Czego szukasz

Akademia Bystrzak – kreatywne zajęcia dla dzieci i biznes dla mamy

Akademia Bystrzak to sieć 30 placówek edukacyjnych na terenie Polski. Lubisz pracować z dziećmi? Patrzeć jak rozwijają się i odkrywają własne pasje? Połącz przyjemność z biznesem, otwórz swoją własną akademię pod franczyzową marką Bystrzak.

  • Franczyzadlamamy.pl - 23/03/2016
Kilkuletni chłopiec robi eksperymenty chemiczne

Droga Mamo, szukasz pomysłu na własny biznes? Lubisz pracę z dziećmi i organizację aktywności dla nich? Dołącz do sieci akademii twórczego rozwoju dla dzieci i młodzieży: Bystrzak. To jedyna firma edukacyjna w Polsce, która oferuje tak pełny model franczyzowy: podróżnicze kursy rozwoju intelektu dla dzieci, organizację twórczych urodzin, kolonie wyjazdowe dla dzieci, akcje twórcze: wakacje i ferie w mieście.

Możliwości Twojego zarobku:

  • Prowadzenie Akademii Twórczego Rozwoju,
  • Wdrażanie zajęć do przedszkoli i szkół
  • Prowadzenie twórczych urodzin w ośrodku jak i poza nim,
  • Organizacja akcji ferie i wakacje w mieście,
  • Realizacja cyklicznych zajęć twórczych dla dzieci,
  • Organizacja kolonii wyjazdowych

Curious little girl posing with microscope, close-up

Kim jesteśmy?

Akademia Bystrzak oferuje naukę w formie zabawy dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.

Poprzez kursy podróżnicze wprowadzamy: techniki pamięciowe, rysujemy mapy myślowe, wykonujemy eksperymenty i doświadczenia naukowe, ćwiczymy koncentrację, kreatywność, autoprezentację, asertywność. Dzieci w naszym ośrodku bawią się twórczo, zwiększając wiedzę na temat otaczającego świata.

Jako jedyni w Polsce wprowadzamy autorskie pomoce dydaktyczne (patyczaki do technik pamięciowych, kontrakty grup, mapy pamięciowe z obrazkami). Wprowadzamy także naukę wielozmysłowego czytania dla najmłodszych z wykorzystaniem tablic z wyrazami, wyrażeniami wraz z piktogramami oraz książeczek.

Akademia organizuje także twórcze urodziny dla dzieci według fabuł tematycznych, półkolonie letnie, zimowe w mieście oraz kolonie wyjazdowe. Więcej informacji o naszych programach oraz galerię zdjęć z zajęć znajdziecie Państwo na naszej stronie www.bystrzak.org

f6c988fd-cf21-49b8-8e7c-5a630d46f88d

Ile można zarobić prowadząc Akademię Bystrzak?

Przykładowy miesięczny przychód przy grupie 120 uczestników – 120x 120 złotych= 14.400 zł, przy grupie 100 uczestników – 100x 120 zł = 12.000 zł, przy grupie 80 uczestników – 80x 120 zł = 9600 zł

Odpłatność miesięczna za zajęcia przy 4 spotkaniach to 120 złotych od dziecka, przy 3 spotkaniach- 90 złotych, przy 5- 150 złotych. Koszt jednorazowych zajęć to 30 złotych. Kurs dla każdej grupy wiekowej liczy 32 spotkania. Nie narzucamy Franchisingobiorcy cennika kursów – można dobrać go do lokalnych warunków.

Do kwoty przychodu należy doliczyć organizację urodzin w ilości od 5 do 8 sztuk miesięcznie. Przychód z organizacji 1 przyjęcia urodzinowego to 320 złotych.

Teacher And Pupil In Pre School Art Class

Koszty to:

  • wynajem lokalu
  • zakup materiałów plastycznych – 300 złotych
  • rachunki (prąd, woda) – 400 złotych
  • druki materiałów – 200 złotych
  • pensje dla trenerów prowadzących zajęcia

Co oferujemy w ramach współpracy?

  • autorskie programy edukacyjne dla poszczególnych grup wiekowych (Kolorowy świat – 3 lata, Tajemnicza planeta- 4-5 lat, Kraina przygód – 6 lat, Wehikuł czasu – 7-8 lat, Drużyna wynalazców – 9-10 lat, Odkrywcy wiedzy -11-12 lat),
  • scenariusze prowadzenia zajęć dla trenerów,
  • scenariusze kursu kulinarnego i artystycznego,
  • podręcznik operacyjny,
  • logo, stworzenie strony www tożsamej z szatą graficzną Franchisingodawcy, wraz miejscem na serwerze i pocztą e-mail,
  • dostęp do ftp z plikami (zaproszenia, dyplomy urodzinowe, pliki reklamowe, metodyki i karty pracy) ,
  • początkowe szkolenie dla właścicieli (kampanie reklamowe, zasady prowadzenia akademii, coaching biznesowy, marketing – zawsze w lipcu – 2 dni),
  • szkolenie dla trenerów (teoretyczne i praktyczne z zakresu wdrażanych metodyk – w lipcu – 4 dni),
  • wsparcie metodyczne dla właścicieli przez cały czas trwania umowy,
  • dostęp do webinarium ze szkoleniami
  • wyłączność na danym terenie,
  • szkolenie on-line dla trenerów,
  • scenariusze wyjazdów letnich, twórczych urodzin dla dzieci, zajęć twórczych na Halloween, warsztaty wielkanocne,
  • sprawdzony pomysł na rozwinięcie działalności własnej firmy.

Three little chefs enjoying in the kitchen making big mess. Little girls making bread in the kitchen

Ile muszę zainwestować w otwarcie mojej Akademii?

Sprzęt dydaktyczny (zestaw) niezbędny do prowadzenia kursów, opłata jednorazowa na wszystkie lata współpracy. W skład zestawu wchodzą:

  • metodyki dla trenerów,
  • podręcznik z założeniami teoretycznymi,
  • podręcznik operacyjny
  • pakiet startowy dla wszystkich grup wiekowych. Wykonanie zestawu umożliwia wykorzystywanie przez wiele lat.

Łączny koszt 6500 złotych netto. Opłatę za zestaw uiszcza się w czerwcu.

Opłata licencyjna jednorazowa za przyznanie licencji 0 złotych!
Opłata za szkolenia – właściciele 500 zł brutto, trenerzy- 500 złotych brutto – za cały cykl szkoleniowy od osoby.
Koszt miesięczny licencji 590 złotych netto (okres wakacyjny 50% zniżki) równowartość zapisu tylko 5 dzieci.
Zwrot całej inwestycji następuje po 2 miesiącach edukacji grupy 40 osób.
Umowy franchisingowe podpisujemy na minimum 3 lata.

UWAGA: Okres od dnia podpisania umowy do września 2016 jest okresem zwolnionym z opłaty licencyjnej miesięcznej. Po podpisaniu umowy udostępniamy Państwu pliki – rozpoczynamy pracę nad tworzeniem akademii.

Little girl wearing pirate costume holding a gun, over white background

Najczęściej zadawane pytania:

1.  Jakiej wielkości lokal powinien posiadać Franczyzobiorca?

Proponujemy model franczyzowy miękki – nie narzucamy wielkości lokali ani ich wyglądu. Nie trzeba posiadać własnego lokalu, można prowadzić działalność w obiekcie wynajmowanym. Prowadzimy zajęcia zarówno w lokalach 1 jak i 2 salowych. Musi to być odpowiednio minimum 40 i 58 m2. Ważne, aby w lokalu znalazła się toaleta, sekretariat i miejsce na małą szatnię. Oferujemy także wprowadzanie naszych zajęć do przedszkoli i szkół. Franczyzobiorcy decydujący się na taką formę nie muszą wynajmować lokalu.

2.  Jaka kwota jest potrzebna, żeby zaadaptować lokal?

Kwota jest zależna od stanu technicznego lokalu. Jeśli lokal będzie wyremontowany – wystarczy pomalować sale, zakupić do nich wykładzinę, stoliki, krzesła oraz półkę na materiały plastyczne. Do sekretariatu niezbędne będzie biurko oraz kilka krzeseł dla rodziców. Przydatna jest także półka na archiwizację dokumentacji sekretariatu. W zależności od wybranych mebli koszt waha się od 2 do 4,5 tysięcy zł przy użyciu rozwiązań standardowych.

3.   Ile osób bierze udział w zajęciach w ośrodku?

Placówki, które powstały we wrześniu 2014 w październiku edukowały od 50 do 90 osób. Po kilku miesiącach działalności ilość w wielu ośrodkach wzrosła. Dużą popularnością cieszą się także urodziny. Jest wiele ośrodków, które realizują je w cyklu 3 imprez tygodniowo (piątki, soboty, niedziele).

bystrzak_lotnicy_odkrywcy_640

4.  Czy Franczyzobiorca otrzymuje pomoc przy staraniu się o dotację z Urzędu Pracy?

Duża ilość ośrodków powstaje dzięki pomocy jaką oferuje PUP. Udostępniamy wtedy partnerom listę doposażenia, którą wpisuje się do biznesplanu. Dysponujemy także przykładowym wnioskiem i wypełnionym biznesplanem.

5.  Jaki miesiąc jest najbardziej optymalny do podpisania umowy jeżeli chcę otworzyć ośrodek od września?

Najwięcej umów zawieramy w marcu i kwietniu. Po podpisaniu umowy przesyłamy już Franczyzobiorcy materiały, udostępniamy scenariusze. Możemy także już rozpocząć działania nad tworzeniem strony, poszukiwaniem lokalu. Na szkolenie w lipcu Franczyzobiorca przyjeżdża już z dużym zasobem wiedzy. Ośrodki otwieramy od 1 września, więc po szkoleniu nie zostaje już dużo czasu na działania. Dodatkowym atutem jest fakt, że podpisanie umowy nie wiąże się z kosztami. Pierwszą opłatę uiszczamy w czerwcu – za zestaw startowy. Opłaty miesięczne uiszczamy od września 2016 roku.

Do dzieła!

W Twoim mieście nie ma ciekawej oferty zajęć dla dzieci i młodzieży, a Ty chciałabyś takie miejsce stworzyć? Otwórz własną Akademię Bystrzak i zarabiaj na sprawdzonym pomyśle.

Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania!

Agnieszka Gorzyńska – tel. 888-735-594, email: [email protected]

Mama dwójki dzieci, pani Ania z Bochni już od dwóch lat prowadzi swoją Akademię Bystrzak – zobacz jak wygląda jej dzień pracy i co robi!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj

Sprawdzony biznes, który nie boi się konkurencji – załóż własną szkołę Early Stage

Kiedy Magda Kowalko była w ciąży, wróciła z Warszawy do rodzinnego miasta. Aktywna zawodowo, nie chciała rezygnować ze swojej pracy w Early Stage, więc... otworzyła własną szkołę Early Stage w Ełku. Jedyne czego się bała, to konkurencji, ale dzisiaj Magda wie, że zachwycone dzieci i wysoka jakość zajęć są jej najsilniejszą bronią. Sprawdź czy Ty też możesz założyć swój wymarzony biznes z Early Stage!
  • Franczyzadlamamy.pl - 19/03/2019
Magda Kowalko franczyzobiorca Early Stage z Ełku z rodziną

Myślisz o własnym biznesie? Lubisz pracować z dziećmi?

A może chciałabyś skorzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes, który działa od 25 lat? Załóż własną szkołę Early Stage w Twoim mieście i prowadź zajęcia z języka angielskiego dla dzieci!

Przekonaj się, czy to biznes dla Ciebie!

Zadzwoń już teraz!

Na Twój telefon czeka Iza Mieszała
mail: [email protected]
tel.: 500-278-376

Zapisz się na nasz webinar (wtorek, 9 kwietnia 2019 o godz. 21) i dowiedz się

Dlaczego kobiety dobrze sprawdzają się w biznesie? 

Zapisuję się na webinar! 

Co dalej po macierzyńskim?

Magdo, przez 3 lata pracowałaś jako lektor, a później metodyk języka angielskiego w szkole Early Stage w Warszawie. Kiedy założyłaś własną rodzinę, zdecydowałaś się na powrót w rodzinne strony – do Ełku. Jednak wcale nie rozstałaś się z Early Stage, ale w Ełku założyłaś własną szkołę. Opowiedz o tej „rewolucji” w Twoim życiu.

„Rewolucja” to rzeczywiście trafne słowo. Gdy zaszłam w ciążę, postanowiłam, że na pewno na jakiś czas wrócę do Ełku, głównie ze względu na rodzinę. Wiedziałam, że będę miała wsparcie najbliższych i będzie mi ze wszystkim łatwiej. Cieszyłam się na myśl o dziecku i byciu mamą, ale wiadomo, że były też obawy związane z nową rolą. W głowie pojawiało się mnóstwo pytań, m.in. „co dalej?”, „iść na urlop macierzyński na pół roku czy rok?”, „szukać w Ełku jakiejś pracy czy wracać do Warszawy?” i milion innych.

Na szczęście jeszcze przed wyjazdem do Ełku spotkałam się z Tonią, współwłaścicielką Early Stage, która w rozmowie zapytała, czy nie myślałam o otwarciu Early Stage w Ełku. Szczerze, takie pytanie uznałam za wielki komplement i było mi miło, że Tonia we mnie wierzy.

Studenckie marzenia

Pamiętam, jak powiedziała, że daje „zielone światło” na Early Stage w Ełku. I wtedy zapaliła się lampka nad moją głową – eureka! Przecież od czasów studenckich marzyłam o własnej szkole! Przerażała mnie tylko wizja tworzenia własnych materiałów, grafiki, prowadzenia i organizacji kampanii reklamowej itp. A tu – proszę bardzo, wszystko w zasięgu ręki, wystarczy się dobrze zorganizować i efektywnie wykorzystać wszystko, co daje Early Stage, szkoła którą przecież już bardzo dobrze znałam i do której byłam przekonana.

Mówiłaś, że Ełk ma „tylko” 60 tys. mieszkańców i bałaś się, że szkoła nie będzie miała klientów. Zwłaszcza, że w Ełku już wcześniej działały inne szkoły językowe… Czy właśnie tego – braku klientów – obawiałaś się najbardziej?

Tak, najbardziej bałam się braku klientów oraz wstyd przyznać – „roboty papierkowej”, wszystkich tych rozliczeń księgowych. Później okazało się, że zupełnie niepotrzebnie 🙂

Wsparcie męża

Ale równocześnie Twój mąż mówił Ci, że to super pomysł. Co ostatecznie przekonało Cię, że warto założyć własną szkołę Early Stage?

Mój mąż Tomek od samego początku nie miał wątpliwości, że Early Stage w Ełku „zadziała”, że swoją osobą i zajęciami będę przyciągała rzesze dzieci. Dziękuję mu za to, że tak we mnie wierzył i popychał do działania, bo trochę mi tej odwagi na samym początku brakowało.

Fantastyczna szkoła

Ostatecznie do założenia własnej szkoły Early Stage przekonał mnie prestiż szkoły. Byłam przekonana do Early Stage od samego początku naszej współpracy. Ciekawe, autorskie materiały pięknie oprawione muzycznie, metoda trafiająca do dzieci – dużo rymu, rytmu, ruchu, humoru – po prostu wiedziałam, że będzie co w Ełku reklamować 🙂 Dodatkowo bardzo bogate zaplecze metodyczne, szkolenia oferowane przez szkołę, to wszystko dawało poczucie bezpieczeństwa.

Plus sam fakt, że szkoła działa już od 25 lat – to przecież o czymś świadczy. Wiedziałam, że w kampanii reklamowej będę mogła użyć wielu solidnych argumentów, żeby przekonać rodziców dlaczego ich dzieci powinny uczyć się właśnie w Early Stage.

Przygotowania

Jak przygotowywałaś się do otwarcia szkoły? W tym czasie urodziłaś córeczkę, byłaś więc jednocześnie świeżo upieczoną mamą i przedsiębiorcą 🙂

W czerwcu 2015 r. przyszła na świat Lidzia. Pierwsze miesiące po porodzie poświęciłam wyłącznie jej i mężowi Tomkowi, nie skupiałam myśli na pracy, ale miałam już plan. Wczesne planowanie działań jest bardzo ważne. Postanowiłam, że jesienią zacznę rozglądać się za jakimś lokalem, a w styczniu ruszę do szkół, żeby podpytać dyrekcję o możliwości wynajęcia sal lekcyjnych.

Z kampanią reklamową chciałam wystartować już wiosną – postawiłam na udział w lokalnych festynach. Sądziłam, że najlepiej będzie jak rodzice i dzieci zobaczą mnie w akcji, chociaż troszkę poznają Early Stage poprzez czynny udział w różnego rodzaju grach i zabawach. Skontaktowałam się z Urzędem Miasta z propozycją organizacji atrakcji dla dzieci/stanowiska ES na różnych eventach, co spotkało się z pozytywną reakcją. Chciałam pokazać ES na większości imprez wiosenno-letnich w Ełku, łącznie z Dniami Otwartymi w szkołach, i na szczęście dzięki determinacji i dobrej organizacji pracy, udało się zainteresować spore grono dzieci i rodziców.

Wsparcie całej rodziny

Mówiłaś, że na każdym kroku miałaś wsparcie rodziny, np. dziadków, którzy opiekują się Twoimi córeczkami. Czy to Twoja „tajna broń”? Jak wygląda Twój typowy dzień pracy?

Trafnie ujęte – dziadkowie to zdecydowanie moja „tajna broń”! Mam ogromne szczęście, że dziadkowie są tak zaangażowani w opiekę nad Lidzią i Marysią. Dużo zawdzięczam szczególnie tacie, który opiekuje się dziewczynkami w godzinach wczesnopopołudniowych, czyli wtedy kiedy wychodzę do pracy, a Tomka jeszcze nie ma.

Mój mąż bardzo pomaga mi w organizacji czasu – zawsze znajdzie sensowne rozwiązanie. Miał duży wkład w zgranie naszych grafików, dzięki temu świetnie się uzupełniamy. Do południa jestem w domu z córkami. Staram się jak najefektywniej wykorzystywać ten czas. Jemy razem śniadania, bawimy się, chodzimy na spacery i nad jezioro. Pracę zaczynam po południu, zwykle ok. godz. 13, wtedy opiekę nad dziewczynkami przejmuje mój tata i później zmienia go Tomek, ja natomiast do godz. 18 włączam tryb pani od angielskiego.

Bizneswoman i mama 24 h na dobę

Myślę, że bizneswoman jestem non stop – odbieram i wykonuję telefony o różnych porach, koresponduję mailowo, zajmuję się zaopatrzeniem lokalu, zamówieniami materiałów edukacyjnych, częściowo księgowością. Przy dobrej organizacji pracy da się to wszystko pogodzić.

Mamą jestem 24h na dobę – nie tylko do południa i wieczorami, w pracy myślami jestem z dziećmi. Tata wysyła mi czasami zdjęcia córek w trakcie zabawy. Jestem spokojna, bo wiem, że dziewczynki mają zapewnioną świetną rozrywkę – dziadek staje na głowie, żeby wnuczki były szczęśliwe. Poza tym w przerwie między zajęciami przyjeżdżam na chwilę do domu, żeby nakarmić Marysię. Zwykle nie ma mnie w domu nie dłużej niż 2-3 h pod rząd. To chyba nie tak długo:)

magdalena kowalko

Rozwój szkoły

Twoja szkoła działa już trzeci rok. Masz już około 160 uczniów, których uczycie w 4 lokalizacjach w Ełku, do tego od września planujesz powiększenie szkoły o kolejną salę lekcyjną – świetny wynik! Gratuluję! Czyli nie trzeba się było bać konkurencji?

Dziękuję! Sama jestem w szoku, zaczynałam z niespełna 50-cioma uczniami… a w tym roku taki wynik. Liczba uczniów co roku znacznie wzrasta, to bardzo dobrze świadczy o szkole. Często słyszę od rodziców czy nawet pań z pobliskiej piekarni i sklepu papierniczego same dobre opinie o Early Stage.

Okazuje się, że poczta pantoflowa to najlepsza reklama.

Jeśli szkoła wywiązuje się ze swoich obietnic, dzieci wracają z zajęć uśmiechnięte, widać efekty nauki, to wieść o takim miejscu jak Early Stage szybko się rozchodzi. Niepotrzebne są billboardy czy zachęcanie klientów zniżkami bądź gadżetami.

Na samym początku pracy jako przedsiębiorca jeszcze nie zdawałam sobie z tego sprawy.

Dziś wiem, że chodzi o jakość, a Early Stage może się poszczycić najwyższą jakością nauczania.

Wiara w siebie

Jakie były składniki Twojego sukcesu? Dzięki czemu go osiągnęłaś?

Na pewno dzięki wierze w siebie, której jak wcześniej wspomniałam, nabrałam jeszcze więcej dzięki mężowi – on utwierdzał mnie w przekonaniu, że jestem super nauczycielką z powołania i nadaję się do prowadzenia własnego biznesu.

Do składników sukcesu dodać szczyptę kontaktów z właściwymi osobami, kilo praktycznej wiedzy od Early Stage – wszystkie materiały, przewodniki, gigantyczny know-how i wsparcie na co dzień, dwa kilo dążenia do wyznaczonych sobie celów, tonę optymizmu i pracowitości i voila – sukces gwarantowany.

Work Life Balance

Magdo, niedawno urodziłaś drugą córeczkę i kilka miesięcy po urodzeniu Marysi wróciłaś do pracy i prowadzenia zajęć.
Czy wraz z powiększeniem rodziny i firmy jeszcze trudniej jest zachować równowagę między życiem prywatnym a zawodowym?

Zgadza się, w maju przyszła na świat nasza druga córeczka Marysia, a ja niecały miesiąc po urodzeniu byłam już na festynie promującym szkołę. Na dobre wróciłam do sali lekcyjnej we wrześniu. Pojęcie urlopu macierzyńskiego w tym przypadku jest mi obce. Chyba jestem pracoholiczką! Na szczęście moje dzieci to Anioły , nie dają mamie w kość 🙂

Dość często pracuję późnymi wieczorami, gdy dzieci już śpią – wtedy przygotowuję zajęcia, zajmuję się sprawami organizacyjnymi itp. Zdarza się, że razem szykujemy coś w ciągu dnia – rysujemy, wycinamy, drukujemy – starsza córka Lidzia chętnie pomaga mi w przygotowaniach do lekcji, a przy okazji sama chętnie uczy się angielskiego. Maria póki co tylko obserwuje, ale lada moment na pewno do nas dołączy 🙂

Weekendy staramy się spędzać całą rodziną, odwiedzamy bliskich, to czas odpoczynku i zbierania sił na kolejne dni. Zdarzają się weekendy pracujące, ale wtedy też dajemy radę – dzięki niezastąpionym dziadkom.

Przy zachowaniu zdrowego rozsądku da się zachować równowagę między życiem prywatnym i zawodowym. Jeśli przy byciu żoną, mamą dwójki małych dzieci, nauczycielką i prowadzaniu firmy znajduję jeszcze czas na wyjście na zajęcia fitness to jest dobrze, sytuacja pod kontrolą! 😉 Bliscy dbają o to, żebym nie zapędziła się w wir pracy – mąż zabiera mi weekendami komputer, a mama wyciąga na zumbę:) To tak pół żartem, pół serio.

Mój zespół

Poza tym teraz jest dużo łatwiej, ponieważ powiększył się zespół lektorski naszej filii. Mam szczęście do ludzi. Moje trzy wspaniałe lektorki przejęły niektóre z moich grup uczniów, chętnie włączają się też w organizację różnych wydarzeń dodatkowych (np. warsztatów), dbają o oprawę artystyczną naszego lokalu. Jestem szczęśliwa, że znalazłam takie „perełki”!

Kiedy prowadzisz własny biznes, to z jednej strony masz wymarzoną elastyczność. A z drugiej strony myślami jesteś cały czas w pracy. Nie da się zamknąć drzwi, wyjść i zapomnieć 🙂

To prawda. Jednak jak już wspominałam, o to, żebym nie była non stop w pracy dba głównie Tomek i moja kochana mama 😉 Ja też oczywiście staram się kontrolować. Chociaż to niełatwe, bo uwielbiam swoją pracą i ciągle nią żyję. Ważne jednak jest to, żeby umieć wyznaczać priorytety i szanować swój czas.

Poczucie spełnienia

Co Ci dało to, że założyłaś własną szkołę, że przeszłaś na swoje?

Poczucie spełnienia. Jest tak jak mówisz – nie da się zamknąć drzwi, wyjść i zapomnieć. W głowie ciągle Early Stage. Jednak świadomość, że prowadzę własną cudowną szkołę (z wspaniałymi uczniami i lektorkami – ściskam Was wszystkich!) w moim pięknym rodzinnym mieście na Mazurach daje mi ogromną satysfakcję.

Mam pracę, którą kocham i jestem otoczona tymi, których kocham. Nie potrzeba mi nic więcej 🙂

Czego mogę Ci życzyć na koniec naszej rozmowy?

Dalszego rozwoju Early Stage w Ełku, a prywatnie – zdrowia dla córeczek. Może kiedyś zechcą pójść w moje ślady i będziemy rozszerzać działalność niczym Joanna Zarańska 😉

W takim razie, niech wszystko się spełni! Dziękuję Ci bardzo za rozmowę.

Magda odnalazła swoją wymarzoną pracę! Jeśli Ty też chciałabyś prowadzić biznes pod sprawdzoną marką i oferować najwyższą jakość zajęć językowych dla dzieci w swoim mieście – skontaktuj się już teraz! 

Na Twój telefon czeka Iza Mieszała
mail: [email protected]
tel.: 500-278-376

Przekonaj się już dziś, czy to biznes dla Ciebie!

Obejrzyj historię Violetty Wandzlewicz, która prowadzi szkołę Early Stage w Bydgoszczy

early stage logo

Zdjęcia: zdjęcia rodzinne Marek Wielgat

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj

Zabezpieczony: Bezpłatne porady księgowe dla przedsiębiorczych mam – zgłoś się już dzisiaj!

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Jeśli prowadzisz, lub będziesz prowadzić własną firmę – nie unikniesz dokumentów, PIT, ZUS, ani VAT. Myślisz, że to strasznie skomplikowane? Zadaj pytanie naszemu ekspertowi, a okaże się, że nie taki diabeł straszny.

Skorzystaj z bezpłatnego doradztwa księgowego dla przedsiębiorczych mam.

Nasz ekspert – Aneta Górska

Od wielu lat związana z branżą księgową. Pomogła setkom przedsiębiorców w założeniu firm. Swoje doświadczenie wykorzystywała jako Menadżer w biurze rachunkowym.

Obecnie jako Specjalista ds. księgowości klienta biznesowego w Tax Care prowadzi szkolenia dla początkujących i aktywnych przedsiębiorców z zakresu optymalizacji, powstawania i rozwoju firmy. Równocześnie jako Trener Wewnętrzny prowadzi szkolenia dla pracowników, z podatków w jednoosobowej działalności gospodarczej, produktu oraz zmian dotyczących małych przedsiębiorców. Czynnie wspiera zespół sprzedaży, prowadząc konsultacje z potencjalnymi klientami podczas spotkań indywidualnych oraz rozmów telefonicznych.

Partner merytoryczny akcji – Tax Care

Tax Care to największe biuro rachunkowe w Polsce. Wspieramy przedsiębiorców – zdejmujemy z nich ciężar prowadzenia księgowości, wspieramy ich na każdym etapie prowadzenia i zakładania działalności. Naszym celem jest rozwój Twojej firmy. Chcemy abyś dzięki nam wszedł na wyższy poziom biznesu.

Zakres tematyczny akcji

O co możesz zapytać naszego eksperta?

  • Jak założyć działalność krok po kroku?
  • ZUS – mały, duży, ZUS na macierzyńskim?
  • Jaką wybrać formę opodatkowania przy zakładaniu własnej działalności?
  • Optymalizacja podatkowa – jakie prywatne koszty można zaliczyć do kosztów jednoosobowej działalności gospodarczej?
  • Kwestie związane z podatkiem VAT

Gdzie i kiedy odbędą się konsultacje?

Akcja rusza 25 marca 2019 roku. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 5 kwietnia do godziny 23:59.

Nasz ekspert udzieli odpowiedzi mailowej do dnia 18 kwietnia 2019.

Jak się zgłosić?

Wypełnij nasz formularz i odpowiedz na kilka pytań. Zostaw swój adres e-mail i czekaj na odpowiedź od naszego eksperta!

Uwaga: liczba miejsc ograniczona, spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy 20 osób, które otrzymają poradę od eksperta Tax Care, Anety Górskiej.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail