Czego szukasz

Make your business better – wieczór biznesowy w Katowicach

W dzisiejszym świecie emocje to nie tylko samo życie, ale też sposób na zdobycie klienta, czy zbudowanie dobrej relacji wśród współpracowników. O tym m.in. jak wykorzystać emocje i ich siłę w prowadzeniu firmy? jak tworzyć turkusową organizację, czyli dobry biznes i szczęśliwą firmę? jak atmosfera w firmie przekłada się na rezultaty i wyniki finansowe? dowiesz się 1 grudnia podczas spotkania Make Your Business Better w Katowicach. Zapraszamy na spotkanie, zapisy trwają.

  • Marzena Gólska - 22/11/2016
spojrzenie kobiety, emocje

Co?

Wieczór Biznesowy MAKE YOUR BUSINESS BETTER „Emocje w biznesie – jak wykorzystać ich siłę w prowadzeniu firmy”

Kiedy i gdzie?

1.12.2016, godz. 18:30
Katowice, Hotel Monopol, ul. Dworcowa 5

O czym?

Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że emocje, które dostarczasz swoim klientom decydują o jego wyborach sprzedażowych i lojalności. Przedstawiaj ofertę tak, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i odczuł zmianę, emocjonalną ulgę, po tym, co mu zaproponujesz. Współpracując z nim wybieraj to, co zostanie przez niego najbardziej zapamiętane, uszczęśliwi go lub zaskoczy.

W przypadku relacji międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu zakupowego, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.

Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach ze stosowania danego produktu, twarz aktora wyraża związane z tym emocje. Pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Reklamy prasowe, billboardy, kampanie w kanałach społecznościowych są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.

Emocje w biznesie obecne są również w zarządzaniu i prowadzeniu firmy. To właściciel firmy jest odpowiedzialny nie tylko za rezultaty, ale także za atmosferę panującą w firmie, wśród pracowników, partnerów biznesowych. Liczy się nie tylko cel, ale droga do jego osiągnięcia.

Jak powiedział Dwight Eisenhower:

“Wolę zawsze człowieka przekonać, że powinniśmy iść razem. Jeśli mi się uda, mam go ze sobą na stałe. Jeśli go zmuszę, będzie ze mną, dopóki będzie się mnie bać, później natychmiast mnie porzuci.”

W trakcie Wieczoru podpowiemy współczesnym właścicielkom małych i średnich firm:

  • Jak dzięki nowym odkryciom w marketingu i sprzedaży wpływać na sprzedaż we własnych firmach?
  • Jak działać i myśleć w wielkim stylu, aby osiągnąć sukces i zbudować pożądaną markę premium swojej firmy?
  • Jak emocje panujące w firmie i emocje, które wywołujemy w naszych klientach przełożyć na skuteczną sprzedaż?
  • Jak tworzyć turkusową organizację, czyli dobry biznes i szczęśliwą firmę?
  • Jak atmosfera w firmie przekłada się na rezultaty i wyniki finansowe?

Podczas spotkania zostaną uroczyście wręczone certyfikaty ukończenia Kursu budowania osobistej marki „Bądź widzialną Marką” Akademii Marki z Klasą. Za wybitne osiągnięcia w budowaniu i rozwoju marki osobistej Kapituła Akademii Marki z Klasą przyzna prestiżowy znak Marka z Klasą.

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Kto wystąpi?

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:

  • Anna Jakubowski opowie o tym: W jaki sposób osoba zarządzająca biznesem wpływa na wyniki firmy
  • Michał Banach: Jak wywołać emocje klientów i skutecznie przełożyć je na sprzedaż
  • Ewa Czertak: Jak dzięki marce budować dobry biznes i szczęśliwą firmę?

Dla kogo?

Do udziału zachęcamy:

  • przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych
  • właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
  • osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
  • członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące
  • osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

Jak wziąć udział?

Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@businessunlimited.pl
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.
Liczba miejsc ograniczona! Potwierdzenie udziału tylko drogą mailową.

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Wstęp:
70 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 60 zł w przypadku płatności przelewem przed spotkaniem
UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 70 zł za osobę zapłacisz tylko 55 zł za osobę.
Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.

Wśród patronów medialnych znaleźli się: portal 4allwomen.pl, magazyn Madame, magazyn Mademoiselle, Telewizja TVS, Kurier Miejski

Patronat merytoryczny: Wyższa Szkoła Biznesu

Szczegóły spotkania >> 

wieczor-biznesowy-emocja

Zdjęcie tytułowe: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Marzena Gólska
Jestem mamą 4-letniego Oskara. Pracowałam w marketingu oraz w projektach unijnych. Podczas „urlopu” macierzyńskiego moją firmę zamknęli, a ja pozostałam bez pracy. Przez kilka lat spędzonych z dzieckiem miałam dużo czasu na przemyślenia i ostatecznie postanowiłam robić to, co kocham najbardziej, czyli pracując wspierać inne mamy. Dodatkowo kocham jogę, spacery, podróże i długie spanie ;)
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail