Czego szukasz

3 sposoby na większe zarobki ze sprzedaży ubezpieczeń

Wiele profesjonalistek ubezpieczeniowych już dziś odnosi sukcesy zawodowe. Właśnie praca jako agentka ubezpieczeniowa daje im możliwość pogodzenia aktywnego uczestniczenia w życiu rodzinnym, jak i zdobywania nowych doświadczeń oraz konkretnych zarobków dzięki sprzedaży ubezpieczeń.

  • Alicja Zielińska - 06/11/2017
Agata Sosulska

Marketing i sprzedaż

Specjalnie dla Ciebie – Czytelniczki Mamopracuj.pl powstał kod rabatowy „mamopracuj”, który daje Ci możliwość zakupu dożywotniego dostępu do 25 szkoleń video Szczytu Ubezpieczeniowego poprzez internet i zaoszczędzenia 200 zł przy zakupie.

Wykorzystaj kod rabatowy: SzczytUbezpieczeniowy.pl

Marketing i sprzedaż to takie obszary, w których ciągle trzeba się rozwijać. Niezależnie od tego czy jest się doradcą ubezpieczeniowym w małej miejscowości czy też w dużym mieście. Konkurencja nie śpi.

Jednym ze sposobów na zwiększanie swoich kompetencji jako agentka ubezpieczenia i zwiększanie sprzedaży ubezpieczeń są szkolenia elearning oraz materiały video dostępne w sieci.

Szczyt Ubezpieczeniowy

Ciekawą prelekcję podczas Szczytu Ubezpieczeniowego – pierwszej internetowej konferencji dla profesjonalistów ubezpieczeniowych wygłosiła Agata Sosulska, która była Dyrektorem ds. rozwoju w Grupie Sport Club. Dbała tam o sprzedaż w sklepach internetowych – między innymi fitnesstrening.pl.

Agata jest też trenerem sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem oraz pomaga markom odzieżowym w stworzeniu strategii komunikacji w ramach projektu wesewad.com.

Z video-rozmowy z Agatą pod tytułem „Jak sprzedawać ubezpieczenia kobietom” możemy się dowiedzieć między innymi:

  • jak umiejętnie budować relacje z kobietami-klientami,
  • jak skutecznie komunikować i argumentować ubezpieczenia do grupy klientów jaką są kobiety,
  • jak zbudować swój biznes i sprzedawać więcej ubezpieczeń dzięki niszy rynkowej.

25 szkoleń video

W ramach Szczytu Ubezpieczeniowego – na stronie http://www.szczytubezpieczeniowy.pl w zaciszu domowym, o dowolnej porze dnia i nocy możesz obejrzeć każde z 25 szkoleń video.

Nie musisz więc płacić za dojazd, hotel i tracić dużo czasu, aby wziąć udział w profesjonalnej konferencji i zdobyć specjalistyczną wiedzę, która pozwoli Ci sprzedawać więcej ubezpieczeń.

Każde z tych szkoleń zostało przygotowane specjalnie na potrzeby Szczytu Ubezpieczeniowego przez praktyków sprzedaży, trenerów marketingu oraz menadżerów i prezesów towarzystw ubezpieczeniowych.

Prelekcje video

Prelekcje video na Szczyt przygotowali specjalnie wybranie prelegenci:

Waldemar Poberejko – Fundamentalne elementy sprzedaży ubezpieczeń grupowych.
Katarzyna Słaboń – Jak z sukcesem prowadzić fanpage agenta ubezpieczeniowego na Facebooku.
Lech Dworaczyński – Agentów czekają zmiany. W jaki sposób się do nich dostosować? Nowy model pracy agenta ubezpieczeniowego.
Rafal Pikul – Jak dzięki video skutecznie promować ubezpieczenia.
Rain Takahashi – Jak sprzedawać ubezpieczenia turystyczne przez aplikację mobilną.
Wojciech Wężyk – Jak komunikować ubezpieczenia w mediach.
Wojciech Bizub – Magiczne formuły sprzedażowe w korespondencji e-mail agenta ubezpieczeniowego.
Paweł Tkaczyk – Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych.
Igor Rusinowski – Kierunek rozwoju kanałów dystrybucji w branży ubezpieczeń.
Marcin Rzetecki – Jak zaoszczędzić do 50% czasu pracy agenta ubezpieczeniowego.
Piotr Czublun – Ochrona danych osobowych klientów i rozporządzenie RODO w codziennej pracy agenta.
Rafał Mróz – Jak pokonać 8 największych obiekcji klientów ubezpieczeniowych.
Marcin Konopka – 5 sposobów na zwiększenie sprzedaży w multiagencji.
Arkadiusz Bednarski – Jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby.
Mikołaj Winkiel – Co sieć mówi o ubezpieczeniach.
Agata Sosulska – 3 porady na sprzedaż ubezpieczeń kierowaną do kobiet.
Wojciech Kłodziński – Jak zdobyć #1 miejsce w Google jako agent ubezpieczeniowy.
Marcin Kowalik – Co wpływa na jakość leadów ubezpieczeniowych? 3 sposoby na zdobywanie klientów przy ubezpieczeniach na życie, dla firm oraz komunikacyjnych.

Wiedza

Ze szkoleń Szczytu Ubezpieczeniowego dowiesz się między innymi:

  • jak pozyskać klienta ubezpieczeniowego,
  • jak sprzedawać więcej ubezpieczeń,
  • jak zdobywać więcej leadów ubezpieczeniowych,
  • jak skutecznie domykać sprzedaż,
  • jak zdobywać klientów z polecenia,
  • jak stworzyć markę osobistą agenta i stać się autorytetem,
  • jak pracować mądrze i znaleźć balans między pracą, a rodziną,
  • skąd wziąć bazę potencjalnych klientów ubezpieczeniowych,
  • gdzie szukać klientów ubezpieczeniowych.

Sposoby na sprzedaż

Podczas Szczytu omawiane są sposoby jak zwiększyć sprzedaż na:

  • ubezpieczenia grupowe,
  • ubezpieczenia na życie,
  • ubezpieczenia komunikacyjne.

Kod rabatowy „mamopracuj” daje Ci możliwość zakupu dożywotniego dostępu do 25 szkoleń video Szczytu Ubezpieczeniowego poprzez internet i zaoszczędzenia 200 zł przy zakupie.

Jeżeli natomiast chcesz dołączyć do społeczności pomagających sobie profesjonalistów ubezpieczeniowych – odszukaj na Facebooku grupę „Mistrzowie Marketingu i Sprzedaży Ubezpieczeń” i dołącz do niej.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcia: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Alicja Zielińska
Podyskutuj

Jak założyć własną firmę? – 21 wskazówek dla każdej mamy

Myślisz o założeniu własnej działalności? Chciałabyś dowiedzieć się jakie będziesz płacić składki? Kiedy możesz zacząć od działalności nierejestrowanej? Czy możesz założyć firmę na macierzyńskim? W końcu, czy dostaniesz dotację? Mam dla Ciebie 21 wskazówek, które podpowiedzą Ci jak założyć własną firmę.
  • Joanna Gotfryd - 12/06/2019
21 wskazówek jak otworzyć własną firmę

Jak założyć własną firmę?

Własny biznes to coś o czym myśli wiele mam. Jeśli i Tobie chodzi po głowie, skorzystaj z wiedzy, którą zebrałyśmy w tym miejscu specjalnie dla Was!

Zakładanie własnej firmy – działalność nierejestrowana i mały ZUS:

Na czym polega działalność nierejestrowana?

Jaki jest maksymalny okres ulg przy zakładaniu działalności?

Konstytucja biznesu – prowadzenie firmy będzie łatwiejsze

Ulga na start dla nowych przedsiębiorców

Ulga na start – pół roku bez ZUS – nowe przepisy

Pieniądze na własny rozwój:

Inwestuj w rozwój krok po kroku – jak dostać dofinansowanie z programu POWER?

9 pomysłów skąd wziąć pieniądze na rozwój zawodowy

Pożyczki na kształcenie Twoją szansą na rozwój

Dotacje na własną firmę:

Czy na urlopie macierzyńskim mogę dostać dotację na rozwój biznesu?

Jak wypełnić wniosek i dostać dotację na założenie firmy?

Dotacja na założenie firmy – jak się o nią starać?

Własny biznes – zakładanie, finansowanie i inne:

Własna firma, czy się do tego nadajesz? Zalety i wady własnego biznesu

Czy pobierając świadczenie rodzicielskie można założyć działalność gospodarczą?

12 podpowiedzi jak założyć biznes bez pieniędzy

Jak założyć firmę – własna działalność krok po kroku

Własna firma na etacie, czy to się opłaca?

Własna firma na macierzyńskim

Jak założyć działalność gospodarczą na macierzyńskim krok po kroku?

Koniec urlopu macierzyńskiego – czy warto założyć działalność gospodarczą?

Zasiłek macierzyński i działalność gospodarcza – wszystko co musisz wiedzieć o składkach

Historie mam które założyły własne firmy:

9 historii kobiet, które dzięki fotografii pracują z pasją

3 historie mam, które założyły biznes on-line po urodzeniu dziecka

A może jest jeszcze coś, co chciałabyś wiedzieć na temat zakładania własnej firmy? Napisz do nas!

Spodobał Ci się ten materiał? Udostępnij go proszę, niech ta wiedza idzie w świat!

Zdjęcie: Pixabay.com

 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.

Strategia biznesowa. Dlaczego warto ją mieć?

Co to jest strategia biznesowa, czym różni się od biznes planu i kto powinien ją przygotować? W 3 prostych krokach pokażę Ci jak przygotować strategię rozwoju Twojego biznesu, również franczyzowego.
  • Agnieszka Słowik - 12/06/2019

Co to jest strategia biznesowa?

Strategia biznesowa to przemyślany plan działania, dzięki któremu firma będzie się dynamicznie rozwijać, decyzje przez nas podejmowane będą spójne, a proces zarządzania przedsiębiorstwem przyniesie spodziewane rezultaty.

W odróżnieniu od biznes planu strategia biznesowa ma charakter długookresowy (3-5 letni). Biznes Plan tworzy się przede wszystkim dla startupów przed rozpoczęciem ich działalności. Jest on skierowany głównie do banków i inwestorów w celu przekonania ich, że warto zainwestować środki w nowe przedsięwzięcie. Strategia biznesowa tworzona jest w celu określenia priorytetów, dzięki którym firma będzie się rozwijać. Jest to więc plan rozwoju zarówno dla nowych, jak i istniejących podmiotów gospodarczych, w tym dynamicznie rozwijających się sieci franczyzowych.

Analiza w 3 krokach

Jednym z prostszych sposobów opracowania strategii biznesowej jest przeprowadzenie krok po kroku perspektywicznej analizy potrzeb potencjalnych klientów, partnerów biznesowych oraz określenie własnych celów i priorytetów. Podstawą takiej analizy są odpowiedzi na postawione niżej pytania.

Krok 1 – Określenie własnych celów i ambicji

Dlaczego chcesz zaangażować się w to przedsięwzięcie?

Jakie są Twoje pasje, ambicje i cele życiowe? Czy ich realizacja wiąże się chociaż pośrednio z zakresem usług/produktów sieci franczyzowej, która Cię zainteresowała?

Co jest dla Ciebie najważniejsze? Realizacja własnych pasji czy maksymalizacja dochodu?

Co łączy Cię z Twoimi partnerami biznesowymi, w tym ze współpracownikami, dostawcami i klientami (np. więzy rodzinne, przyjaźń)?

Spójrz na Twój biznes z perspektywy klienta. Zastanów się nad tym, co faktycznie chcesz mu sprzedać. Skup się nie na Twoim produkcie lub usłudze, ale na tym co Ty sama możesz mu zaoferować.

Krok 2 –  Określenie celów biznesowych

Aby wskazać cele biznesowe należy przede wszystkim zdefiniować misję przedsiębiorstwa. Misja określa sens istnienia firmy, wskazuje najważniejsze zadania oraz wartości oferowane klientom. Należy się również zastanowić nad tym, gdzie chcielibyśmy, aby nasza firma znajdowała się za 3-5 lat, a następnie wyznaczyć mierzalne cele, które będziemy realizować w drodze do sukcesu.

Również franczyzodawca powinien okreslić swoją misję, dlatego warto zapytać go o szczegóły. Obie misje, a więc wizje naszego wspólnego biznesu, powinny być spójne.

Krok 3 – Analiza rynku

Na początku należy wskazać 10 najważniejszych potencjalnych klientów, a następnie określić ich oczekiwania. Warto zastanowić się również nad tym, co my chcemy, aby zrobił nasz potencjalny klient oraz nad tym co my chcemy, aby myślał nasz potencjalny klient. Na koniec trzeba sprecyzować to, co odróżnia nas od konkurencji oraz to, w czym jesteśmy od niej lepsi.

Czy strategia jest potrzebna we franczyzie?

Mimo tego że franczyza to sprawdzony model biznesowy, strategia w tym przypadku również jest koniecznością. Powodów jest kilka. Przede wszystkim nasz biznes będziemy rozwijać w innej lokalizacji. W związku z tym struktura populacji może różnić się od tej, w której działa franczyzodawca. Warto zastanowić się i przeanalizaować nasz rynek lokalny. Podobieństwa i różnice wykazane względem rynku, na którym działa franczyzodawca, mogą być zarówno nasżą mocną jak i słabą stroną. Najważniejsze jest to, aby mieć ich świadomość.

Sprawdź jakie pomysły na franczyzę przygotowaliśmy dla Ciebie:

 

 

Edukido

Logo MathRiders

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Słowik
Ekonomista, pasjonuje ją aktywny rozwój biznesu, szczególnie franczyza, dlatego kilka miesięcy temu założyła portal biznesowy www.RynekFranczyzy.pl i została pierwszym w Polsce brokerem franczyzowym. Asertywna idealistka, która lubi łamać stereotypy i zachęcać do działania innych. Z jej inicjatywy powstał także serwis dla mam www.MamaSprzeda.pl. Szczęśliwa mama 6-letniej Hani.
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail