Oboje z mężem prowadzimy swoje firmy. We własnym biznesie zawsze jest coś do zrobienia. Zauważyłam jednak, że bardzo dużo korzyści wynika z odkładania na bok obowiązków, kiedy jest czas dla rodziny.

Czuję równowagę, nie przegapiam niczego w życiu moich maluchów, ale i, paradoksalnie, nie zawalam terminów. Spokojnie, z rozwagą gospodaruję czasem. Dzięki temu wszystko zrobione jest punktualnie, a ja nie czuję nacisku ani frustracji. Moje dzieci zaś wiedzą, że mogą na mnie liczyć.

Mamy często pytają nas o pracę, którą mogą wykonywać jednocześnie opiekując się dzieckiem, z doskoku – czy praca Wirtualnej Asystentki w takim systemie jest możliwa?

Praca wirtualnej asystentki to normalne stanowisko i wymaga od nas takiego samego profesjonalizmu jak każdy inny zawód. To, że pracujemy z domu nie zwalnia nas z zaangażowania i zawodowstwa. Owszem, ta praca wiele ułatwia przy organizacji opieki nad dzieckiem, w pogodzeniu obowiązków z wychowywaniem maluchów. Nigdy jednak nie zapominajmy, że to są wciąż obowiązki.

Ja bardzo mocno „walczę” z brakiem profesjonalizacji w tym zawodzie. Nie wyobrażam sobie odpisywać na e-mail trzymając dziecko na ręku albo tworzyć prezentację dla klienta jednocześnie zabawiając swojego malucha.

Dobrą umiejętnością jest brak oporów przed proszeniem o pomoc. W Polsce wciąż pokutuje przeświadczenie, że to kobieta ma wychowywać dzieci, a po porodzie okres macierzyński poświęcić tylko maleństwu. Prowadząc własną działalność gospodarczą nie można sobie pozwolić na rok wolnego. No chyba, że chcemy od nowa wszystko zaczynać po upływie tego czasu, albo mamy zatrudnioną własną wirtualną asystentkę, która przejmie nasze obowiązki 😉

Po urodzeniu drugiego syna 2-3 razy w tygodniu przychodziła do nas niania, żeby odciążyć mnie przy małym. Kilka razy usłyszałam komentarze w stylu, że sobie nie radzę. W ogóle się nimi nie przejmowałam. Byłam za ścianą, kiedy niania spędzała czas z moim dzieckiem, więc nadal mogłam karmić i w razie czego reagować na potrzeby maleństwa, ale mogłam też skupić się na pracy.

My kobiety mamy podzielną uwagę, ale i granice możliwości. Prośmy więc o pomoc – może babcia mogłaby przychodzić, może niania, chociaż na kilka godzin bądź w wyznaczone dni.

Jestem też bardzo przeciwna traktowaniu zawodu wirtualnej asystentki jako pracy dorywczej. Często dostaję oferty współpracy, w których mamy wprost piszą, że ze względu na dziecko, albo pracę w innej firmie na etacie są dyspozycyjne np. godzinę – dwie dziennie. Nie. Takie podejście do niczego nie prowadzi. Albo decydujesz się na konkretną ścieżkę kariery jako WA, albo na pracę na etacie gdzieś indziej. Dorobienie na waciki mija się z celem.

Ja popełniłam ten błąd i zmarnowałam kilka lat. Gdy zdecydowałam się tylko na tę właśnie ścieżkę kariery, nabrała ona ogromnego rozpędu. Okazało się również, że wszystkie moje lęki o brak zleceń, o niewystarczające umiejętności itp. były nieuzasadnione.

Prowadzisz własną działalność, w jaki sposób szukasz klientów? Jak szukać klientów w tym zawodzie na początku?

Paradoksalnie, na początku klienci znajdowali mnie 😉 Zawsze miałam tzw. lekkie pióro, więc zaczęło się od tego, że kilku znajomych poprosiło mnie o napisanie jakiegoś tekstu. Proszono mnie o redakcje, o research itd. A potem zaczęto polecać.

Mam również firmę, która zajmuje się oprawą muzyczną uroczystości. Zaczęłam więc wykorzystywać umiejętności organizacyjne i zostałam asystentką osobistą trenera biznesu.

W każdym razie polecano mnie, zlecenia wpadały jedno za drugim.

Przełomowym momentem było utworzenie własnej strony www.pomocdlabiznesu.pl z ofertą i dołączenie do kilku grup biznesowych na Facebooku.

To właśnie na grupach można znaleźć najwięcej najciekawszych zleceń. Jest też Oferia, Useme i mnóstwo innych portali z ofertami pracy zdalnej.

Czy wirtualna asystentka idzie czasem na urlop? 😉

Tak, ale zabiera ze sobą laptopa 🙂

Ja dużo podróżuję. Często jeździmy też odpocząć na wieś. W czasie np. wakacyjnego urlopu zawsze informuję klientów, że będę mniej dostępna. Jednakże nie urywam kontaktu, nie znikam na 2 tygodnie, nie zostawiam niedokończonej pracy. Moi klienci cenią tę responsywność i szczerość.

ela wolińska

Elu, jesteś jedną z mentorek w kursie on-line Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja. Będziesz się dzielić swoim doświadczeniem, wiedzą – czego konkretnie mamy nauczą się od Ciebie?

Oprócz niezbędnych umiejętności twardych, programowych, będzie okazja do nauczenia się również tego, jak tworzyć oferty, wyceniać usługi, budować relacje, tworzyć komunikację, gdzie i w jaki sposób szukać ofert, jak na nie odpowiadać, gdzie i czego się uczyć itd.

Wydaje mi się, że ważną rzeczą jest to, że jest to pierwszy tak duży kurs na wirtualną asystentkę, który dodatkowo łączy wspomniane umiejętności twarde z miękkimi oraz life stylem jako mama, jako kobieta aktywna i jako przedsiębiorca.

Jak przekonałabyś mamy, że bycie wirtualną asystentką to świetny pomysł na pracę i pogodzenie jej z wychowywaniem dzieci?

Z roku na rok przybywa pracowników zdalnych. Przybywa przedsiębiorców, specjalistów i freelancerów. Rośnie tym samym zapotrzebowanie na pracowników, którzy zdalnie ogarną techniczne zaplecza właścicieli firm.

Praca zdalna jako wirtualna asystentka daje ogromne możliwości. Znajdując swoją niszę, swoją specjalizację, sama sobie stajesz się swoim szefem.

To Ty decydujesz kiedy i co robisz, Ty planujesz swój grafik, Ty wyceniasz swoje usługi i zarządzasz swoim czasem, domem i umiejętnościami.

Ciekawe zlecenia, fantastyczni klienci z ogromną wiedzą branżową to dodatkowa wartość dodana.

A największą wartością jesteś Ty, Twoje szczęście, Twoja wolność, oraz Twoje dzieci.

Przy nich jeszcze bardziej doceniam moją pracę. Gdy któreś zachoruje, nie martwię się kto będzie z nim w domu, nie biegam po L4 i nie zamartwiam się co powie szef. Nigdy też nie brakuje mnie na uroczystościach w przedszkolu. Wbrew pozorom mam dla moich chłopców o wiele więcej czasu niż kiedykolwiek miałabym na etacie.

Co dla mnie jest równie ważne – to dzięki takiemu systemowi pracy mam bardzo poukładane relacje z moim mężem. Wspieramy się nawzajem i dopingujemy w rozwoju.

Napisałaś też książkę o pracy Wirtualnej Asystentki, co w niej zawarłaś?

Wydałam e-book o pracy WA w Polsce. Na Zachodzie ten zawód jest bardzo popularny. U nas to wciąż nowość. Kiedy mówię komuś czym się zajmuję, nieustannie widzę zaskoczenie. To moja misja, żeby nauczyć czym jest zawód wirtualnej asystentki, pokazać jak i co można oddelegować i w czym można pomóc.

Dziękuję Ci za rozmowę!

Chciałabyś pracować tak jak Ela? Sprawdź datę kolejnej edycji kursu Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja!

W 8 tygodni zdobędziesz nowy zawód i zaczniesz pracować zdalnie.

Tak, chcę poznać szczegóły nowego zawodu, chcę pracować z domu, na własnych zasadach!

Zdjęcia: archiwum Ela Wolińska

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.
Podyskutuj

Łatwiejsze wystawianie faktur ze specjalnym programem

W dobie, kiedy ułatwiamy sobie życie w każdym jego aspekcie, warto postawić także na ułatwienie przepływu rożnego rodzaju dokumentów pomiędzy stronami. Dokumentami, których pojawia się na co dzień najwięcej, są faktury i innego rodzaju rozliczenia. Dzięki nim można potwierdzić, że dana transakcja miała miejsce i określić koszty. W zależności od działalności i jej zasięgu wystawia się ich w ciągu dnia więcej lub mniej. Bez względu na ilość możliwe staje się usprawnienie generowania faktur i przekazywania ich kontrahentom.
  • Alicja Zielińska - 17/01/2019
otwarty laptop na stole, dokumenty

Sprawne wystawianie faktur

Sprawne przekazywanie sobie dokumentów poświadczających transakcje i ich koszty umożliwia program do wystawiania faktur. Dzięki niemu obieg dokumentów zostaje ułatwiony praktycznie w każdym zakresie. O jego zaletach można by mówić bardzo wiele, wystarczy jednak podać kilka, a dzięki nim na pewno przedsiębiorcy przekonają się, że da się usprawnić swoją pracę.

Zalety programu do wystawiania faktur

Pierwsza zaleta to duża wygoda w użytkowaniu. Tradycyjny sposób wystawiania faktur jest taki, że wprowadzanie danych odbywa się więcej niż raz. To dość żmudne, jeśli chce się sprawę załatwić szybko. Dlatego też program do wystawiania faktur wychodzi naprzeciw oczekiwaniom usprawnionej pracy i pozwala wprowadzać dane potrzebne w dokumencie tylko raz.

Dzięki temu można faktycznie oszczędzić sporo czasu. Co więcej, dzięki temu da się uniknąć błędów, które często się pojawiały, kiedy fakturę wypisywało się, dbając o każdy szczegół kilka razy.

Szybkość w użytkowaniu to kolejna duża zaleta. Jak się realizuje? Otóż za pomocą tylko jednego kliknięcia można wysłać fakturę bezpośrednio do kontrahenta. I oczywiście mieć pewność, że dotrze w miejsce przeznaczenia. A jeśli trzeba ją wysłać w kilka miejsc jednocześnie, to wcale nie trzeba dołożyć dodatkowego czasu. Przesyła się oczywiście drogą elektroniczną, co wpływa na mniejsze koszty.

Możliwości programu

Program do wystawiania faktur ma całą gamę dodatków, które mają na celu jak najbardziej usprawnić współpracę z kontrahentami. Przede wszystkim oprócz samych faktur można tu także wystawić dokumenty księgowe i nieksięgowe. Ułatwieniem jest to, że wszystkie informacje wprowadza się za pomocą szablonu i nie trzeba samodzielnie zastanawiać się nad tym, jak trzeba to zrobić – program robi to za nas.

Ponadto umożliwia przechowywanie faktur przez wiele lat w archiwum. To bardzo ułatwia sprawę. Nie trzeba gromadzić dokumentów w segregatorach i poświęcać na nie miejsca, wystarczy miejsce na dysku. Ułatwienie polega też na tym, że można sprawnie kontrolować, czy wszystkie faktury zostały opłacone. Jeśli nie, to kontrahentowi można w łatwy sposób o tym przypomnieć – wystarczy kliknąć i zostanie wysłane powiadomienie.

Możliwości, jakie daje program do wystawiania faktur, są nie do przecenienia. Usprawnienie pracy, usprawnienie kontaktu z klientami, szybkość oraz sortowanie i przechowywanie ważnych dokumentów to wszystko, co wpływa na ułatwienie codziennej pracy.

Materiał mógł powstać dzięki firmie Faktury, w której ofercie znajduje się najlepszy program do wystawiania faktur – Faktury.pl

Zdjęcie: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Alicja Zielińska
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail