Logo Mamo Pracuj
Open menu
Pracuj

Znajdź wymarzoną pracę i pracodawcę.

Rozwijaj się

Pozwól się wesprzeć w rozwoju.

Inspiruj się

Sprawdź nasze propozycje dla Ciebie.

ZAINSPIRUJ SIĘ

Specjalista/ka ds. COP (doradca/zyni)

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 24 sierpnia 2023
  • 7 MIN. CZYTANIA

W Fundacji BIS wspieramy ludzi, którzy działają społecznie. Uczymy, jak zmieniać marzenia w działania. Ważne jest dla nas poczucie sensu tego, co robimy i wzajemny szacunek.

Szukamy Ciebie, jeśli masz doświadczenie w pracy doradczej dla organizacji pozarządowych i grup nieformalnych, które działają społecznie, lubisz pracować z ludźmi, dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i masz wysokie kompetencje interpersonalne.

Twój wymiar czasu pracy to równowartość 75% etatu. Będziesz mieć możliwość elastycznego ustalenia harmonogramu godzin pracy. Będziesz wykonywać pracę w biurze Fundacji BIS w Krakowie, w terenie (głównie okolice Krakowa i Małopolska) oraz w razie zainteresowania – zdalnie.

Proponowany zakres Twoich obowiązków to m.in.:

  • Prowadzenie procesu rekrutacyjnego grup, uczestników indywidualnych (np. opracowanie dokumentacji, przyjmowanie zgłoszeń, wybór uczestników, kontakt z uczestnikami)
  • Diagnoza potrzeb uczestników doradztwa i ich organizacji
  • Planowanie procesu wsparcia z uwzględnieniem dostępnych w BIS narzędzi i zasobów (np. doradztwo specjalistyczne, szkolenia)
  • Prowadzenie spotkań doradczych z przedstawicielami organizacji/osobami indywidualnymi/grupami nieformalnymi uczestniczącymi w projekcie
  • Opracowywanie materiałów pomocniczych na potrzeby doradztwa i uczestników
  • Bieżące aktualizowanie wiedzy i pozyskiwanie informacji w prowadzonym zakresie doradztwa
  • Wsparcie w procesie tworzenia organizacji (formalne i merytoryczne)
  • Wsparcie NGO w przygotowywaniu wniosków grantowych z różnych źródeł
  • Doradzanie w procesie planowania strategicznego i rozwojowego
  • Organizacja wsparcia specjalistycznego i bieżący kontakt z doradcami specjalistycznymi w sprawie organizacji
  • Współpraca z zespołem promocji w zakresie zaplanowania i prowadzenia działań promocyjnych
  • Przygotowywanie i publikowanie relacji fotograficznych z wydarzeń/działań
  • Tworzenie lub współprowadzenie lokalnych grup wymiany informacji np. w mediach społecznościowych
  • Bezpośredni kontakt z uczestnikami np. rozsyłanie wiadomości i zaproszeń
  • Realizacja obowiązków informacyjnych określonych przez grantodawców, zgodnie z wytycznymi z zespołu promocji
  • Planowanie i realizacja działań projektowych zgodnie z harmonogramem
  • Współpraca z koordynatorem i zespołem projektu
  • Organizacja i logistyka działań (np. przygotowanie spotkań online, rezerwacja sal szkoleniowych, zamówienia materiałów i cateringu, ustalenia ze współprowadzącymi/ współorganizatorami spotkań,)

Wykształcenie i doświadczenie, które będą Ci potrzebne w tej pracy:

  • wykształcenie wyższe,
  • wiedza na temat formalnoprawnych aspektów rejestracji i funkcjonowania NGO, doświadczenie w prowadzeniu organizacji albo koordynacji/realizacji projektów

Niezbędne umiejętności, wiedza, kompetencje i znajomość programów:

  • umiejętność współpracy w zespole – zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie, chcemy mieć pewność, że my na Twoje również,
  • umiejętność z wieloma projektami i zadaniami jednocześnie,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne,
  • samodzielność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań – osobom, które u nas pracują, dajemy dużo swobody w działaniu, w zamian oczekując ich zaangażowania i własnej inicjatywy,
  • rzetelność i umiejętność efektywnej organizacji własnej pracy
  • obsługa środowiska MS365,

Mile widziane:

  • kompetencje trenerskie

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

Chcemy uczciwie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co Cię napędza w życiu do działania i dlaczego chcesz z nami pracować.
Jesteśmy fundacją, intensywnie działającą 15 lat. Będziemy Cię pytać, co wiesz o naszych działaniach i czy są Ci bliskie.
Na co dzień pracujemy w ponad 20 – osobowym zespole, w którym każdy ma swój zakres obowiązków, ale ściśle ze sobą współpracujemy. Na pewno zainteresuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też, jak Ci się pracuje w zespole.
Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.
Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań w naszej fundacji.

Jaką proponujemy formę zatrudnienia i wynagrodzenie?

Proponujemy umowę o pracę 75% etatu,

Wynagrodzenie (za 75% etatu) w granicach 3750 zł – 4400,00 zł brutto (ostateczna kwota zależeć będzie od Twojego doświadczenia i kompetencji).

Będziesz mieć możliwość elastycznego ustalenia harmonogramu godzin pracy. Będziesz wykonywać pracę w biurze Fundacji BIS w Krakowie, w terenie (głównie okolice Krakowa i Małopolska) oraz w razie zainteresowania – zdalnie.

Zależy nam na współpracy długookresowej – konsekwentnie budujemy stabilny i zgrany zespół. Dlatego po okresie wstępnym usiądziemy do rozmowy na temat roli, jaką widzisz dla siebie w fundacji oraz wysokości wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.

W jaki sposób będzie wyglądał proces rekrutacji?

I etap:
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny – przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie na takim stanowisku siebie widzisz. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Nie zapomnij umieścić klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (znajdziesz ją na samym końcu tego ogłoszenia).

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.

Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres [email protected]

Zatytułuj wiadomość: Specjalista/ka ds. COP

II etap:
Dokładnie zapoznamy się z Twoim CV i listem motywacyjnym. Jeśli znajdziemy w nich kompetencje, których szukamy, zadzwonimy do Ciebie i zadamy Ci kilka wstępnych pytań.

III etap:
Jeśli w trakcie rozmowy rozmowie telefonicznej utwierdzimy się w przekonaniu, że możesz być właśnie tą osobą, której szukamy, zaprosimy Cię na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z udziałem zarządu fundacji. Spotkamy się stacjonarnie lub online.

Terminy rekrutacji:

  • do 4.09.2023r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
  • na bieżąco, do 6.09.2023r. – II etap (rozmowa telefoniczna)
  • 7- 12.09.2023r. – III etap (2 rozmowy osobiste/online)
  • Wrzesień – październik 2023r. – planowane rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a uznamy, że jesteś osobą, której szukamy, uzgodnimy termin tak, aby Ci odpowiadał)

W treści CV umieść następujące oświadczenie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) .

W przypadku zainteresowania kolejnymi procesami rekrutacyjnymi prosimy zamieścić również następujące oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych również na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Klauzula informacyjna RODO:

Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych z siedzibą w Krakowie (30-503) przy ul. Krasickiego 18 (KRS 0000301501, NIP 9452102152, REGON 120665488), a moje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 przez WE oraz dostosowanymi do nich procedurami obowiązującymi Fundacji.

Osobie uczestniczącej w procesie rekrutacji przysługuje prawie dostępu do treści podanych danych, możliwości ich poprawiania, aktualizowania, jak również prawie wniesienia sprzeciwu do organu nadzoru. Wyrażona zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem danych osobowych ze zbiorów Administratora.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji procesu rekrutacji.
Oświadczenia związane z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych, modyfikacje oraz żądanie usunięcia należy kierować na adres poczty elektronicznej Fundacji: [email protected].

    +3 tys. mam w newsletterze

    © Mamopracuj 2024

    Skip to content