Logo Mamo Pracuj
Open menu
Pracuj.

Znajdź wymarzoną pracę i pracodawcę.

Rozwijaj się.

Pozwól się wesprzeć w rozwoju.

Inspiruj się.

Sprawdź nasze propozycje dla Ciebie.

ZAINSPIRUJ SIĘ

Młodszy Zarządca Nieruchomości

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 13 stycznia 2023
  • 3 MIN. CZYTANIA

Młodszy Zarządca Nieruchomości

plac Marszałka Józefa Piłsudskiego, Warszawa, Polska
Pełny etat

Opis firmy

Colliers Poland Sp. z o.o. jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 69 krajach, w których zatrudnia 12 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu. Colliers Poland Sp. z o.o. jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Aon Hewitt.

Opis stanowiska
Zakres obowiązków:

  • Wsparcie Zarządcy Nieruchomości we wszystkich zadaniach lub samodzielne zarządzanie nieruchomością;
  • Kontaktowanie się z najemcami i reagowanie na ich potrzeby;
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów dla właściciela (pod nadzorem Zarządcy Nieruchomości);
  • Monitorowanie i kontrolowanie umów z dostawcami oraz sprawdzanie spójności z postanowieniami umów;
  • Pośredniczenie między najemcami, a właścicielem we wszystkich sprawach związanych z nieruchomością;
  • Zarządzanie rutynowymi inspekcjami;
  • Wdrażanie standardów zarządzania nieruchomościami Colliers na zarządzanych budynkach;
  • Kontakt z podwykonawcami w zakresie świadczonych usług;
  • Zarządzanie bazą danych i systemami stosowanymi na zarządzanej nieruchomości;
  • Organizacja przetargów na usługi i serwisy;
  • Współudział w przygotowaniu budżetów OPEX oraz CAPEX, analiza kosztów;
  • Współudział w raportowaniu w języku polskim i angielskim.

Nasze oczekiwania:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami (najlepiej komercyjnymi) na stanowisku juniorskim lub samodzielnym;
  • Swobodna komunikacja się w języku angielskim (w mowie i w piśmie);
  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym (szczególnie Excel);
  • Zainteresowanie rynkiem nieruchomości komercyjnych;
  • Umiejętność i chęć pracy w zespole;
  • Samodzielność i kreatywność w skutecznym rozwiązywaniu problemów;
  • Bardzo dobra organizacja i rzetelność

To oferujemy:

  • Pracę w jednym z najlepszych zespołów zarządzających nieruchomościami
  • Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, Pakiet MyBenefit, dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej
  • Elastyczne godziny i zasady pracy (praca z biura / praca zdalna)
  • Jasno określone ścieżki kariery, program szkoleń dopasowanych do realnych potrzeb
  • Pracę w firmie z tytułem „Najlepszego Pracodawcy” 2017 oraz 2019 oraz „Inwestor w Kapitał Ludzki” 202

APLIKUJ >>

    +3 tys. mam w newsletterze

    © Mamopracuj 2024

    Skip to content