Czego szukasz

Akademia Bystrzak – kreatywne zajęcia dla dzieci i biznes dla mamy

Akademia Bystrzak to sieć 30 placówek edukacyjnych na terenie Polski. Lubisz pracować z dziećmi? Patrzeć jak rozwijają się i odkrywają własne pasje? Połącz przyjemność z biznesem, otwórz swoją własną akademię pod franczyzową marką Bystrzak.

  • Franczyzadlamamy.pl - 23/03/2016
Kilkuletni chłopiec robi eksperymenty chemiczne

Droga Mamo, szukasz pomysłu na własny biznes? Lubisz pracę z dziećmi i organizację aktywności dla nich? Dołącz do sieci akademii twórczego rozwoju dla dzieci i młodzieży: Bystrzak. To jedyna firma edukacyjna w Polsce, która oferuje tak pełny model franczyzowy: podróżnicze kursy rozwoju intelektu dla dzieci, organizację twórczych urodzin, kolonie wyjazdowe dla dzieci, akcje twórcze: wakacje i ferie w mieście.

Możliwości Twojego zarobku:

  • Prowadzenie Akademii Twórczego Rozwoju,
  • Wdrażanie zajęć do przedszkoli i szkół
  • Prowadzenie twórczych urodzin w ośrodku jak i poza nim,
  • Organizacja akcji ferie i wakacje w mieście,
  • Realizacja cyklicznych zajęć twórczych dla dzieci,
  • Organizacja kolonii wyjazdowych

Curious little girl posing with microscope, close-up

Kim jesteśmy?

Akademia Bystrzak oferuje naukę w formie zabawy dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.

Poprzez kursy podróżnicze wprowadzamy: techniki pamięciowe, rysujemy mapy myślowe, wykonujemy eksperymenty i doświadczenia naukowe, ćwiczymy koncentrację, kreatywność, autoprezentację, asertywność. Dzieci w naszym ośrodku bawią się twórczo, zwiększając wiedzę na temat otaczającego świata.

Jako jedyni w Polsce wprowadzamy autorskie pomoce dydaktyczne (patyczaki do technik pamięciowych, kontrakty grup, mapy pamięciowe z obrazkami). Wprowadzamy także naukę wielozmysłowego czytania dla najmłodszych z wykorzystaniem tablic z wyrazami, wyrażeniami wraz z piktogramami oraz książeczek.

Akademia organizuje także twórcze urodziny dla dzieci według fabuł tematycznych, półkolonie letnie, zimowe w mieście oraz kolonie wyjazdowe. Więcej informacji o naszych programach oraz galerię zdjęć z zajęć znajdziecie Państwo na naszej stronie www.bystrzak.org

f6c988fd-cf21-49b8-8e7c-5a630d46f88d

Ile można zarobić prowadząc Akademię Bystrzak?

Przykładowy miesięczny przychód przy grupie 120 uczestników – 120x 120 złotych= 14.400 zł, przy grupie 100 uczestników – 100x 120 zł = 12.000 zł, przy grupie 80 uczestników – 80x 120 zł = 9600 zł

Odpłatność miesięczna za zajęcia przy 4 spotkaniach to 120 złotych od dziecka, przy 3 spotkaniach- 90 złotych, przy 5- 150 złotych. Koszt jednorazowych zajęć to 30 złotych. Kurs dla każdej grupy wiekowej liczy 32 spotkania. Nie narzucamy Franchisingobiorcy cennika kursów – można dobrać go do lokalnych warunków.

Do kwoty przychodu należy doliczyć organizację urodzin w ilości od 5 do 8 sztuk miesięcznie. Przychód z organizacji 1 przyjęcia urodzinowego to 320 złotych.

Teacher And Pupil In Pre School Art Class

Koszty to:

  • wynajem lokalu
  • zakup materiałów plastycznych – 300 złotych
  • rachunki (prąd, woda) – 400 złotych
  • druki materiałów – 200 złotych
  • pensje dla trenerów prowadzących zajęcia

Co oferujemy w ramach współpracy?

  • autorskie programy edukacyjne dla poszczególnych grup wiekowych (Kolorowy świat – 3 lata, Tajemnicza planeta- 4-5 lat, Kraina przygód – 6 lat, Wehikuł czasu – 7-8 lat, Drużyna wynalazców – 9-10 lat, Odkrywcy wiedzy -11-12 lat),
  • scenariusze prowadzenia zajęć dla trenerów,
  • scenariusze kursu kulinarnego i artystycznego,
  • podręcznik operacyjny,
  • logo, stworzenie strony www tożsamej z szatą graficzną Franchisingodawcy, wraz miejscem na serwerze i pocztą e-mail,
  • dostęp do ftp z plikami (zaproszenia, dyplomy urodzinowe, pliki reklamowe, metodyki i karty pracy) ,
  • początkowe szkolenie dla właścicieli (kampanie reklamowe, zasady prowadzenia akademii, coaching biznesowy, marketing – zawsze w lipcu – 2 dni),
  • szkolenie dla trenerów (teoretyczne i praktyczne z zakresu wdrażanych metodyk – w lipcu – 4 dni),
  • wsparcie metodyczne dla właścicieli przez cały czas trwania umowy,
  • dostęp do webinarium ze szkoleniami
  • wyłączność na danym terenie,
  • szkolenie on-line dla trenerów,
  • scenariusze wyjazdów letnich, twórczych urodzin dla dzieci, zajęć twórczych na Halloween, warsztaty wielkanocne,
  • sprawdzony pomysł na rozwinięcie działalności własnej firmy.

Three little chefs enjoying in the kitchen making big mess. Little girls making bread in the kitchen

Ile muszę zainwestować w otwarcie mojej Akademii?

Sprzęt dydaktyczny (zestaw) niezbędny do prowadzenia kursów, opłata jednorazowa na wszystkie lata współpracy. W skład zestawu wchodzą:

  • metodyki dla trenerów,
  • podręcznik z założeniami teoretycznymi,
  • podręcznik operacyjny
  • pakiet startowy dla wszystkich grup wiekowych. Wykonanie zestawu umożliwia wykorzystywanie przez wiele lat.

Łączny koszt 6500 złotych netto. Opłatę za zestaw uiszcza się w czerwcu.

Opłata licencyjna jednorazowa za przyznanie licencji 0 złotych!
Opłata za szkolenia – właściciele 500 zł brutto, trenerzy- 500 złotych brutto – za cały cykl szkoleniowy od osoby.
Koszt miesięczny licencji 590 złotych netto (okres wakacyjny 50% zniżki) równowartość zapisu tylko 5 dzieci.
Zwrot całej inwestycji następuje po 2 miesiącach edukacji grupy 40 osób.
Umowy franchisingowe podpisujemy na minimum 3 lata.

UWAGA: Okres od dnia podpisania umowy do września 2016 jest okresem zwolnionym z opłaty licencyjnej miesięcznej. Po podpisaniu umowy udostępniamy Państwu pliki – rozpoczynamy pracę nad tworzeniem akademii.

Little girl wearing pirate costume holding a gun, over white background

Najczęściej zadawane pytania:

1.  Jakiej wielkości lokal powinien posiadać Franczyzobiorca?

Proponujemy model franczyzowy miękki – nie narzucamy wielkości lokali ani ich wyglądu. Nie trzeba posiadać własnego lokalu, można prowadzić działalność w obiekcie wynajmowanym. Prowadzimy zajęcia zarówno w lokalach 1 jak i 2 salowych. Musi to być odpowiednio minimum 40 i 58 m2. Ważne, aby w lokalu znalazła się toaleta, sekretariat i miejsce na małą szatnię. Oferujemy także wprowadzanie naszych zajęć do przedszkoli i szkół. Franczyzobiorcy decydujący się na taką formę nie muszą wynajmować lokalu.

2.  Jaka kwota jest potrzebna, żeby zaadaptować lokal?

Kwota jest zależna od stanu technicznego lokalu. Jeśli lokal będzie wyremontowany – wystarczy pomalować sale, zakupić do nich wykładzinę, stoliki, krzesła oraz półkę na materiały plastyczne. Do sekretariatu niezbędne będzie biurko oraz kilka krzeseł dla rodziców. Przydatna jest także półka na archiwizację dokumentacji sekretariatu. W zależności od wybranych mebli koszt waha się od 2 do 4,5 tysięcy zł przy użyciu rozwiązań standardowych.

3.   Ile osób bierze udział w zajęciach w ośrodku?

Placówki, które powstały we wrześniu 2014 w październiku edukowały od 50 do 90 osób. Po kilku miesiącach działalności ilość w wielu ośrodkach wzrosła. Dużą popularnością cieszą się także urodziny. Jest wiele ośrodków, które realizują je w cyklu 3 imprez tygodniowo (piątki, soboty, niedziele).

bystrzak_lotnicy_odkrywcy_640

4.  Czy Franczyzobiorca otrzymuje pomoc przy staraniu się o dotację z Urzędu Pracy?

Duża ilość ośrodków powstaje dzięki pomocy jaką oferuje PUP. Udostępniamy wtedy partnerom listę doposażenia, którą wpisuje się do biznesplanu. Dysponujemy także przykładowym wnioskiem i wypełnionym biznesplanem.

5.  Jaki miesiąc jest najbardziej optymalny do podpisania umowy jeżeli chcę otworzyć ośrodek od września?

Najwięcej umów zawieramy w marcu i kwietniu. Po podpisaniu umowy przesyłamy już Franczyzobiorcy materiały, udostępniamy scenariusze. Możemy także już rozpocząć działania nad tworzeniem strony, poszukiwaniem lokalu. Na szkolenie w lipcu Franczyzobiorca przyjeżdża już z dużym zasobem wiedzy. Ośrodki otwieramy od 1 września, więc po szkoleniu nie zostaje już dużo czasu na działania. Dodatkowym atutem jest fakt, że podpisanie umowy nie wiąże się z kosztami. Pierwszą opłatę uiszczamy w czerwcu – za zestaw startowy. Opłaty miesięczne uiszczamy od września 2016 roku.

Do dzieła!

W Twoim mieście nie ma ciekawej oferty zajęć dla dzieci i młodzieży, a Ty chciałabyś takie miejsce stworzyć? Otwórz własną Akademię Bystrzak i zarabiaj na sprawdzonym pomyśle.

Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania!

Agnieszka Gorzyńska – tel. 888-735-594, email: [email protected]

Mama dwójki dzieci, pani Ania z Bochni już od dwóch lat prowadzi swoją Akademię Bystrzak – zobacz jak wygląda jej dzień pracy i co robi!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj

Jak tworzyć skuteczne teksty seo?

Samo pisanie tekstów seo nie wystarczy do uzyskania pożądanych efektów. Kluczem do sukcesu jest to, aby pisać skuteczne teksty seo, a to jest już znacznie większe wyzwanie, któremu nie każdy jest w stanie sprostać.
  • Dominika Kamińska - 09/07/2019

Wiele osób błędnie myśli, że najważniejsze jest pisanie pod kątem Google, nie zważając na użytkowników. Nie tędy jednak droga. Bardzo ważne jest oczywiście pamiętanie o słowach kluczowych, ich nasyceniu i najróżniejszych parametrach technicznych, ale konieczne jest także uwzględnienie potrzeb i oczekiwań czytelników. Teksty seo nie mogą być dla nich bezwartościowe.

Jak tworzyć skuteczne teksty seo?

Kluczową kwestią przy pisaniu tekstów seo jest to, aby odpowiadały one na zapytania Internautów wpisywane przez nich w Google. Już same tytuły artykułów powinny odpowiadać na zapytania użytkowników wyszukiwarek, natomiast ich treść będzie zawierała odpowiedź na nurtujące ich pytanie. Tak więc teksty seo powinny być przyjazne zarówno dla wyszukiwarek, jak i dla czytelników.

Umieszczanie słów/fraz kluczowych jest ważne, ale nie należy przesadzać z ich ilością. Można wówczas uzyskać efekt odwrotny od zamierzonego i zrazić do siebie czytelników. Co więcej, strona przeładowana powtarzającymi się frazami może zostać uznana za wyszukiwarki za spam i całkowicie zignorowana. Znaczenie ma także sposób dobierania słów i fraz kluczowych. Dobrym posunięciem będzie ujmowanie nazw miejscowości we frazie kluczowej w celu zawężenia wyników.

Konieczne jest zastanowienie się, jak myślą i działają potencjalni klienci firmy. Pisanie przede wszystkim dla ludzi, a potem dla wyszukiwarek powinno zakodować się w głowie każdej osoby tworzącej teksty seo. To przecież człowiek jest głównym odbiorcom zamieszczanych treści. Muszą one być zoptymalizowane zarówno pod kątem wyszukiwarek, jak i czytelnika. Nie obędzie się bez tworzenia wysokiej jakości tekstów, które są wartościowe dla Internautów – czytelne i zwięzłe oraz napisane w sposób przejrzysty prostym językiem. Nie należy sięgać po fachową terminologię i żargon zawodowy. Dążenie do zachowania balansu, czyli odpowiednich proporcji między pisaniem dla wyszukiwarek i dla ludzi, jest kluczem do sukcesu.

O czym jeszcze należy pamiętać?

Podczas tworzenia tekstów seo należy pamiętać o dywersyfikacji słów kluczowych. Zamiast ciągłego powtarzania tych samych słów kluczowych, należy stosować słowa zamienne, bliskoznaczne i odmienione. Trzeba jednak unikać trudnych fraz kluczowych, gdyż trudniej będzie wówczas uzyskać wysokie pozycje w Google.

Niezwykle istotne jest to, aby treści były autorskie. Nie ma też sensu używanie słów kluczowych niezwiązanych z tematyką witryny. Nie wolno kopiować cudzych tekstów, co grozi nie tylko utratą zaufania czytelników, ale także zbanowaniem strony przez Google. Jest to nieuczciwe dla obu stron, a Internauci szybko zorientują się, że tekst widniejący na stronie jest plagiatem.

Dobrze zoptymalizowany tekst, to taki który zawiera tytuł, nagłówek H1, description, lead, treść właściwą i grafikę. Zaleca się przygotowywać opisy wyświetlane w wynikach wyszukiwania pod linkiem do strony, stosować wyróżnienia, pamiętać o podziale na akapity i właściwym sformatowaniu tekstu.

Źródło: Intellect.pl

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Dominika Kamińska

Allegretto – chciałam zarażać ludzi pasją do muzyki

Jestem Muzykiem. Zawsze nim byłam. Jestem też Mamą. Od ośmiu lat! Tak się potoczyło, że od 3 lat jestem Mamą Samotną. A od 6 lat jestem też Przedsiębiorcą. Założyłam Autorską Szkołę Muzyki Allegretto we Wrocławiu. I właśnie o byciu Przedsiębiorczą Mamą Muzykiem, chcę Wam opowiedzieć - napisała do nas w swoim liście Urszula Polak z prośbą o pomoc, o wsparcie nie dla siebie, ale dla miejsca, które stworzyła, z wielką pasją i zaangażowaniem. Miejsca, w którym dzieci spotykają się z muzyką. Zobacz jak możesz wesprzeć Urszulę!
  • Listy do Redakcji - 09/07/2019
 dzieci na zajęciach w szkole muzycznej allegretto

Pasja do muzyki

Zakładając Allegretto przyświecał mi konkretny cel: chciałam zarażać ludzi pasją do muzyki, najlepiej już od samych narodzin. Bazowałam na nowatorskiej metodzie opartej o koncepcję Edwina Eliasa Gordona. Udało się wynająć małą salkę w prywatnym punkcie przedszkolnym, zorganizować ulotki, plakaty oraz reklamę na jednym z portali społecznościowych i tak się zaczęło.

Ruszyłam z 4 grupami dla dzieci od urodzenia do 3 roku życia, jedną grupą przedszkolną oraz 4 uczennicami gry na pianinie. Na tym etapie wszystkiego brakowało: uczniów, miejsca, a przede wszystkim finansowania. Mimo to, dawałam radę! Miałam ogromny zapał! Zaczęli pojawiać się uczniowie z polecenia, poczta pantoflowa zaczęła działać. Z czasem małych słuchaczy przybywało, zatrudniłam pierwszego pracownika, przeszkoliłam – śpiewaliśmy razem. Następnie zaczęłam organizować mini koncerty dla dzieci od 0 do 3 lat. Szło naprawdę nieźle.

Kiedy idzie nieźle, to czas na zmiany

Jest kilka rzeczy, których się nauczyłam, będąc Przedsiębiorcą. Oto jedna z nich. Kiedy idzie nieźle, znaczy, że czas na zmiany. Niektóre z nich jesteśmy w stanie przewidzieć, a inne totalnie nas zaskakują. Te drugie są zazwyczaj bardzo kosztowne pod każdym względem.

Więcej uczniów oznacza potrzebę większej sali, większej ilości wyspecjalizowanej kadry, a to wszystko oznacza większe nakłady finansowe. Jednocześnie, chcąc zapewnić synowi nowoczesną, alternatywną edukację, zdecydowałam się na otworzenie wraz z koleżanką wolnościowej szkoły podstawowej – Horyzonty Wyobraźni.

W tym celu wynajęłyśmy trzy duże sale. Dość szybko okazało się, że ta współpraca nie układa się i nasze drogi się rozeszły (Horyzonty nadal funkcjonują), a ja nie mogłam utrzymać tak dużych przestrzeni.

Nieszczęścia chodzą parami

W tym samym czasie kiedy Allegretto straciło lokal, moje małżeństwo legło w gruzach. Myślę, że dla każdej z Was byłoby to ciosem, trudnym do udźwignięcia. Ja – Przedsiębiorcza Mama Muzyk stanęłam na skraju rozpaczy. Za wszelką cenę chciałam ratować Allegretto, jakby nie patrzeć – moje drugie dziecko. Wydawałoby się, że znalezienie nowego lokalu w tak dużym i serdecznym miejscu, jakim jest Wrocław, nie stanowi najmniejszego problemu.

Szansa na rozwój

Oto kolejna rzecz, jaką nauczyło mnie prowadzenie własnego biznesu. W nieoczekiwanych zwrotach akcji, szukaj szansy na rozwój. Ostatecznie udało się wygrać wyścig z czasem i Allegretto otworzyło się zgodnie z moimi obietnicami sprzed ówczesnych wakacji. Wynajęłam starą willę na Karłowicach. Prawda jest taka, że nigdzie indziej nie chciano mieć szkoły muzycznej za sąsiada lub lokatora. Jak na tamte potrzeby, willa była w sam raz, ale wynajem drogi. Układ budynku, jego niezależność, pozwoliło znacznie rozszerzyć ofertę. To jednak wymagało sporych inwestycji, a zatem kredytów, a więc (jak część z Was już wie) stresów.

Ostatecznie odświeżyłam i przygotowałam do użytku trzy sale do nauki, dwie łazienki, sekretariat, kuchnię oraz przedpokój. Zakupiłam instrumenty, podręczniki i inne pomoce naukowe. Zatrudniłam pracowników i przeszkoliłam z koncepcji E.E. Gordona oraz z NVC (Nonviolent Communication). Wszystkie te działania z jednej strony kosztowały mnie olbrzymią ilość pracy i mocno nadszarpnęły moje zszargane nerwy. Z drugiej strony pozwoliły mi poradzić sobie z tym złym stanem psychicznym i uwierzyć we własne siły. Jako Przedsiębiorcy, jako Muzykowi, jako Matki.

Druga szansa

Obecnie odbieram kolejną lekcję. Dawanie drugiej szansy. Allegretto pod nowym adresem rozwinęło skrzydła! Mamy (nie sposób pisać dalej w liczbie pojedynczej :)) 250 dzieci pod opieką; prowadzimy zajęcia dla dzieci od urodzenia; uczymy grać na pianinie, wiolonczeli, skrzypcach i gitarze; stworzyliśmy dwa chóry dla dzieci przedszkolnych i starszych (które zdobywają nagrody!); uczymy dzieci o różnych schorzeniach, które nie mogłyby skorzystać z tradycyjnej edukacji muzycznej; przygotowujemy koncerty naszych wychowanków oraz koncerty dla maluszków co pół roku; w wakacje wyjeżdżamy na muzyczne kolonie; w weekendy szkolimy kadrę nauczycielską… Brzmi fantastycznie! I jest fantastyczne! I jestem dumna z każdego mojego wychowanka! Moja Szkoła napawa mnie dumą! Dla takich efektów wart był cały ten trud i stres!

Jednocześnie każdego dnia spotykają mnie (tu niestety wraca liczba pojedyncza) niby malutkie problemy: niezrozumienie zasady ciszy opiekuna podczas zajęć, wchodzenie w butach na teren szkoły, zatkane toalety i inne usterki, pretensje sąsiadów o źle zaparkowane auta, roszczenia rodziców na temat odrabiania zajęć niezgodnie z umową, nieopłacone zajęcia, rozstrojone instrumenty, choroby kadry, zmęczeni lub sfrustrowani uczniowie… Kamyczek do kamyczka, a nagle czuję się, jakbym dźwigała ciężki wór gruzu! Która kobieta tego nie zna? Mimo to, staram się zrozumieć każdą sytuację i zastanowić się zanim coś powiem. Zawsze szukam pojednania, zawsze daję drugą szansę, choć czasem nie jest łatwo! Dziś ja szukam drugiej szansy.

Proszę o Wasze zrozumienie i wsparcie:

https://zrzutka.pl/pkvdaj

Cała droga, którą pokonałam wraz z Allegretto, spowodowała zaciągnięcie olbrzymich długów. Czy można było postąpić inaczej, aby znaleźć się tu, gdzie jestem? Może. Może gdybym była Przedsiębiorczą Matką Ekonomistką, albo gdybym nie była Samotną Matką, albo gdybym nie była Matką?

Fakty są takie, że miesięczne raty zobowiązań sięgają 7 tysięcy złotych. Sami nie wydostaniemy się ze spirali kredytów, które umożliwiły mi stworzenie tego wyjątkowego miejsca. Bez tych rat, szkoła jest rentowna. Z nimi zatonie, a wraz z nią ja – Przedsiębiorcza Mama Muzyk.

Zdjęcie: archiwum Urszuli Polak

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Listy do Redakcji

Poglądy wyrażone w listach są wyłącznie poglądami ich autorów i nie mogą być uznane za poglądy Redakcji Mamo Pracuj.

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail