Czego szukasz

Edukido obniża opłaty dla franczyzobiorców w związku z epidemią koronawirusa

Kiedy wiele firm szuka sposobów na wyjście z zapaści spowodowanej epidemią koronawirusa, marka franczyzowa Edukido obniża opłaty swoim franczyzobiorcom. Obniżka opłat może wynieść nawet 75%, żeby pomóc partnerom biznesowym przetrwać trudny moment.

dzieci podczas zabawy lego na zajęciach Edukido

Franczyza Edukido obniża opłaty licencyjne

Edukido Polska to pierwsza sieć franczyzowa w branży edukacyjnej, która zdecydowała się na obniżenie opłat licencyjnych w związku z epidemią koronawirusa. Miesięczna opłata franczyzowa w sieci zostanie obniżona przez okres 5 kolejnych miesięcy (od kwietnia do sierpnia włącznie) – o 50% lub 75%, zależnie od wybranego wariantu.

Biznes edukacyjny to łańcuch wartości

– Hołdujemy idei, że biznes edukacyjny to łańcuch wartości. My przekazujemy swoje know-how i markę franczyzobiorcom, a oni organizują zajęcia dla dzieci i pobierają opłaty od rodziców.

W drugą stronę działa to tak samo: tzn. rodzic płaci franczyzobiorcy, a właściciel oddziału – nam. Jeżeli nie ma źródła w postaci opłaty od rodzica, bo zajęć oczywiście nie można teraz prowadzić, wówczas franczyzobiorcy bardzo ciężko jest wywiązać się z umowy – mówi Anna Jurak, dyrektor działu obsługi klienta w Edukido Polska.

Dwa warianty pomocy dla franczyzobiorców Edukido

W tej sytuacji franczyzobiorcy zyskali jeden z dwóch wariantów do wyboru. Mogą zdecydować się na obniżenie opłat o 50% przez okres 5 miesięcy (kwiecień–sierpień) bez konieczności wyrównania w przyszłości albo na 75% obniżki przez te same 5 miesięcy, ale z koniecznością zwrotu w 2021 roku połowy wartości tejże obniżki.

– Mamy pełną świadomość tego, że walka z koronawirusem to nasza wspólna sprawa. Na pewno więc nie zostawimy franczyzobiorców samych sobie. Bez ścisłej współpracy właśnie w tym okresie oddziały mogłyby sobie po prostu nie poradzić – dodaje Jurak.

Franczyzodawca zaznacza, że koszty bieżącej działalności będzie musiał finansować środkami z zewnątrz. Same opłaty od franczyzobiorców będą bowiem zdecydowanie niewystarczające do tego, by pokryć koszty stałe oraz koszty rozwoju – którego sieć zdecydowanie nie chce zaprzestać.

– Jesteśmy pewni, że wspólnymi siłami, korzystając również z rządowej tarczy antykryzysowej, damy radę przetrwać. Przez kilka lat budowaliśmy sieć i teraz wierzymy w to, że jesienią będziemy jeszcze silniejsi. Ale osiągniemy to tylko siłą naszych oddziałów!

Edukido to sprawdzony pomysł na biznes w branży edukacyjnej

Edukido to autorski program zajęć edukacyjnych z klockami LEGO® dla dzieci w wieku 3-12 lat. Firma oferuje regularne zajęcia pozalekcyjne pozwalające dzieciom lepiej poznać otaczający nas świat, tematyczne warsztaty szkolne i przedszkolne dopasowane do programu placówki,
półkolonie tematyczne oraz urodziny w świecie klocków.

Edukido Polska bierze udział w akcji on-line Franczyza dla Mamy organizowanej przez Fundację Mamo Pracuj.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie